Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek: Ice, Easy bud (RQS) en Hollands Hope (Dutch Passion)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek: Ice, Easy bud (RQS) en Hollands Hope (Dutch Passion)

Je hebt inderdaad meer licht nodig als je er een fatsoenlijk plantje van wil maken. Anders moet je maar eens naar mijn Royal Frisian topic kijken, die faalden behoorlijk hard voor het raam
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

hallo daar zijn we weer.
      ik maak me een beetje zorgen om mijn plantje.
      want ik heb een beetje rondgekeken op internet en als ik andere plantjes zien na twee weken en die vergelijk met mijn plant zie ik dat ik nog al achter loop.
      ik zie hem niet groeien en de bladeren blijven hetzelfde, ik heb wel de tips van de heren hierboven opgevolgd en ze meer in het licht gezet.
      toch ziet hij er niet ongezond uit!
      IMAG0328.jpg
      gaat hij nog groeien? maak ik mij zorgen om niks?
      mijn eerste kweek dus ik ben nog een beetje onzeker! alle info is natuurlijk welkom

Comment

Maak je niet druk joh! Voor de condities maakt hij het goed. Het is gewoon nog te donker voor het raam. Hij zal vanzelf bijtrekken wanneer de zon harder doorbreekt en langer schijnt. Ik zou wel die prikkers weghalen, je plant zal vanzelf een sterkere stam krijgen. Wanneer je blijft ondersteunen gebeurt dat lastiger.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Akkoord met LR2.
          Misschien is het de foto, maar zie ik verbrande bladpunten op je foto?
          Heb je er een lamp tegengezet of ben je beginnen bij te voeden?
          Hou dat goed in het oog, als het inderdaad klopt, dat ze niet groter worden.

Grtz,
          Dissi
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

ja daar zijn we weer.
            ik maakte me inderdaad zorgen om niks! ik zie met het mooie weer van afgelopen dagen het plantje groter worden en hij lijkt al iets te vertakken!
            IMAG0341.jpgIMAG0343.jpg

ik heb ook 2 zaadjes van royal queens ice tussen een paar keukendoekjes gelegd die inmiddels allebei zijn ontkiemd.
            hier ook z.s.m. een update van!

Comment

IMAG0344.jpgIMAG0345.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dissi View Post
                Internode is wanneer er twee nieuwe takjes uit het steeltje komen.
                Plant_nodes_c.jpg De takjes zijn nodes, de ruimte ertussen internodes.
                Plantje krijgt de strekkeritus, inderdaad weinig water geven, en meer licht.
                Tekort aan licht is ook de reden dat ze wat achter loopt.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Waarom heb je die zaadjes ook nu al gekiemd als ik vragen mag?
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

daar was ik weer! mijn plantjes staan nu buiten en groeien goed en zien er gezond uit. nou heb ik 2 planten in potgrond en 5 planten in gewone tuinaarde. ze zien er goed uit maar ik vraag me af of ik ze misschien beter in potgrond kan doen...

de plantjes waar ik in februari mee kwam zijn inmiddels kapot, ging toch niet fijn voor het raam.. wijze les voor volgend jaar! in ieder geval staan ze nu buiten en pal in de zon..

foto's volgen nog, probleempje met de camera!

Comment

Update???

Comment

Bezig...
                      X