Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian Dew in veengrond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Frisian Dew in veengrond

    die laatste geeft je vleugels haha, enjoint it

    Comment


      #47
      Groet

      Comment


        #48
        De grote rode kersenwiet toch maar geoogst de toprot begon op verschillende plekken de kans dat ik niets overhou was me te groot, de trichomen waren allemaal misty dus thc genoeg helaas geen amberverkleuring. De rest laat ik zo lang mogelijk staan als de toprot uit de buurt blijft tenminste. Het drogen gaat prima de eerste oogst is al klaar zacht en romig! De opbrengst van de wortel-en riet-wiet is zonder stok 80 gram.
        Groet

        Comment


          #49
          Re: Frisian Dew in veengrond

          mooi resultaat
          worden aardig wat lekkere joints dus

          en wat een weer we toch hebben
          kan niet beter al zeg ik het zelf

          wel altijd wat spijtig van wat rot
          maar het rookfestijn kan bij jou beginnen
          geniet ervan

          grtz

          Comment


            #50
            Dank je B2N het zal zeker genieten worden en het werkt beter voor mij dan de reguliere medicijnen die ik slik..
            Daarnaast is het gewoon genieten van mijn eigen geteelde bio-wiet !!


            Groet, Abyker
            Groet

            Comment


              #51
              Re: Frisian Dew in veengrond

              Toch heel leuke oogst eraan over gehouden. Smoke ze als mooi droog is.

              Comment


                #52
                Re: Frisian Dew in veengrond

                hoe krijg je rode wiet!?

                Comment


                  #53
                  Re: Frisian Dew in veengrond

                  De kleur van de wiet is genetisch bepaald, frisian dew heeft paarse bloeivorm.
                  Ook door lage temperaturen kan de wiet paarse verkleuring vertonen.
                  Groet

                  Comment


                    #54
                    Twee november de laatste wiet geoogst, nu nog drogen, inwekken en de kweek van dit jaar is afgerond, ik kom binnenkort met de eindconclusie van dit jaars kweek.
                    Last edited by abyker; 7 November 2011, 13:54.
                    Groet

                    Comment


                      #55
                      De appelwiet net gewekt opbrengst droog 550 gram nu nog de kersenwiet een paar weekjes drogen dan weet ik de totaalopbrengst maar ik mag niet klagen.
                      Last edited by abyker; 7 November 2011, 13:53.
                      Groet

                      Comment


                        #56
                        Re: Frisian Dew in veengrond

                        De periode van drogen en curen en wachten is aan gebroken, ik hou de planten na het drogen ook apart zodat ik ze los van elkaar kan beoordelen, stiekem toch al geproefd de rode appelwiet is zoet en plakkerig en net zo als de meeste andere planten een high met een zweempje stoned precies goed voor mij.
                        Ik heb een verdampertje besteld hoop zo toch mijn longen wat te ontzien, ben benieuwd!
                        De totale oogst gaat naar de duizend gram gedroogde wiet genoeg voor de aankomende twee jaar maar ik denk toch volgend jaar weer een paar plantjes te groeien just for the fun off it.
                        Nou moet ik wel eerlijk zijn, ik had bijna geen knipafval omdat ik de topblaadjes bij het knippen heb ontzien, die rook ik er graag bij op, van hasj maken komt bij mij toch niets, de vriezer is altijd vol. Op de foto's is te zien dat de topblaadjes vol trichomen zitten en ik laat ze langzaam drogen en curen.
                        Last edited by abyker; 10 November 2011, 12:52.
                        Groet

                        Comment


                          #57
                          Re: Frisian Dew in veengrond

                          Mooi gedaan die kweek. Een een mooie opbrengst. geniet ervan.

                          Comment


                            #58
                            Re: Frisian Dew in veengrond

                            Dank je Monty, ben nog een beetje verbaasd over de voor mij hoge opbrengst maar zal het me zeker laten smaken.
                            Groet

                            Comment


                              #59
                              Re: Frisian Dew in veengrond

                              een kilootje buitenwiet heb je zo zoals je nu kan ondervinden
                              topblaadjes laten zitten doe ik ook , er zitten veel te veel trichomen op om zomaar weg te gooien
                              en de oogst die nog moet drogen ruikt minder hard , dat is een tweede voordeel van weinig knippen
                              leuke voorraad heb je nu
                              kun je je stash volgend jaar uitbreiding met enkele andere

                              geniet nog van de vapo

                              cheers

                              Comment


                                #60
                                Last edited by abyker; 10 November 2011, 19:24.
                                Groet

                                Comment

                                Bezig...
                                X