Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WhiteWidow88
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 376

    #121
    Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

    27 Augustus, 153 dagen na ontkiemen !

    Ze bloeien nog altijd supersnel, de geur begint ook wat te komen, maar nog niet hinderlijk, zit nu in de 3de week bloei denk ik.
    Vanaf eind volgende week ga ik ook beginnen met 1ml Green Sensation per liter (nu doe ik al 4ml Alga Bloom per liter, geef ongeveer anderhalve liter per dag, en nog een half litertje gewoon water, want de laatste dagen heeft de zon er goed opgestaan).
    Als het heeft geregend en ze toppen zijn nog vochtig, zet ik er de ventilator een aantal uurtjes op tot ze droog zijn, om toprot en schimmels te voorkomen.

    Hier wat foto's ! :

    IMG_4540.jpgIMG_4541.jpgIMG_4542.jpgIMG_4544.jpgIMG_4546.jpg

    Sorry maar de foto's draaien vanzelf :s
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment

    • TheWolf
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2012
      • 189

      #122
      Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

      Zeer mooie kweek, heb een half uurtje nodig gehad om van het begin te lezen Leuk dat er in mijn buurt ook nog wordt gekweekt.

      Nog veel succes!

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #123
        Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

        fan van deze oldscool wiet!als je nog zaden hebt moet je me even pmen!
        grtz

        Comment

        • WhiteWidow88
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 376

          #124
          Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

          Geen zaden meer

          Ik ga vanaf morgen green sensation gebruiken , daar het de 4de week bloei is.
          Moet ik dan ook mijn Alga Bloom (bloeivoeding) blijven gebruiken, want las ergens dat je dan gewoon minder bloeivoeding moest geven, maar nog altijd blijven geven.

          Geef nu 6ml Alga Bloom op anderhalve liter water, en de plant is hier het meest tevreden mee zie ik.
          Als ik dan Green Sensation ga gebruiken (anderhalve ml op anderhalve liter), moet ik dan bv 4ml Alga Bloom op anderhalve liter gebruiken?

          Thanks!
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

          Comment

          • xslt66x
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Oct 2009
            • 305

            #125
            Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

            Ja dat zou ik doen! Dat raad plagron zelf aan. Ik geef nu al 3 weken greensensation 1ml en geef daarbij 4ml bloeivoeding per liter. Vanaf volgende week ga ik omhoog met mijn bloeivoeding en blijf ook greensensation gexven. Dus dan geef ik 5ml bloeivoeding per liter en 1ml greensensation. Daarna nog spoelen natuurlijk!

            Greetz,

            xslt66

            Comment

            • WhiteWidow88
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 376

              #126
              Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

              5 September: 162 dagen na ontkiemen.

              We gaan de vierde week bloei in, en vandaag begonnen met Green Sensation, naast de Alga Bloom, geef nu 1ml Green Sensation en 4ml Alga Bloom.
              Nog steeds aan het verduisteren (week 5), en het legt ze geen windeieren. In de lengte is ze volgroeit qua toppen denk ik, nu de breedte nog!
              Ik gok dat ze nog een week of 4 moet.
              Qua geurhinder valt het verrassend mee, als je er met je vingers doorgaat ruikt het wel zalig!


              Nog steeds wat bladproblemen maar denk dat ze het einde wel haalt!

              Er kwamen in de week ook wat kleine worteltjes piepen dus snel wat aarda gaan bijhalen

              Let op het mongooltje onderaan de stam

              Foto's :

              IMG_4609.jpgIMG_4610.jpgIMG_4611.jpgIMG_4612.jpgIMG_4613.jpgIMG_4614.jpgIMG_4615.jpg
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #127
                Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                Door de extra K in Greensensation zullen de bladeren wel wat bij trekken komende week.
                Het einde haalt ze sowieso wel.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • WhiteWidow88
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2011
                  • 376

                  #128
                  Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                  Ok thanks, dat is een geruststelling. Ben benieuwd wat ik er uiteindelijk vanaf ga halen
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                  Comment

                  • WhiteWidow88
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2011
                    • 376

                    #129
                    Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                    25 September: 182 dagen na ontkiemen.
                    We naderen het einde. De toppen hebben zich niet zo ontwikkelt als ik dacht, dit door het slechte weer.
                    Ik ben vorige week gestopt met voeding, en vandaag heb ik geklieft!
                    Wat een onderneming, met een stam van 15cm doorsnede geen sinecure. 2 Mesjes op kapot gedaan, maar het is gelukt!
                    Ik ga nu afbouwen met water, binnen 3 dagen geef ik niets meer, en binnen een vijftal dagen zet ik ze nog 3 dagen in het donker, en dan gaat de schaar erin !
                    Ze geeft nu ook een heerlijke sinaasappelgeur af! Trichomes zijn nu bijna allemaal milky

                    Foto's :

                    IMG_4911 copy.jpgIMG_4913 copy.jpgIMG_4915 copy.jpg
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #130
                      Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                      Mooi stuikje hoor!
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • langenl
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 759

                        #131
                        Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                        Ziet er netjes uit zeker gezien weer van afgelopen dagen . Alvast veel knip plezier

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #132
                          Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                          15cm omtrek van de stam bedoel je? Bij een doorsnede van 15cm zou hij iets dikker moeten zijn dan een regenpijp namelijk dat geloof ik niet. Ziet er goed uit verder! Laat het smaken! Al veel rot gevonden trouwens?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • Heribei
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2011
                            • 1140

                            #133
                            Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                            Hmmm als je al veel rot hebt gevonden? Zou ik der niet meer in het donker zetten dan kunnen schimmels juist hun gang gaan.
                            Je hebt nu toch al geklieft, persoonlijk zou ik het daarbij laten maar dat is natuurlijk je eigen keus!

                            Succes verder!

                            Comment

                            • WhiteWidow88
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2011
                              • 376

                              #134
                              Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                              15cm omtrek ja
                              Schimmel en rot nog niet tegengekomen ik ga maandag waarschijnlijk oogsten
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #135
                                Re: Widow's California Orange Bud (1e buitenkweekje)

                                Ik heb dat ook ooit gedaan ik heb met een Hamer een mes door de stam geslagen man man die stammen zijn stevig hoor
                                Ik doe het niet meer je zal zien van af nu staat je plant stil en veranderd er niks meer om dat de plant alle aan dacht gaat geven aan de wond
                                die jij hebt gemaakt om die te herstellen

                                gr Bella
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...