Hallo allemaal, ik begin dit jaar met een oefenkweekje van 1 plantje in de achtertuin zodat volgend jaar het echte werk kan beginnen.
Ookal is het maar een hennepplantje, het is een goede oefening, en commentaar op me plantje is erg gewaardeerd!
Het zaadje heb ik laten ontkiemen in vochtig keukenpapier in een koelbox (donkere ruimte, houd vocht vast) en nog geen 2 dagen later kwam het worteltje tevoorschijn.
Zaadje gestopt in een klein potje, en afwachten maar!
2 weken later was die groot genoeg om overgepot te worden in een grotere pot
en daar staat ie nu een paar dagen in.
Ik kweek het plantje in me achtertuin, me ma weet ervan, maar ze is zo eigenwijs als de pest om mijn plantjes telkens water te geven..
ik maar blijven zeggen: ik onderhoud ze zelf wel hoor!
'jaa, maar met dit weer..'
dusja, 10 minuten geleden had ze weer water gegeven en me hele plantje hing over de rand van de bak heen doordat ze er een zootje water op had laten plenzen..
maar hij komt er vast wel weer bovenop
Sorry iedereen, ik begon deze post een beetje laat..
neem me niet kwalijk, ik ben ook maar een stoner
Foto 8 is het plantje op: 3 mei
foto 11 en 12 is het plantje op: 7 mei
(sorry voor de slechte kwaliteit, foto's genomen vanaf m'n mobiel)
Ookal is het maar een hennepplantje, het is een goede oefening, en commentaar op me plantje is erg gewaardeerd!
Het zaadje heb ik laten ontkiemen in vochtig keukenpapier in een koelbox (donkere ruimte, houd vocht vast) en nog geen 2 dagen later kwam het worteltje tevoorschijn.
Zaadje gestopt in een klein potje, en afwachten maar!
2 weken later was die groot genoeg om overgepot te worden in een grotere pot
en daar staat ie nu een paar dagen in.
Ik kweek het plantje in me achtertuin, me ma weet ervan, maar ze is zo eigenwijs als de pest om mijn plantjes telkens water te geven..
ik maar blijven zeggen: ik onderhoud ze zelf wel hoor!
'jaa, maar met dit weer..'
dusja, 10 minuten geleden had ze weer water gegeven en me hele plantje hing over de rand van de bak heen doordat ze er een zootje water op had laten plenzen..
maar hij komt er vast wel weer bovenop
Sorry iedereen, ik begon deze post een beetje laat..
neem me niet kwalijk, ik ben ook maar een stoner
Foto 8 is het plantje op: 3 mei
foto 11 en 12 is het plantje op: 7 mei
(sorry voor de slechte kwaliteit, foto's genomen vanaf m'n mobiel)

Comment