Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK auto's van Seedmakers!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

AK auto's van Seedmakers!

Korting op 420shop
    Beste mensen,

Ik ben een student en heb sinds kort een eigen studentenwoning. Het studentenleven is op de kleintjes letten. Rond komen gaat nog prima, maar wat besparing kan zeker geen kwaad!
    Aangezien wij beide wel kunnen genieten van een wietje op zijn tijd, leek het ons leuk (en natuurlijk ook goedkoop) om een eigen kweekje te beginnen. Via een vriend kwam ik er achter dat 'autoflowers' wel geschikt zouden zijn. Ze blijven klein en passen dus prima in ons kleine achtertuintje, of misschien wel op ons balkonnetje. Ook zijn ze niet erg opvallend.

Via de site www.wietzaadjes.nl

Re: AK auto's van Seedmakers!

Ik zou gewoon een zak all-mix halen daar zit genoeg in voor je plantjes.
    Dan hoef je je niet bezig te houden met voeding, misschien alleen op het eind en dat hangt af van hoe groot je pot is.

Comment

Van vijf planten is een 50 gram opbrengst reeel, maar niet honderd procent zeker haalbaar. Ga uit van 15 gram per plant en de kans bestaat natuurlijk dat er wat mannetjes tussenzitten. Je kunt dus uitgaan van zeker 30 gram, maar die 50 weet ik niet. Het klinkt verder allemaal prima, standaard potgrond heeft evenveel voeding, vaak voldoende voor een hele kweek. Je ziet al hoe de meningen verdeeld zijn! Lees je lekker in, en dan kom je er zelf wel uit!
      Succes!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik ga je volgen

Comment

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er zin in en ga hier zeker een kweekverslagje van maken!

Comment

Bezig...
          X