Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mr pitbulls balkonkweekje 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mr pitbulls balkonkweekje 2011

Korting op 420shop
    hallo,

ik ga ook beginnen aan een buiten kweek. normaal ben ik er niet zo kapot van maar met een balkonnetje op het zuiden waar ze als het regent ook mooi droog blijven staan moest ik toch maar eens wat dames neerzetten.

in januari was ik al begonnen met groeien in een kastje met 1x top44 en 1x white widow. deze heb ik ff op 12/12 gezet en toen ze beide lieten zien dat het dames waren heb ik hier stekken van genomen. dit is echter niet goed gelukt maar heb toch nog 1xww en 1x top44 extra kunnen stekken.

de mama top 44 en mama white widow staan nu samen in een 20 liter pot, top 44 is getopt en de white widow niet wat een mooi gevulde pot geeft, 1ww hoofdtop en 2 top44 toppen links en rechts ervan. de ww staat al in volle bloei benieuwd hoe die zich gaat gedragen. dit toppen van de 1 en de ander niet ga ik ook doen met hun dochters.

ook komen er maandag 5 white rhino zaadjes binnen waar ik er ook 4 (misschien 5) van neer ga zetten. ik denk ook 2 per pot en daarvan 1 getopt maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. eerst gaan ze in aparte potjes een week of 3 onder 18/6 tl licht

White rhino van greenhouse seeds

Soort: 20% Sativa - 80% Indica
    Hoogte: kort, struikachtige plant
    Bloeitijd: 55 tot 60 dagen
    Opbrengst binnen: ongeveer 700 gram per m2
    Opbrengst buiten: ongeveer 900 gram per plant
    Eigenschappen: Plant is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.

misschien dat ik 2 white rhino's apart in een pot zet maar wel in +- 20 liter. anders worden ze te groot voor een balkon. en misschien de andere 3 wel in een 65 liter cement kuip. ik ben er nog niet over uit.

ook komt bij de bestelling nog een ww zaadje gratis bij maar ik denk dat ik alleen 4x white rhino erbij neer ga zetten.

ik denk er over om straks de uiteindelijke pot eerst te vullen met een cm of 5 met die rooie kleikorrels voor extra drainage. hoe denken jullie hierover?

tips en tricks, altijd welkom!!

groet
    Attached Files
    Last edited by mr pitbull; 28 May 2011, 23:07.

sigpic

Comment

Re: mr pitbulls balkonkweekje

wat maakt het uit dan??

het is feminised zaad dus als het goed is hoeven ze niet meer van elkaar gescheiden te worden.

thnx voor de hond, is speciaal afgericht om mensen van mijn balkon te houden

groet

Comment

nou dat de wortels in de grond gaan stoeien om hun voeding.. dat kan zowel de groei als de bloei fase belemmeren
        sigpic

Comment

Hee Pitbull, vette hond!

Het is niet zo verstandig om 2 planten in 1 pot te zetten, je zal straks duidelijk zien welke meer wortel heeft kunnen maken. dit kun je terug zien in de plant zelf.

ze staan er mooi groen bij!

grtz pw
          Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

die hond is echt cool man!!
            je boompjes staan er mooi bij,lekker al in de bloei,die kunnen zekerweten goed afbloeien.
            ben benieuwd hoe het er over een tijdje uitziet bij jou..

tot dan...

TheBull

Comment

thnx man!! mijn hondje begint er aardig op te lijken ja. she's a beaty, my friend, loyal to the end!!

die plantjes die nu buiten staan zijn eigenlijk een meer test opstelling van wat zaad wat ik nog had liggen, om ff te kijken wat het beste uitpakt. en hoe ik mijn balkon zo vol maar toch onopvallend mogelijk in kan richten. als je goed kijkt zie je dat er in die grote pot 2 planten staan, 1xww in het midden met 1 hoofdtop, en 1x top 44 getopt waarvan de 2 hoofd toppen mooi links en rechts uitgroeien. ik vond dit wel een mooie opstelling

zaterdag 5x white rhino besteld waarvan ik er 4 wil planten, als alle 5 zaadjes ontkiemen worden het er helaas 5 of ik plant die 5e ergens in een bos in volle grond

ze gaan dan toch maar ieder apart in 20L kuipjes toppen/niet toppen ben ik nog niet over uit.

die 4 die nu op de foto staan zet ik dan ergens in een hoekje, af en toe water erbij, en ik zie wel hoe het afloopt

de white rhino's krijgen de prioriteit.

groet
              Last edited by mr pitbull; 1 May 2011, 14:56.

