vale 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • limburg
    Retired
    • Aug 2010
    • 503

    #421
    Re: vale 2011

    ziet er goed uit man vale en dat het je mag smaken

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #422
      Re: vale 2011

      Kijk Vale jij laat elk jaar weer zien dat buiten kweken goed kan als je het maar goed doe

      groetjes Bella
      God was never on your side..

      Comment

      • birdie71
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 156

        #423
        Re: vale 2011

        respect vale..
        en nu de rest nog rot vrij af zien te bloeien..
        dan kan jij de winter door..
        toi toi toi .. man..

        x birdie

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #424
          Re: vale 2011

          Bedankt voor de reacties
          Smookverslagje komt later een keer voorbij!

          Niet te veel aan doen, de plantjes moeten het meeste zelf doen is mijn motto...

          De HL wordt vanavond verder ontleed, maar eerst ff foto's van de nog staande planten op locatie:

          JB


          LR


          Mijn favoriete dame RE




          De omgeruilde DD


          Een andere keer de andere resterende....

          Comment

          • KrisChronic
            Big Bongmaster
            • May 2011
            • 382

            #425
            Re: vale 2011

            Jesus mooie dame daar .
            Hoe hoog is ze,want is mischien een vertekenend beeld als ie op een ophoging staat.
            Of is ie echt 3 a 4 meter lol.
            Mooie kweek ben jaloers

            Greetzz

            Comment

            • Kayamafaya
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2011
              • 26

              #426
              Re: vale 2011

              Ey faka met die toppe vale gek hoor. Niet vergete te wege.....

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #427
                Re: vale 2011

                Ze is een dikke 2 meter hoog en een hele fijne dame Ik ben er dan ook zeer content mee!

                Vanavond nog ff een gedeelte geknipt, nog 5 takken te gaan.
                Opbrengst van vanavond:



                Totaal gewicht wordt natuurlijk vermeld over een paar week!

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #428
                  Re: vale 2011

                  Poeeeeeeeeee, die RE is mega meegevallen. !!!
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #429
                    Re: vale 2011

                    Jazeker, voor een "asbakkenras" is het een prima plantje geworden.
                    De overgebleven zaden worden hier dus goed bewaard!!!!

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #430
                      Re: vale 2011

                      Ik zal ze ook maar niet wegflikkeren
                      Zou zonde wezen.

                      Ik heb je foto's geshowd op The Canna Cabana, uiteraard met je naam erbij.!!!
                      Ben je ook beroemd aan de andere kant van de oceaan, als meester fotograaf c.q. meester kweker
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #431
                        Re: vale 2011

                        Lol, ik ben zeer vereerd. Word ik op mijn oudere dag nog bekend
                        Je hebt de zaad supplier er ook bij vermeld???? Die mag natuurlijk niet ontbreken in het plaatje!!!

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #432
                          Re: vale 2011

                          Ik wordt daar bij mijn naam genoemd
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #433
                            Re: vale 2011

                            Ik heb geprobeerd in te loggen, ja je wordt nieuwsgierig he, maar: Sorry, registration has been disabled by the administrator.
                            Okay dan, dan niet..

                            EDIT:
                            De HL is geoogst...

                            Laatste topjes van vanavond


                            Kleintjes apart


                            De waslijn, beetje onscherp, maar de ruimte is daar wel beperkt



                            55 gram knipafval is er ook nog overgebleven.

                            En tot slot nog ff een nightshot van de pD46


                            Last edited by ceBep; 2 September 2011, 20:52.

                            Comment

                            • HJM
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 3714

                              #434
                              Re: vale 2011

                              Hangt er mooi bij.............................hmmm, zei ik dat?

                              Je kan alleen lid worden van TCC als je door een ouder lid geïntroduceerd wordt.
                              Als je dat wil.................PM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #435
                                Re: vale 2011

                                Die krijg je dan wel, ik wil de reacties wel eens lezen!!!

                                Comment

                                Bezig...