vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #256
    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

    Gaat lekker zo te zien! Ik hoop dat die kiempjes nu wel wat droger staan, lijkt me erg nat!
    Ik was altijd in de veronderstelling dat Denen vroeg bloeiden, maar ik begin er hevig de twijfel aan te slaan! Hoe zit dat nu? Bloeien ze vroeg, en kort? Of laat en kort? Of normaal en lang? Is het de rotbestendigheid, die ze uniek maakt?
    Ik snap het niet meer! Prince Ruderalis, enlighten me!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #257
      Re: vale's udendørsdyrkning 2012

      Denen behoren vroeg te bloeien in de regel, maar op elke regel heb je uitzonderingen, het is nog steeds geen rocket science

      Vroeger bloeien dan normale inheemse soorten, normale bloeitijd. Eind september begin oktober kunnen ze geoogst worden.
      Aangezien de Denen een iets ander klimaat hebben moeten ze het hier gemakkelijker hebben, wat naar mijn idee ook goed past. Volledig schimmel- en rotbestendig zijn ze ook niet ( ik heb er weinig last mee gehad), maar omdat ze eerder klaar zijn blijft het ergste ze bespaart.

      De kiempjes staan droger, de derde is zichtbaar.





      Hier is de bloei bij enkele planten reeds ingetreden btw.
      Het gaat om de 3 in a row planten ( Skandinavische roots lib x leb, 2 van Omni: Niranjan en de RE) en de (CapxGrape) x Nepiran, ook van een Skandinavisch land, dus 4 stuks.
      In random order.....
      DSC_0155.jpgDSC_0156.jpgDSC_0159.jpgDSC_0160.jpgDSC_0163.jpg
      Last edited by ceBep; 17 July 2012, 19:48.

      Comment

      • Gonzo
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 894

        #258
        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

        beetje jammer dat ze zo in je topic zitten hoor nie thuis op het form en haal effe dat stukje weg van de geband hoort er ook nie in thuis

        maar jou planten zien er weer goe groen uit en al weer vroeg geoost nettje hoor

        latersss
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #259
          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

          Wegens het overlijden van mijn moeder tijdelijk een kweekstop, laters!

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #260
            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

            De uitvaart is geregeld, dus je kunt weer een update verwachten.... ff de zinnen verzetten is ook belangrijk

            Comment

            • AudioSystemRolla
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1709

              #261
              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

              gecondoleerd vale !
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #262
                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                Thanks, life goes on, ik heb nog steeds een gezin, mijn eigen leven, mijn hobby's ....JD-leden: ook bedankt voor de pm's. Zeer gewaardeerd door mij, top!

                Over tot de orde van deze dag.....


                20 juli

                RE


                Niranjan


                Lib x Leb


                AQS AF, 3 goed zichtbaar; 4e heeft de deksel nog op zijn kop...


                (CapxGrape) x Nepiran



                De laatste AF een handje geholpen...

                Last edited by ceBep; 20 July 2012, 14:53. Reden: foto af #4

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #263
                  Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                  Die RE lijkt nu al te kleuren
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • Heribei
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2011
                    • 1140

                    #264
                    Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                    Mooi man, 1ste week bloei ook?

                    Gecondoleerd met je moeder!
                    Sterkte.

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #265
                      Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                      Ja hè HJM, de lib x leb doet hetzelfde.

                      Dank je Heribei, en het is inderdaad voor de meeste de eerste week echte bloei.
                      De Cap zit al een dikke week te bloeien, zie foto.


                      En vandaag ff een fotootje van een bloemetje erbij, die heb ik namelijk ook

                      Comment

                      • Heribei
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2011
                        • 1140

                        #266
                        Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                        Mooie topjes vale, laten we hopen op nog een paar weken stabiel mooi weer en dat dit hele mooie dikke buds mogen worden!

                        Ga deze in de gaten houden

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #267
                          Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                          Dank je, laten we dat maar hopen.... je bent welkom

                          Nog een paar foto's van foster plants gisteravond rond een uur of 8.

                          Critical en RE
                          crit re.jpg

                          Critical
                          critical.jpg

                          MAF
                          MAF.jpg

                          Toendra#6, zo droog als gort. Snapte mijn kameraad niet;
                          We hadden gisteren toch dikke plensbuien??? Heb ze maar niks gegeven......
                          toendra#6.jpg

                          RE met 11-vingerige bladeren. Deze staat samen met de Critical in een 25% potgrond/ 75% bomenaarde met lavabrokken mix. Blijkt niet slecht te zijn voor de plantjes.....

                          RE(e).jpg

                          Comment

                          • b0riis
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 1280

                            #268
                            Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                            Ziet er nog steeds goed uit!
                            Ga zo door!

                            Leuke avatar haha

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #269
                              Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                              Dank je b0riis, ik laat mijn dames hun gang gaan, dus zou goed moeten komen...
                              (avatar komt van FB, vond het wel een grappige )
                              Nog ff één foto, van de Cap's bladeren, niet dat het wat uitmaakt, maar niet alles komt ongeschonden uit de strijd naar de top(pen)
                              DSC04212.jpg

                              Comment

                              • HJM
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 3714

                                #270
                                Re: vale's udendørsdyrkning 2012

                                Gaat mooi daar vooral dat juffertje in het groen
                                En ach............die arme Toendra #6, nou ja, moest het maar geen plantje worden, eigen schuld.

                                Die avatar is echt goed
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...