Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

    Korting op 420shop
    Beste JD lezers!

    Ten eerste zal ik jullie even inlezen in het idee van dit jaar:
    Wat zijn mijn plannen:
    - Ik ga enkele runs draaien met autoflower soorten, LR2, LR2xAFhaze(f1), misschien nog anderen
    - Ik ga 5 a 6 soorten haze/Sativa zetten, en verduisteren zolang dit lukt!
    *Amnesia haze
    * Elefant Haze (himalaya gold x wonder woman) x [(nl5xhaze)xTamaguna]
    * NL#5 x Haze
    *Omni's Haze (NL5xhaze)xDragon haze
    *Onbekende Haze, heb ik al een keer binnen gekweekt, werd echt goede wiet, vorig jaar heeft Birdie deze buiten gezet, maar bloeide te lang, ik ga dit jaar proberen deze buiten te zetten!
    * Misschien een Lemon Haze (via stek als enigste)
    - Ik doe mee aan de Alien contest, hiervoor zal ik 1 Grapefruit zetten, deze wordt echter verder toegelicht in de volgende topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...nto-the-Nature
    - Op het balkon ga ik nog 2 planten in een 65L kuip zetten. Deze 2 zijn allebei een afstammeling van de Herijuana, namelijk de Anesthesia (f4) en de Heribei (fem)
    - In de tuin ben ik van plan rond de 5 planten te zetten. Ik twijfel alleen sterk aan de welke.. Zowizo ga ik de Nadia zetten en de Henkes Lolland, er blijven echter dan nog 3 plekjes vrij.
    Iemand een idee wat ik zal zetten? dit heb ik in mijn bezit:
    * royal frisian
    * Danish Duck
    * Purple Widow
    * Royal dane
    * True Lady (fem)
    * Danish Passion
    * White Widow
    * Danish Passion x Nepal
    * The church (fem)
    * Northern Light (fem)
    * Red Escape
    - Verder ben ik bezig met een eigen kruising aan het maken. Het gaat hierbij dan over een Henkes Lolland x Anesthesia. Op het moment ben ik de kruising aan het realiseren in een micro verslag. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...284#post269284
    Hiervan ga ik er meerdere zetten en selecteren op vroegbloeiend, compact, en stevige, medicinale toppen
    - Als het me erg bevalt, ga ik hetzelfde principe doorvoeren met een andere kruising welke ik vorig jaar heb gemaakt, namelijk de Blue Tops x Red Escape
    - Verder ben ik bezig met wat cactusjes te kweken, deze zullen ook zeker langs komen in het verslag
    - Ik ben op het moment ook bezig met vleesetende planten. Hiervan zal ook veel langs komen in dit verslag. Op het moment bezit ik over 7 verschillende soorten.

    Van alle planten!, op de feminised zaden na, worden zadenkweken gehouden d.m.v. stekken, of kleine topjes welke bestoven worden. Anders gezegt, dit wordt een flinke partij aan smaken, soorten en plezier!
    Er zal een wekelijkse update zijn van de planten, met af en toe een sneak preview tussendoor als ik het niet kan laten!
    Om mezelf en jullie gemotiveerd te houden in het verslag wil ik graag een soort van Wedstrijd gaan starten waaraan iedereen indirect meedoet! De regels zijn erg simpel, namelijk volg het verslag serieus. Aan het eind van het verslag zal ik zelf een selectie gaan maken van de 3 meest serieuze en trouwe followers van dit topic. Deze zullen als beloning van alle zaden die zijn gekweekt een aantal zaden van elk soort toegestuurd krijgen.

    Update 1 15/04/2012:
    Vandaag zijn er 7 Lowryder#2 zaden tussen de watten gelegd, en 11 LR2xAFhaze. Enkele zijn al uitgekomen en zullen vandaag nog, of morgen geplant worden. Vanaf dan gaat het feesie beginnen!

    Hopelijk heb ik jullie genoeg geinformeerd. Vragen e.d. Hoor ik erg graag!

    Groetjess

    #2
    bedankt vale! Stom van me!
    Last edited by LR2; 15 April 2012, 19:42. Reden: discrepantie verwijderd
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

      Ik ga kijken, succes!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

        wanneer update?

