Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poepzak's AK47 Autoflowers 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Poepzak's AK47 Autoflowers 2012

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ik ga dit jaar maar eens lekker vroeg beginnen met een ronde autoflowers, zodat ik er misschien nog wel eentje erna kan doen
    Als het goed is zijn we vanaf 15 februari de nachtvorst kwijt, dus dan gaan ze naar buiten als ze dan al groot genoeg zijn. Ze zijn gisteren gezaaid in kleine potjes en worden buiten in de volle grond gezet. Fotos volgen als ze boven komen!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Re: Poepzak's AK47 Autoflowers 2012

Je hoeft niet zo vroeg als dit te beginnen hoor..
    Vorig jaar begon ik rond eind maart en heb ik ook makkelijk 2 rondes kunnen draaien.
    Ik denk persoonlijk dat als je nu al begint dat de eerste ronde weinig resultaat zal leveren en eeder een verspilling van moeite is.

Comment

ier gaan ook begin maart de eerste reeks AF's buiten, elke gram is een gram e
      en ipv 1 of 2 kan je dan 3 rondes doen

Comment

Als het goed is zijn we vanaf 15 februari de nachtvorst kwijt?? ben jij de nieuwe PIET PAULUSMA van het weerbericht.
        denk er om poepzak. maart roert zijn staart. en april doet wat ie wil.

Comment

Of ge zet op de goeie moment iets meer planten? Half februari, begin maart is de zon lang niet sterk genoeg. Verder 1 maartse hagelbui en uw plant is er aan voor de moeite. De nachten zijn nog te koud, dagen trouwens ook.

Comment

En te kort.
            AF's hebben het liefst zo lang mogelijk licht dacht ik, in ieder geval meer dan 12 uur per dag.

zonoponder2012.jpg
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Klopt QnQ! Meer licht is altijd beter. echter on 12 uur haal je ook een prima opbrengst, voor zover dat mogelijk is met AFs.. Reken op zo'n 5- 20 gr maximaal! Als je zaden genoeg hebt en de temperatuur hoog kunt houden dan is er vast iets van te maken.. Nachtvorstvrij zullen we nog niet zijn tot half maart denk ik, en de dagtemperatuur moet toch echt de 20 aantikken wil je er wat leuks van maken. Als je die problemen kunt oplossen dan ga ik de weddenschap met je aan en zet ik er ook twee buiten hahaha! Maar zonder verwarming lijkt het me onmogelijk! Maar niets wat een 60 watt infraroodlamp niet kan oplossen!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dan zal ik er nog even mee wachten, zet ik ze half maart buiten. Heb wel genoeg autoflower zaden om zoiets te kunnen proberen

Comment

Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.

nachtvost kan men tot 15 mei verwachten. Bij bodemtemperaturen onder de 12 graden gebeurt er gewoon helemaal niks, geen wortelgroei en daar begint het mee.

Comment

Mooi topic monty

Comment

Bezig...
                    X