Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto northen lights!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Auto northen lights!

    Toch jammer he! Desalniettemin ga ik het zelf ook proberen dit jaar, ik ga alle planten bestuiven met lowryder #2 stuifmeel, en mochten er andere mannetjes zijn dan kruis ik die ook door. Niet omdat ik autoflowers wil of wat dan ook, maar gewoon om zeker te zijn van goedkoop zaad voor volgende jaren. + Heb ik wat uit te delen en te ruilen
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Auto northen lights!

      Daarnet 3 plantjes overgezet in steenwol, laat ik hierbij meteen een uitleg geven van mijn 'rare' manier van zaaien:
      IMG_5347.jpg IMG_5348.jpg IMG_5349.jpgIMG_5340.jpg IMG_5350.jpg
      Buitendames in de koude buitenlucht, achteraf blijft het onkruid he

      sigpic

      Comment


        #18
        Re: Auto northen lights!

        ik deel deze mening ook om autoflower zaad te krijgen met je volgens mij ook een herma frodiet plantje hebben. mannelijk stuifmeel bevat dan het XX chromosoom samen met een autoflower vrouwtje.... simpel gezegd....

        Comment


          #19
          Re: Auto northen lights!

          Oorspronkelijk geplaatst door marss View Post
          ik deel deze mening ook om autoflower zaad te krijgen met je volgens mij ook een herma frodiet plantje hebben. mannelijk stuifmeel bevat dan het XX chromosoom samen met een autoflower vrouwtje.... simpel gezegd....
          Simpel gezegd, ik kan er geen koek of ei van bakken, van wat je hier bedoelt.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Auto northen lights!

            Oorspronkelijk geplaatst door marss View Post
            ik deel deze mening ook om autoflower zaad te krijgen
            Je hebt gelijk Mars, XX maal XX = XX,
            maar dit is om vrouwelijk (autoflower)zaad te verkrijgen, voor normale autozaadjes is niks speciaals nodig.
            Dit heeft moedernatuur door de jaren heen door de weinig zonuren per jaar zelf al ingeprogammeerd in de gen.
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Auto northen lights!

              Oorspronkelijk geplaatst door marss View Post
              ik deel deze mening ook om autoflower zaad te krijgen met je volgens mij ook een herma frodiet plantje hebben. mannelijk stuifmeel bevat dan het XX chromosoom samen met een autoflower vrouwtje.... simpel gezegd....
              Een hermafrodiet plantje hebben? Een vrouwelijke cannabisplant wordt voor de teelt van gefeminiseerde zaden hermafrodiet gemaakt. Daartoe gebruikt men gibbelerinezuur en vroeger ook wel zilverthiosulfaat. De rudimentair aanwezige mannelijke geslachtskenmerken, die ook in een vrouwelijke plant aanwezig zijn, worden hierdoor geforceerd geactiveerd. Vrouwelijke planten worden dus gedwongen mannelijke bloeiwijzen aan te maken door het gibberelinezuur, waardoor na bestuiving uitsluitend gefeminiseerde zaden ontstaan. Dus je hebt geen hermafrodiet en een vrouwtje nodig, maar alleen een vrouwtje dat door gibbelerinezuur herma is gemaakt en zichzelf bestuifd.

              Simpel gezegd: de klok horen luiden? Welnu, de klepel wordt hierbij aangereikt.
              Last edited by Xtreme; 11 April 2012, 18:29.

              Comment


                #22
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: Auto northen lights!

                  UPDATE2: De groei.

                  De groei zit er goed in, vooral met het zonnetje van vandaag.
                  Het was even doorbijten voor de dames maar na de paarse stengels, zwarte scheuten en doorgeflapte bladeren door de kou gaat ie weer lekker.
                  Hier een aantal foto's:
                  IMG_5356.jpgIMG_5358.jpgIMG_5359.jpgIMG_5360.jpgIMG_5362.jpg


                  IMG_5363.jpg
                  Stammetje in steenwol, dit werkt echt perfect. De stambasis is stevig en het steenwolblokje geeft de plant goede houvast tegen onze harde nederwind. Ook het watergeven gaat goed, de stam blijft mooi droog en de buitenkant van de steenwol even nat als de potgrond.

                  IMG_5361.jpg
                  En ja hoor iets eerder dan verwacht wordt de grootste autoflower al ongesteld. In een reuzentempo want gister waren ze nog amper te zien.
                  De andere 4 auto's zullen wel volgen in weekje ofzo. De volgende update komt pas als er redelijke toppen te zien zijn, en als de reguliere ierdbei zaden beginnen te bloeien.
                  Zo dat was het weer. Nog een fijne koninginnedag gewenst aan een ieder.
                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: Auto northen lights!

                    Go oogje, go!
                    Resident in Tenerife, Spanje.
                    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                    Comment


                      #25
                      Re: Auto northen lights!

                      UPDATE3:De bloei.

                      Ik heb toch aardig wat buitenplantjes gezien in mijn leven maar nog nooit zoveel verschillende diertjes op 1 plant.. spinnen kevers mieren slakken bladeters muggen hommels lijken allemaal samengeclusterd op en rond de planten te blijven.
                      De bladeren worden weg gegeten waar je bij staat maar dat maakt niet uit.. zolang de schurken maar van mijn toppen af blijven !!

                      Er zijn ook nieuwe plantjes bij gezet nl:
                      2X-WhiteWidow XL van zambeza seeds
                      3X-Rasah (citral skunk x (G13 x hash plant)) x new citral city) van Omni seeds < eigelijk een echte binnenplant maar de zon is gratis dus waarom niet?.

                      De groeiers:
                      IMG_5501.jpgIMG_5502.jpgIMG_5503.jpg


                      De bloeiers:
                      IMG_5504.jpgIMG_5505.jpgIMG_5506.jpgIMG_5508.jpg


                      Tot nu toe 1 man meteen neerhalen!:
                      IMG_5510.jpg En de rest nog een beetje voeding:IMG_5511.jpg.
                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: Auto northen lights!

                        Het sneeuwt!
                        Resident in Tenerife, Spanje.
                        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                        Comment

                        Bezig...
                        X