        Comment


          #5
          Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

          Geduld, mijn vriend, is een schone zaak

          Update: 22/04/2012

          We beginnen maar met wat algemene informatie:
          - De keuze is gemaakt wat voor planten er in de tuin komen te staan, namelijk de:
          * Danish Passion
          * Danish Passion x Nepal
          * The Church
          * Red Escape
          * Purple Widow
          * + natuurlijk de Henkes Lolland en Nadia die ik al wilde zetten
          - Ik ben van de week begonnen met het ontkiemen van een aantal Lowryder 2s en AFhazexLr2..

          Ik had redelijk wat LRs en Haze geplant, maar weet niet precies de aantallen. Uiteindelijk heb ik 5 Lowryders geplant en 8 AfhazexLR. Op het moment zijn er 9 planten uitgekomen en staan (tijdelijk) nog even onder mijn TLs, totdat ze sterk genoeg zijn om naar buiten te gaan. Dit gebeurt denk ik over een klein weekje, waarna ik ze ook wil verpotten naar de definitieve potten (5L).

          Een fototje ervan, is maar een overzichtsfototje, maar in het begin is het nog niet zo super interessant..

          IMG_5759.jpgIMG_5760.jpg

          Verdere info:
          Ik ga wsl van de week beginnen met de planten te planten welke in de tuin komen, (de hierboven genoemde). Dit ligt echter ook nog aan het weer en de buitentemp. snachts, omdat ik ze niet allemaal naar binnen kan halen! van elk soort ga ik er denk ik 3 a 4 van planten, om zowizo 1 vrouwtje eraan over te houden! deze gaat naar buiten.. van deze plant, en de van een mannetje worden stekken gehaalt en hiermee zaden gemaakt uiteindelijk (of ze gaan in me micro hokje afbloeien..), wat er gaat gebeuren met de overige vrouwtjes is nog onduidelijk.. Guerilla is een mogelijkheid, en anders in de GFT bak

          Greetz, en tot volgende week

          Comment


            #6
            Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe het aan het einde af loopt.
            Erg benieuwd naar je kruising en de red escape!

            Succes!

            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

            Comment


              #7
              Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

              Prachtig, dit ga ik volgen! Lijkt me een erg interessante topic en als beginnende kweker zal ik hier veel aan hebben.

              Alvast zeer veel succes gewenst Damn nice!

              Comment


                #8
                Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                Damn Nice is niet echt een verkeerd gekozen naam . Je bent er echt met bezig ,smooi om te zien!

                Gaat een mooie tuin hebben daar, hehe.



                Veel succes, komt wel goed geloof ik!

                Cheers

                Comment


                  #9
                  Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                  ^^ chill man word echt damm nice (A)

                  ben echt benieuwd naar bijna elke soort ! ben ook maar een beginner dus nieuwschierig ben ik wel :$

                  suc6 man !

                  Comment


                    #10
                    Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                    Zoo! Ff kleine update!

                    Kheb maandag me rijbewijs gehaald, woensdag aangevraagd, en vandaag kunnen ophalen, dus was me wel weer een weekje,, het is nu vakantie dus kunne we er weer tegen aan voor de nieuwe !

                    Ik heb net het volgende tussen de watten gelegd:
                    5x Danish Passion
                    5x Danish Passion x Nepal
                    1x The Church
                    4x Red Escape
                    4x Purple Widow
                    2x Henkes Lolland (had er maar 2 over, hopelijk 1 dame!)
                    4x Nadia

                    = in totaal een mooie 25 planten Ik probeer nu ff potten via via te regelen, anders moet ik ze maar kopen, maar zal binnen ongeveer een week bekend moeten worden.. Ik schat nog even tussen de 5 en 10 L potten die ik dan ga halen. Ik wil deze zeg maar 1 weekje ongeveer in een 1L potje zetten, waarna ik ze overpot naar de 5 a 10 L pot, waarna ze als ze sterk genoeg zijn de tuin in mogen! Echter zal dit er maar 1 van elk worden.. ik heb al wat leuke guerilla spots gevonden, dus wie weet komen deze daar terecht Ook heb ik (hoogstwaarschijnlijk) de locatie van de planten in de tuin bedacht. 1tje is wat beter als de ander maar je moet overwegingen maken ehh

                    De lowryders en afhazexLr staan nu 2 dagen dag in en dag uit buiten. Dit weekend zal ik kijken of ik ze in een groter potje kan zetten probleem is alleen nu dat ik niet echt allemaal dezelfde potten heb en dat is gewoon vervelend..

                    groetjes
                    Last edited by Damn nice; 28 April 2012, 00:42.

