Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #62
      Lol ,misschien is dat de manier?

      Kan alle kanten op, het jaar is nog lang...ik maak me i.t.t. anderen, me er helemaal niet druk om!

      Comment


        #63
        Ik denk dat ik mijn topic maar ga laten tot na 15 mei, nu kun je nog niet kweken las ik ergens.......... dus tot laters

        Comment


          #64
          Geintje..we modderen gewoon door ondanks regen, sneeuw, hagel en iets wat sommige een flinke angst aanjaagt blijkbaar: VORST.

          Kraamkamer vandaag.
          De prop staat normaal gewoon buiten, 24/7.
          Het koudere weer heeft geen effect op de spruitjes ze komen gewoon boven; ze doen wat ze moeten doen, prima.
          Als regulier zaadgebruiker moet ik wel een paar extra zetten, uitval door o.a. ballen is te verwachten.


          010420121863[1].jpg

          Comment


            #65
            sigpic

            Comment


              #66
              Ik snap het ook niet, so what als een paar de eindstreep niet halen?
              Is het einde van de wereld niet. Jij hebt ze ook op je balkonnetje staan las ik

              Heb van de week visite uit DK, dus update komt later.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                Geintje..we modderen gewoon door ondanks regen, sneeuw, hagel en iets wat sommige een flinke angst aanjaagt blijkbaar: VORST.

                Kraamkamer vandaag.
                De prop staat normaal gewoon buiten, 24/7.
                Het koudere weer heeft geen effect op de spruitjes ze komen gewoon boven; ze doen wat ze moeten doen, prima.
                Als regulier zaadgebruiker moet ik wel een paar extra zetten, uitval door o.a. ballen is te verwachten.


                [ATTACH=CONFIG]114270[/ATTACH]

                Haha je had me! Maar ik dacht toch ergens: vale zal zich niet door wat lullig opmerkingen uit het veld laten slaan.. Maar je weet nooit natuurlijk! Have fun met de Denen!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #68
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #69
                    Mooi, you're very welcome

                    Comment


                      #70
                      Toch maar ff een updeetje maar weer....

                      Twee plantjes, blauwe berry's, de kliko in gegooid, waren zogenaamde (als extra gegeven) fem-zaden, geruild via een ander forum met veel problemen in Groningen gearriveerd. Mooie fem, alleen ballen.... op naar de rest van de regulieren, meer mijn ding.

                      Mijn aangevroren opvolgend toppertje van vorig jaar, de Red Escape.
                      Staat gewoon buiten in weer, wind en vorst. Een centimeter of 35 nu.
                      RE.jpg

                      De kraamkamer, met de nog te verpotten newbies.
                      140420121906.jpg

                      Een nakomer, een hele echte.... de Rocket Chunk #2.
                      Een echte Viking zoals blijkt, nooit opgeven en toch boven komen. Na een paar week!
                      140420121907.jpg

                      Van de 15 zaden zijn desondanks de slechte omstandigheden en zonder hulpmiddelen er 13 "uitgekomen".
                      Zo zie je maar weer dat goede zaden geen hulp nodig hebben, totaal niet nodig.
                      Krijgen ze hier dus ook niet!


                      Totaal shotje van mijn kraamkamer, diverse zaailingen van nieuwe buitenplanten (ijsbloem, tagetes, sunflower, lavendel, enz) voor in de potten komen boven of zijn net gezaaid.
                      140420121908.jpg


                      Nog een plantje van vorig jaar als afsluiter voor vandaag, de langzame maar steeds doorgroeiend olifantje
                      140420121909.jpg

                      P.S.

                      Bijna vergeten, bedankt voor de zaden en het extraatje, ben er erg blij mee @ jeweetwelwieikbedoel.
                      Misschien zie je ze nog wel ff voorbij wippen hier....??
                      Last edited by ceBep; 14 April 2012, 13:03.

                      Comment


                        #71

                        Comment


                          #72
                          Lol, ed... mijn hond heeft een baas

                          Beetje oppassen voor zware grondvorsten, voor de rest is het te doen. Ben daar eigenlijk niet zo bang voor.

                          Was nog een foto vergeten, eentje voor bella. Als bewijs dus


                          140420121911.jpg




                          Ach ja, nu we toch bezig zijn....
                          De spruiten in een nieuwe broek en de temperatuur op dit moment, is te doen in het zonnetje



                          140420121912.jpg140420121913.jpg
                          Last edited by ceBep; 14 April 2012, 15:30. Reden: foto toevoegen

                          Comment


                            #73
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #74
                              Thanks LR2, de RE is mijn speciaal kindje

                              Ik bekijk de buitenkweken (de jouwe ook btw) geregeld daar ligt mijn interesse vooral, maar helaas de tijd om te reageren is schaars..... dus vergeef me


                              Hoe de zaken er vandaag voor staan.
                              Koud en relatief droog, dat heeft niks over, de groei gaat langzaam maar gestaag.
                              Volgende week lijken de temperaturen omhoog te gaan, dus wie weet?

                              Red Escape
                              190420121919.jpg

                              De selectie
                              190420121918.jpg

                              Comment


                                #75
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X