Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hallo

    Dit is men allereerste kweek, zaadjes ontkiemd rond 1 april. Royal dwarf autoflower doet het in mijn ogen redelijk, ze hebben wat stress gehad door te veel verplaatsen en overbewatering maar het gaat goed nu! eerste witte haartjes van de dwarf vorige week verschenen. Ik heb groei en bloeivoeding ( canna vega en canna flores), maar omdat ik wat laat was me de aankoop heeft de dwarf niet veel groeivoeding gehad en aangezien de witte haartjes verschenen ben ik begonnen met bloeivoeding.
    fotos van de Royal dwarf
    IMG_0791.jpgIMG_0804.jpgIMG_0793.jpg
    IMG_0794.jpg
    en dit is de special queen:
    IMG_0786.jpgIMG_0801.jpgIMG_0799.jpg
    Ik wil deze plant in een later stadium in de grond steken, is dit een goed idee?

    Plantjes staan beide buiten en ik wil ze niet meer te veel verplaatsten, afhankelijk van hoeveel het regent ga ik voeding bijgeven. voorlopig is het weer zeer goed en kan ik ze om de 2-3 dagen wateren. Maar wanneer het veel regent, moet ik dan blijven wateren om de planten voeding te geven of gaan ze hierdoor teveel water krijgen?

    Laat maar eens horen wat je er van vind, feedback is altijd welkom!

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 15 September 2012, 00:42.
    Ignorance is bliss

    #2
    Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

    ze zien er goed uit, je kan ze in de volle grond zetten of in een grotere pot maakt denk ik niet veel uit.
    Ik zou idd wel voeding blijven geven, als het water maar goed weg kan lopen.
    succes
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

      let er wel op dat in volle grond de grond goed genoeg is...
      en hoe groot is da dwarfke geworden? wou die ook bestellen

      Comment


        #4
        Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

        Ok bedankt! Dwarf is iets meer als 20 cm groot, in bloei!
        Ignorance is bliss

        Comment


          #5
          Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

          ik heb AF ketamic gekocht bij gebrek aan iets anders in de growshop :s
          zouden 80 cm hoog moeten worden.. i'll keep ya posted

          Comment


            #6
            Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

            een vraagje: bij de 2e foto van de special queen, is dit spinnenrag? is dit schadelijk voor de plant??
            ik weet dit niet maar ik zag het en vroeg het me af.
            Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

            Comment


              #7
              Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

              kan idd gewoon spinnenrag zijn maar moe oplette da ge geen spint hebt
              oorzaak daarvan weet ek ni precies (kan je hier wel opzoeken) maar resultaat is top vol draad als je dr nix tegen doet..
              op chat af en toe link is zetten naar je topic en hulp vragen..

              Comment


                #8
                Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                Witte draad op de foto is inderdaad van een spin en geen spint! maar begin wel meer en meer beestjes te zien! ik probeer ze handmatig te verwijderen! heb ook een spray tegen spint en andere beestjes, maar ben niet zeker of het wel gezond is voor men plant in bloei! noemt compo axoris quick spray:
                http://www.compo.be/consumer/compo_a...y__2_1522.html
                ik heb de 750ml spray
                wil mezelf namelijk niet vergiftgen als er iets van men plant komt! wat denken jullie?
                Ignorance is bliss

                Comment


                  #9
                  Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                  Alles da ge op uw toppe spuit blijft erop zitten (zelfs moest de top niet kleverig zijn maar dat is hij ook nog is)
                  Als je deze stof dan gaat opbranden gaat de insecticiden verdampen... Op de bus staat dat je het niet mag inademen...
                  maarja als je extra wil spacen.. :d
                  Best bio producten gebruiken (keukenmengseltjes.. mss website tante kaat is checken?) heb al gehoord van mengeling van groene zeep met water en spiritus maar die spitirtus lijkt me niet zo gezond in de mengeling...
                  ofwel natuurlijke bestrijding inzetten..
                  http://www.biocontrole.nl/website/bi...tart=1&count=6
                  op die link kan je lieveheersbeesjes bestellen....
                  http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=845
                  hier kun je er een huisje voor bestellen
                  maar wat ook gaat en zo heb ik het gedaan..
                  Terracotta potje vullen met takken en droge bladeren en ondersteboven in je kweekruimte hangen daar komen lieveheersbeesjes en oorwormen op af om te gebruiken als nestplaats...
                  Deze twee insectensoorten eten dan weer vanalle soorten andere beestjes op...
                  LHB eten bladluis en oorworm bladluis en kleine vliegjes....

                  Comment


                    #10
                    Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                    Ok dat weten we dan ook weeral thx! ik laat die rommel wel links liggen ! zal een van de dagen nog een paar fototjes maken!

                    Grtz
                    Ignorance is bliss

                    Comment


                      #11
                      Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                      ey kurkentrekker

                      die special queen #1 is egt een aanrader
                      had hem gekocht vanwegen weinig keuze maar heb er egter geen spijt van
                      hij staat voor het raam groot te worden en heb hem nu op 12/12 staan
                      in een 10L emmer en gebruik goedkope action voeding egt super haha dit was meer voor de fun maar het gaat egt super
                      ik gebruik een kledingkast die ik over heb om de nacht na te bootsen en dat werkt egt perfect ze staat nu 1 week in bloei
                      en het beloofd nu al veel goeds

                      iedergeval veel succes ermee

                      greetz martis

                      Comment


                        #12
                        Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                        Yo martis

                        Ik hoop inderdaad dat het een waanzinnige plant gaat worden, ik zou best ook wel dag en nacht willen simuleren maar om elke dag op hetzelfde uur dat de doen, elke keer plant verplaatsen enz, dat word me wat te omslachtig. laat hem maar 2m50 worden in men tuin ! in het begin ging de plant niet goed maar hij begint zen groeispurt te krijgen en lekker groot te worden!

                        heb je een link naar jou verslag van de special queen? wil hem we eens zien als ie bloeit!

                        grtz
                        Ignorance is bliss

                        Comment


                          #13
                          Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                          hey kurkentrekker
                          ja das waar ik dee deze plant in begin voor de lol maar merkte dat tie het wel goed ging doen en om der toch in de bloei te zetten moest ik toch wat verzinnen haha
                          ik ga je als ik vandeweek tij heb ef wat foto,s stuuren
                          ik heb hier geen verslag van want deze plant had ik al voor dat ik egt actief was op dit forum
                          via wat ken ik je die foto,s stuuren op deze pagina of via andere weg
                          laat maar even weten

                          succes maat

                          greetz martis

                          Comment


                            #14
                            Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                            Laat maar zien. Maandag nieuwe fotoupdate!

                            grtz
                            Ignorance is bliss

                            Comment


                              #15
                              Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

                              hey kurkentrekker
                              hier de beloofde foto,s

                              IMG_0654.jpgreacties altijd welcome
                              succes met je dames
                              hoop dat je er wat aan heb aan deze foto,s
                              greetzzzz martis
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X