vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #166
    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

    29 mei

    Eerste drie zijn op hun opvangplek gearriveerd.
    gastouderplek.jpg

    De jonge RE
    jonge RE(e).jpg

    Kruin van de ouwe RE
    RE.jpg

    Homebase
    thuis.jpg


    Critical, raar plantje....
    critical.jpg

    De verhuisbare, deze gaan van de week hopelijk nog weg.
    verhuizers.jpg

    Comment

    • Goudeerlijk
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 796

      #167
      Re: vale's udendørsdyrkning 2012

      HEeee vale zit er goed uit.Dat rare plantje lijkt wel een klavertje vier lol.
      Hou ze groen.

      GR ED

      Comment

      • Vadertje
        Special member
        Lucky Member
        • Jun 2011
        • 847

        #168
        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

        oi ioi ioi staan wel grote dames tussen en mooie dames zijn het allemaal

        bij mij zijn de AFjes in de bloei geschoten maja zijn alleen wat klein 35cm en 33cm gehehe

        weekend even nieuwe te kiemen leggen met een Monty Melange

        keep it green m8

        mvg vaderkuh
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment

        • biopromaster
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 263

          #169
          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

          hey,
          gaan lekker tog hopen op goed weer suc6
          grtz

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #170
            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

            staat er mooi op vale.mooi dat de autoflowers nu met een beetje geluk alle zon krijgen.

            Comment

            • Faabje
              Stoner
              • May 2012
              • 23

              #171
              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

              mooie plantjes, nu maar lekker doorgroeien!

              Comment

              • Damn nice
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 595

                #172
                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                zoo gaat al lekker! nu al planten weg aant doen :p ik ben zelf nog bezig met selecteren,, snelle jonge dat je bent xD, maja al heb je de capaciteit er niet voor, snap ik het wel.. weggeven voelt toch altijd beter aan dan weggooien,, zelfs ergens in een bos neerpleuren waar zijn kansen mss maar 10% zijn, doe je dat al liever, want das al beter al 100% dood .. :p

                keep up going

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #173
                  Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                  Hup de jonge ree. Go go go. Je moet je zusje nog inhalen weed je nog! Komaan groeien.

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #174
                    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                    Helaas is de temperatuur gedaald en groeit de ree minder hard dan gewenst, maar groeit wel btw.

                    1 juni

                    Topjes in een Diesel Ryder.
                    DR.jpgDR2.jpgDR3.jpg

                    De Niranjan maakt vele vingers aan, doet het prima!

                    Niranjan.jpg

                    Comment

                    • Goudeerlijk
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 796

                      #175
                      Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                      mooi beginnetje toch?

                      gr ed

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #176
                        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                        Wegens avond-4daagse en vooral door het slechte weer, pas weer een update als de tijd en het weer daarvoor weer loont...stay tuned

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #177
                          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                          Helaas is de temperatuur gedaald en groeit de ree minder hard dan gewenst, maar groeit wel btw.

                          Komaan, zet hem op kleintje. Laat zien wat je waard bent en zeker niet gaat onder doen voor je oudere zus.

                          Rustige start kan nooit kwaad. Zal ze als de zon weer komt er ook klaar voor zijn. Ben echt benieuwd hoe groot het verschil volgende maand zal zijn.

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #178
                            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                            5 juni

                            Ff snel 2 pica's van de RE(e) en de Critical fem van RQS.
                            Beide hebben kleine kauwschade, een van de honden heeft een jong blaadje gesnoept een paar dagen terug.... ach ja, kan gebeuren.


                            Critical: freaky plantje.
                            Uit de kruin verwacht ik niks want daar stopt de gehele groei: klaar!
                            Onderaan bot ze lekker uit, dus niks aan de hand.
                            Maar mijn liefde voor femzaden is verder geslonken , indien dit nog dieper mogelijk was.
                            freak critical .jpg

                            De RE(e), groeit, maakt nieuw blad aan, maar gaat langzamer met dit lekkere zomerweer....

                            ree.jpg

                            Comment

                            • SirSmokeAllot
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 1968

                              #179
                              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                              Lkr bezig vale.
                              Dat van die Critical heb ik ook eens gehad, jammer genoeg bij het eerste getande blad en dus kwam er helemaal niets meer uit... Kutzaad!

                              Good luck!

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #180
                                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                                Of het kutzaad is, laat ik in het midden voor nu, ik heb er nog niks vanaf gehaald, maar raar ding is het wel.

                                Vandaag de eerste 2 mannetjes de nek omgedraaid, een paar ondergebracht bij een kameraad.
                                Geen foto's vandaag, weinig tijd en mobieltje ook nog vergeten.... dus komen later!

                                NB.
                                Alle reageerders en kijkers bedankt, we zitten al op een respectabele aantal views. Mooie stimulans om door te gaan, wat ik ook zou doen als er geen hond keek, maar da's andere koek

                                Comment

                                Bezig...