                    Comment


                      #11
                      Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                      ik ben erg benieuwd wat dit allemaal gaat worden en ben zeer benieuwd naar de purple widow en de lr2-haze qua bloeiperiode en opbrengst dus zal dit topic zeker volgen .

                      veel succes met de dames..

                      Theo

                      Comment


                        #12
                        Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                        Goedemiddag!

                        Na gistre een overdosis aan drank drugs en plezier gehad te hebben, en vandaag flink uitgebrakt te hebben zijn er uiteindelijk toch een groot aantal zaden geplant (23, de church en 1 danish passion late op zich wachte).. Deze zitten nu in een schaduwhoekje onder mijn bureau aan het boven komen..
                        [img]http://img41.imageshack.us/img41/1051/namenu.png[/img]

                        HL= Henkes Lolland
                        PW= Purple Widow
                        RE= Red Escape
                        Nadia= Nadia
                        DP= Danish Passion
                        DPxN= Danish Passion x Nepal

                        De AFs staan al een paar dagen dag en nacht buiten, en door deze selectie zijn er 4 LR2 en 5 LRxHaze over gebleven, welke vandaag in een wat groter potje zijn verpot .. over ruim een week zullen ze naar hun definitieve potten worden verpot!

                        LR: [img]http://desmond.imageshack.us/Himg849...pg&res=landing[/img]
                        LRxAfhaze: [img]http://desmond.imageshack.us/Himg607...ng&res=landing[/img]

                        Dat was het weer voor deze week!

                        Groetjess

                        iemand die me kan uitleggen hoe ik een foto laat verschijnen uit mijn links..? [img] werkt niet..?
                        Last edited by Damn nice; 1 May 2012, 16:38.

                        Comment


                          #13
                          Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                          Nice! Die gaat goed! Nu geef je me ook zin om te beginnen! Na dit bericht ga ik een paar Royal Danes in de (vochtige) watten leggen
                          Een foto laten verschijnen in een post doe ik altijd door op het foto-icoontje te drukken (een soort van vierkantje met een boom in getekend, net boven de tekst die je typt als je een bericht schrijft, naast je lettertype enzo) Dan kan je ook de foto direct van je computer halen, of via een link (als je een link gebruikt moet je soms wel "Retrieve remote file and..." wegvinken). Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is?

                          Succes nog, ik blijf je volgen!
                          Oja, en proficiat met je rijbewijs nog!!

                          Greetz, Nipulse

                          Comment


                            #14
                            Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                            SOrry voor de no-updates.. ben beetje ziek geweest laatste weken, + veel inhaalwerk van school dus heb weinig kunnen update..

                            jammer genoeg was er ook weinig up te date..

                            de planten die ik had geplant ware op de 1 of andere manier allemaal dood gegaan,, mss te zwaar buiten..?

                            Uiteraard ben ik hier heel erg stuk van, maar daar is geen tijd voor, nieuwe run zaaie dan maar!

                            1 verschil,, ik had geen church meer,, dus dat wordt de Danish Passion x UK08 dan maar,, dan kome er 3 DPs en kan ik mooi verschille zien

                            iig,, 5 DPxUK08 en 3 DPs in de grond, 5 DPxNepal, 3 PW en 3 RE tussen de watten gelegd.. ik mis alleen nog HL en Nadia, maar ik ben hier al achteraan! Ik hoop iig dat alles binnen 1 week wel boven is, dan loop ik vrij weinig vertraging op, en +- 2 maanden groei voordat ze gaan bloeien vind ik alsnog meer dan genoeg! boompjes van 1.5m vind ik al meer dan zat

                            De LRs doen t ook niet zo goed, dus wsl moet daar een nieuwe run van komen.. De LRxAfhaze doen het echter wel erg goed! en de HL en ANA die ik binnen onder de lamp had staan zijn ook alvast naar buiten, hopelijk krijgen ze niet teveel stress maar dat merken we later wel

                            Dat was t weer ff groetjes

                            Comment


                              #15
                              Re: Damn Nice Groenten tuin 2012, Meerdere runs!

                              Van tegenslag gesproken. Maar inderdaad, het is in mijn ogen nog zeker niet te laat.
                              Succes, nogmaals

                              CHeers

                              Comment

                              Bezig...
                              X