Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reaktie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Reaktie

    Omdat er minder vrouwen wiet roken.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment


      #32
      Re: Reaktie

      Vrouwen roken niet minder, hebben een man die kweekt en de verslagen plaatst, dan moeten ze het zelf niet doen

      Comment


        #33
        Re: Reaktie

        Abel wat is je probleem? Tel is voor de grap hoeveel vrouwen er hier op het forum zitten?

        Daarnaast wil ik VROUW nu wel eens weten waarom jij je zo stoort aan de reacties bij een vrouw in haar topic?
        Beetje echte Vent zou een vrouw die kweek juist stimuleren. Of je moet jaloers zijn natuurlijk.

        Ben ben er benieuwd naar je antwoord of ben je naar de Disco?
        God was never on your side..

        Comment


          #34
          Re: Reaktie

          Ik gok er op dat hij bedoeld dat er kweekverslagen zijn die meer reactie krijgen dan andere.
          zoals die van wedstrijden en zo en dat hij in zijn verslag niet zoveel reactie krijgt.
          Waarschijnlijk is het dat wat hem stoort ik kan het mis hebben maar het zal wel zoiets zijn denk ik.
          Er zijn er dan ook dat zeggen dat ze alles zullen verwijderen en dan ineens wel reactie's krijgen.
          Dus of dat dan een betere manier is dan een topic als dit ik weet het niet hoor.

          Grtz
          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

          Comment


            #35
            Re: Reaktie

            ik reageer waar, bij wie en hoe ik maar wil, en leg daar geen enkele verantwoording over af behalve aan de mods en JD. Als dit een methode van klagen is ben je aan het verkeerde adres, zorg dan dat je met een in het oog springend topic komt.

            Ik zie hier juist steeds meer vrouwen lijkt het wel, en geniet daar intens van. Naast al die geile plakkerige VROUWELIJKE wietplanten die hier zo handig gerangschikt staan
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #36
              Re: Reaktie

              Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
              iedereen zijn mijn mening ,maar laten wij er een student onderzoeken
              greetz Abel

              Comment


                #37
                Re: Reaktie

                Als een vrouw een behoorlijk kweekverslag maakt, dien je te reageren alsof je een hond op zijn achterpoten ziet lopen: je bent verrast, maar oordeelt verder niet.

                Comment


                  #38
                  Re: Reaktie

                  Ik (een student) ben onderzocht, niets gevonden tot zover.. Ik weet ook niet hoe dat bij moet dragen aan het vraagstuk, maar goed. Prachtig al die vrouwen! Ik reageer erop zodra ik kan, wel genuanceerder dan bij mannen. Je zou er maar eens een beledigen! Ik heb geen zin in bitchfights..

                  Ik denk niet dat er minder vrouwen hier zijn omdat er minder interesse naar is SpanishQueen. Mijn vriendin zit altijd bomvol met vragen, en de meeste dames die ik spreek over kweken ook! Ook al doen ze er zelf niets mee

                  Ik denk zelf dat het komt omdat mannen gewoon veel verslavingsgevoeliger zijn en dus eerder een eigen kweek opzetten om zichzelf te voorzien in hun ongezonde leefstijl. Vrouwen zijn nu eenmaal sterker wat betreft het 'say no to drugs' aspect. (http://www.netdoctor.co.uk/menshealt.../addiction.htm
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #39
                    Re: Reaktie

                    al klopt het niet helemaal wat hij zegt want mijn verslag wordt gemaakt door mijn vriendin,
                    maar daarom krijgt het niet meer reactie's dan een ander verslag

                    Grtz
                    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                    Comment

                    Bezig...
                    X