Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mr pitbulls balkonkweekje 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mr pitbulls balkonkweekje 2011

ik kom ook eens kijken bij mijn mede-balkonkweker
    zo te zien gaat alles goed, en leuke hond man !
    pas wel op dat de achterste planten ook zon krijgen als je ze achter elkaar hebt staan
    sigpic

Comment

jow, thnx

ja hoor ik verplaats ze dagelijk zodat ze allemaal evenveel zon krijgen, als ik thuis ben staan ze in een rij langs het balkon.

maar als je goed gelezen had had je gelezen dat ze vroegtijdig weggaan, ik ga verhuizen. en ga er niet mee rondsjouwen, de grootste is nu 1m90.

dus de dames komen waarschijnlijk vroegtijdig aan hun einde.

groet

Comment

echt mooie plantjes man

Keep Up The Good Work
        sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

nogmaals excuses voor het beeindigen van dit kweekverslag. ze zijn om, alle 4

verhuizen was me teveel werk. en wou in mijn nieuwe huis misschien een hobbykweekje neerzetten dus om dan gelijk met planten van 1m80+ de deur plat te lopen is ook zo wat

dit is er nu nog van over

DSC01357.jpg

zowiezo is het weer deze zomer echt waardeloos geweest voor buitenkweken, en ik had zowiezo eigenlijk geen mooie toppen verwacht.

ook lijkt ons klimaat in nl elk jaar steeds minder geschikt is voor buitenkweek. de zomers bestaan de laatste jaren enkel uit wat superwarme weken en voor de rest weinig zon.

binnen is toch echt het best, optimaal klimaat, minimaal last van externe factoren, en de zomer en wintertijd kun je zelf bepalen.

groeten

Comment

** Green is the limit **

Comment

Bezig...
            X