Comment

voorbereiding

DSC01099.jpgDSC01095.jpg

week 17.

alles is klaar, alleen de zaden zullen morgen wel komen.

nu snel de rotzooi opruimen voordat me vrouwtje thuis komt, alhoewel ik heb ook haar reuzezonnebloemen ingeplant dusss tijd voor een jointje

groeten
                Last edited by mr pitbull; 29 May 2011, 13:52.

Comment

Re: mr pitbulls balkonkweekje 2011

hee pitje,

In ieder geval ben je goed voorbereid,laat je die korrels op de bodem liggen en dan de aarde er bovenop,of mix je dat doorelkaar?
                  hoe is het met je hond,geef haar maar een verwenprogrammatje van mij
                  oke,veel succes met de boompjes en tot dan

TheBull

Comment

Ikke heb ook reuze zonnebloem mooi kweekje heb je daar en zeer leuk hondje

groetjes Bella
                    God was never on your side..

Comment

start week 1

@thebull die komen op de bodem ja,en dan de aarde er bovenop. de onderste 5 cm ongeveer.
                      vorig jaar had ik hierdoor hele dikke wortel slierten uit de pot op mijn lekbakzeiltje liggen (zeil met panlatjes verdeeld in 4 vakken) en zo gezond als wat. goede recepten moet je herhalen he

@belladonna thnx!! en mooi, kunnen we wedstrijdje doen wie de grootste heeft

wk 18, we gaan van start

DE ZADEN ZIJN BINNEN!!!

DSC01107.jpgDSC01108.jpg

helaas zijn het de white rhino's van kulu seeds en ik had de white rhino's van greenhouse besteld. ik had de greenhouse versie vorig jaar gezien en gerookt en moest deze per see dit jaar kweken. wat een monsterlijk volle struiken zeg

nu heb ik dus de kulu seeds white rhino en helaas moet ik het daar maar mee doen, aangezien ik nu toch echt wel een keer van start moet. ik hoop maar dat het niet veel van elkaar verschilt.

ik heb de verkoopsite gemaild over het probleem dus nu is het afwachten of hij me misschien nog met iets leuks tegemoet komt, ik hou jullie op de hoogte!!

DSC01110.jpgDSC01111.jpgDSC01112.jpgDSC01114.jpgDSC01115.jpg

groet
                      Last edited by mr pitbull; 28 May 2011, 23:05.

Comment

veel succes ermee

Comment

alle 5 white rhino's plus het gratis zaadje zijn ontkiemd

woensdag middag te kiemen gelegd vrijdag middag de ontkiemde zaden in de potjes gedaan. (helaas vergeten foto's te maken)

we lopen mooi op schema, rond het begin van week 19 zullen de dames hun kopjes wel boven de grond uitsteken

vervolgens gaan ze (afhankelijk van wat het weer doet) +- 2 a 3 weekjes in een voorgroei kastje. daarna zet ik 4 white rhino's buiten op het balkon in 20 liter potten.

het gratis ww plantje en de minste white rhino gaan in 8 liter potjes om uiteindelijk ergens in de volle grond neer te zetten.

groet

Comment

mooie rednose pitt

Comment

alle 5 wr's + het gratis ww zaadje laten hun kopjes zien.

1 wr was iets eerder, 3 wr kwamen tegelijk daarna, en daarna nog een wr, en de ww als laatste. maar wel allemaal zichtbaar geworden binnen 24 uur.

morgen (wk19) in de middag zullen ze allemaal wel rechtop in hun propegatortje staan te springen om licht, en zal ik een fototje nemen onder de lampjes in hun tijdelijke verblijf.

groeten

Comment

Bezig...
                              X