Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweek 2011

ze hebben mij pas nog gezegt dat ze die dingen niet verkopen bij gamma en andere doe het zelf zaken ken ik ni hoor :s dus die 100W is dus ook niet goed

ps: ik wil echt niet vervelend doen ofzo he ik weet gewoon niks van dit allemaal

Comment

Daarom heb ik je ook al die links gegeven zodat je zelf kan bepalen of je 100W goed is..
      Kan me niet voorstellen dat je in 5 minuten alles hebt doorgelezen en geen nuttige informatie hebt kunnen vinden..
      Er staat duidelijk in WELKE lampen je kan gebruiken, lampen die niet vermeld worden zijn de moeite ook niet waard..

P.S: Zelf een beetje moeite doen is toch niet zo erg? Wordt ook wel gewaardeerd op het forum..
      Zoek zelf eens wat rond, alle belangrijke topics zijn tot "sticky" gemaakt en staan dus bovenaan..
      In deze topics staat alle informatie die je wil, heb je daarna nog vragen helpen we je graag..
      Alles voorgekauwd krijgen is misschien makkelijk, maar eigen initiatief tonen word zoals al gezegd gewaardeerd..
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

60W kun je dus vervangen door een spaarlamp van 11W , dus ga ik met spaarlampen beginnen maar ik heb hier toevallig 2 spaarlampen van 9W liggen = 40W ongeveer , dat moet toch ook wel lukken dan he ?

ik vraag zoveel gewoon omdat ik die zaadjes niet wil verneuken
        Last edited by levigreen; 9 March 2011, 13:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kroket View Post
          P.S: Zelf een beetje moeite doen is toch niet zo erg? Wordt ook wel gewaardeerd op het forum..
          Zoek zelf eens wat rond, alle belangrijke topics zijn tot "sticky" gemaakt en staan dus bovenaan..
          In deze topics staat alle informatie die je wil, heb je daarna nog vragen helpen we je graag..
          Alles voorgekauwd krijgen is misschien makkelijk, maar eigen initiatief tonen word zoals al gezegd gewaardeerd..
          Hier hou ik het bij..

Comment

fijn -.- nu heb ik eens interesse in iets ,nu gaan de mensen die dit duimzuigend kunnen me nog geen tips geven

gewoon ja of nee ik hoef geen heel verhaal hoor

weet je vergeet gewoon alles wat ik gevraagt heb en gezegt heb ik doe gewoon alles puur natuur achter 1.5 maand het zijn tenslotte planten uit de tropische landen ofni :p ik bedoel zo moeilijk is het misschien niet als ik denk
            Last edited by levigreen; 9 March 2011, 17:18.

Comment

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

En het advies kweekverslagen door te lezen, zo doe je ervaring op aan de hand van anderen..

Comment

oke bedankt deze link komt goed van pas . en als ik een lamp ga halen haal ik een HPS van 200W dacht ik nu even een ideaale kleurcode zoeken maar je ben wel bedankt hoor kroket

Comment

Volgens mij kunnen ze na 15 April al naar buiten en niet 15 mei. Begin nu met voorgroeien binnen en zet ze over 4 weken buiten. Ben je ook mooi sneller klaar

Comment

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? Een ieder weet, althans dat dacht ik, dat na 15 mei geen nachtvorst meer is te verwachten is. En sneller klaar zijn? Tenzij je autoflowers kweekt heeft het planttijdstip daar niets mee vandoen. Heb je ooit wel eens vernomen dat cannabis sativa en indica afhankelijk zijn van de fotoperiode? Doe maar lekker dwaas!

Comment

En toch is het 15 mei..
                      Dit staat op verschillende plekken op het forum, onder andere:
                      3.2. Voorgroeien
                      februari, maart, April
                      In theorie kan je de zaadjes recht in de grond stoppen. In praktijk is het aan te raden ze thuis in potjes voor te groeien al dan niet onder een lamp. Je kan ze al beginnen voorgroeien buiten onder de zon midden april. Je moet je plantjes wel elke nacht binnen zetten omdat het nog tot 15 mei kan vriezen. Een serre is de beste optie indien je niet kan voorgroeien onder lampen.

4. Het aanplanten op de guerilla locatie.

Mei de 15e

Het heeft nu wel lang genoeg geduurd we staan te popelen om ze op het plekje te zetten en vanaf 15 mei is dat mogelijk.

Bron: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ds-naar-succes
                      Guerilla, in de tuin of op het balkon.. De vorst blijft hetzelfde.

Verder zul je alleen maar eerder klaar zijn op het moment dat je een autoflower neerzet.
                      De autoflower is niet afhankelijk van het aantal uren licht om in de bloei te gaan.
                      De normale wietplant is hier wel van afhankelijk.
                      Het eerder neerzetten resulteert dan dus enkel in een grotere plant, niet in een eerdere oogst..

Edit:
                      En Xtreme was me alweer voor..

Comment

of je gaat verduisteren

Comment

Moet trouwens wat betreft de lichturen inderdaad op mezelf terugkomen:
                          Oorspronkelijk geplaatst door levigreen View Post
                          hallo ik zou graag mijn eerste kweek willen doen

maar kan het kwaad om nu al buiten te kweken het gaat om early bud autoflower
                          of eerst tot stekje binnen zo niet hoelang zou ik dan moeten wachten

Comment

Sorry foutje Wist niet dat je kwaad werd xtreme. Steek er ff eentje op relax

Comment

nog een vraagje is het normaal dat die autoflower zaadjes zo kleine barstjes hebben waar ze hebben vastgehangen ? want ik heb ook nog wat kempzaad liggen ik dacht dat da het zelfde was maar die zijn mooi dicht , maar de kleur is wel nog goed van die autoflower zaadjes

kan dit nu kwaad of nie ?
                              Last edited by levigreen; 10 March 2011, 18:18.

Comment

Daar gaat het niet om levi, maar het is toch vele malen leuker om zelf alles te lezen en te ontdekken? besteed eens aandacht aan een aantal kweekverslagen, en je zult zien dat je met de dag wijzer wordt zodat je vorig ook alles zelf kunt doen. Mocht je hierna nog vragen hebben kun je ze gerust zelf vragen!

Grtz Peter
                                Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Bezig...
                                X