Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Onderaan beginnen de blaadjes een beetje geelig te worden, volgens mij het teken dat ik zou moeten gaan bij voeden. Aangezien het hennep is verdoe ik me tijd daar niet verder aan foto's volgen binnekort.
Je kan het ook gewoon uitplanten.
Trouwens: je kan de hennepbladeren gebruiken als kruidenmix bij je andere wietje, als je de bladeren goed droogt en vermaalt.
Oke leuk! Hoe zal ik die bladeren kunnen drogen? Gewoon alle bladeren in een boek past niet denk ik, zijn de bladeren te groot voor.
Greetzz
ps: autoflowers zijn al begonnen, zie andere topic
Edit: Zou de hennepplant nu al daarvoor gebruikt kunnen worden aangezien die toch geen thc aanmaakt? Of moet ie nog groeien?
Ik hoor et wel
tgo, in zo'n pot zal ze niet meer veel groter worden.
Je kan de bladeren gewoon ergens leggen waar het water uit de bladeren kan verdampen. Niet in een plastic zak of tussen een boek dus.
Hallo allemaal, ffies een vraagje kwa geslachtskenmerken, lijkt op twee sprietjes, is dit toevallig het vrouwelijke kenmerk? Of is het nog steeds niet duidelijk?
Ik hoor et wel,
Meest nutteloze kweek ooit .
Deze planten zijn bedoeld voor de industrie en wat heb je er eigenlijk aan?
Toch leuker om een speciale soort te kweken ofzo?
Hallo allemaal, ffies een vraagje kwa geslachtskenmerken, lijkt op twee sprietjes, is dit toevallig het vrouwelijke kenmerk? Of is het nog steeds niet duidelijk?
Ik hoor et wel,
Greetzz
Lijkt me gewoon een mannetje. Dus heeel ver weg van je nieuwe plantjes zetten.
Ga zo meteen je autoflower bekijken. Ben benieuwd.
Hoe lang gok je nog dat het geslachtskenmerk zichtbaar word? Hij staat nu al zo'n 6 weken, en aangezien ik hem graag wil omhakken om van de bladeren thee ofzo te zetten, wil ik daar niet lang meer mee wachten. Zou ik hem nu al kunnen gebruiken daarvoor?
Thanks, maar hoe valt het te zien dat het een mannetje is als er totaal geen balletjes zichtbaar zijn?
Grtz
Oh ik dacht een sprietje uit het knobbeltje te zien groeien. Zoals bij de mannelijke plant. Hmm najah. Je kan hem heel groot laten groeien voor meer bladeren maar je kan hem ook al nu omhakken hoor. Echt veel meerwaarde heeft hij toch niet voor je.
Comment