Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo allemaal,
De bovenste bladeren beginnen een beetje te hangen, het lijkt wel op overbewatering, maar aangezien ik niet zo veel water geef, kan dit ook een tekort aan water zijn?
PS: Goed nieuws! De ShortRyder zaadjes van nirvana zijn binnengekomen!
Daar ben ik weer,
Plantje gaat goed, behalve dat er een paar gaatjes ingevreten zijn, en 1 lobblaadje begint te verkruimelen, iemand enig idee hoe dit komt, wat ik er aan kan doen en of het wat uitmaakt?
Aangezien ik net 2 shortryders heb geplant, gaat m'n hennepplantje binnenkort weg.
Ik wou hem nog guerilla planten, maar de pot is veel te zwaar om hem te verplaatsen, iemand enig idee hoe/of ik hem zou kunnen verpotten? Of zouden de wortels al te groot zijn om hem tijdens de verplaatsing in een kleiner potje te stoppen?
Ik hoor het wel!
Dat is vrij normaal, gebeurt hier ook.
Het plantje stelt het inderdaad goed. Let wel op met guerilla plaatsen: als het een mannetje is en je plant het in de buurt van andere kwekers, dan bevrucht je hun plant. Das een hele lage oogst dat ze dan krijgen. Je kan er een blad van bijhouden, tussen papier leggen zodat je altijd zal herinneren wat en wanneer je bent beginnen kweken
Bladprobleempje? 1 blad begint een beetje om te krullen, weet iemand wat het probleem kan zijn? Ook vind ik een paar scheurtjes en gaatjes in andere bladeren, waarschijnlijk van beestjes.. de schade valt nog wel mee, en m'n plantje maakt toch sneller bladeren aan dan dat die beestjes kunnen opeten
Ps: Weet iemand hoelang de groeifase van hennep ongeveer is?
Dat kunnen bladluizen of slakken zijn, volgens mij. Waren er ergens slijmsporen te bekennen? ( Slakken). Staan er ergens in de buurt rozen ( bladluizen).
De groeifase van hennep heeft geen vaste grootte denk ik, gezien het eigenlijk dezelfde plant als cannabis is, vermoed ik dat deze ook eind augustus, begin september de bloei zal ingaan. Overigens heeft een THC loze, bloeiende hennepplant weinig meerwaarde dan een volwassen plant.
Hallo, hier weer even een update. De plant is heel erg omhoog geschoten en doet het nog steeds lekker, beginnen wat haartjes te komen, lijkt op vrouwelijk geslacht. Ff afwachten nog. Hier wat foto's, nog tips of opmerkingen? ik hoor het graag!
Leuk om te zien dat ze elke week 2 grote nieuwe bladeren aanmaken, toont maar aan hoe snel die groeit
Ik hou jullie nog op de hoogte! Jullie mij ook? Ik zie de views met tientallen stijgen, maar is er nou niemand die een berichtje achterlaat? Haha.
Peace
Neu, gaat wel goed zo.
Alleen vreemd dat er geen enkele zijvertakking is, maar misschien is dat eigen aan industriele hennep, dat weet ik niet echt.
Grtz
Comment