Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

    mja ma ik heb ook dwarfies staan vandaar
    en je had die stengel moeten laten staan!! die groeit gewoon weer verder en maakt direct kleine topjes aan... heb zo bij mij nog 2 jointen van elke dwarfstronk gekregen
    maar was die weed bij jou ook superpotent? ik viel gewoon door men benen na jointje dwarf (had wel oogst van volledig plantje in 1 joint gedraaid..)

    Comment


      #47
      Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

      Hehe in het begin merkte ik niet zo veel van de dwarf, maar de laatste jointjes waren echt wel stevig en goed. had wel wat meer dan 1 jointje van een volledige plant
      De northern light automatic van rqs doet het nu bij mij veel beter, en ik kan die echt wel aanraden voor een volgende kweek!

      En wat die stengel betreft, die was echt in verregaande staat en heb 5 of 6 dagen gewacht maar het deed echt niets meer en stierf verder af, kon ik het beter weghalen wodat de energie in de andere takken werd gestoken, wat toch een mooie plant heeft opgeleverd. die 1 of 2 jointjes meer gaat het nu niet maken

      grtz
      Ignorance is bliss

      Comment


        #48
        Re: Royal Dwarf autoflower en Special Queen eerste kweek

        Mja mijn dwergen waren echt dwerg kzal straks fototje posten
        en men eerste 2 heb ik te vroeg geoogst (wou maar klein beetje amber derin) maar heb aan de laatste gemerkt dak beter langer had gewacht, dies nog serieus wat voller geworden, maar de eerste 2 waren dan ook al na een week en half in bloei gegaan, de derde heeft langer dan een maand gewacht.... raar zaad joh bij RQS... echt iets voor de funkwekers

        Comment

        Bezig...
        X