Fast Bud Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xslt66x
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 305

    #61
    Re: Fast Bud Outdoor

    Hallo allemaal,

    Ik heb mijn afdak inmiddels wat verhoogd omdat mijn planten er tegen aan gingen groeien!
    Ze staan allemaal al lekker in de bloei alleen de een wat langer als de andere.

    Met verhoogd afdak ziet het er nu zo uit:

    DSCN0561.jpgDSCN0562.jpgDSCN0563.jpg

    Hier nog wat plaatjes van de topvorming die nu ontstaat, dat ze maar lekker dik mogen worden:

    DSCN0564.jpgDSCN0567.jpgDSCN0568.jpgDSCN0569.jpg

    Ziet er al goed uit, of niet?!

    greetz,

    xslt66x

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #62
      Re: Fast Bud Outdoor

      mooi verhoogd man maar zou toch maar die toppen wat buigen hoor
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • WhiteWidow88
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Mar 2011
        • 376

        #63
        Mooie plantjes hoor! Hoe zit het met de geur? Volg je al eventjes

        Succes nog!

        Ps je mag altijd eens naar mijn kweekverslagje kijken hoor !

        Grts WW
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

        Comment

        • xslt66x
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 305

          #64
          Re: Fast Bud Outdoor

          Dankje! Ik moet zeggen dat de geur nog wel meevalt! Het word nu wel wat sterker nu de plant gaat bloeien, maar het is niet zo dat zodra ik me tuin in stap ik een overweldigende wiet geur ruik. Opzich ben ik hier wel blij mee

          Ik zal eens kijken in je verslag!

          Greetz,

          xslt66x
          Last edited by ceBep; 27 July 2012, 15:49. Reden: onjuist quoten van bovenstaande berichten, let er op!

          Comment

          • DonButtie
            Retired
            • Jun 2012
            • 5

            #65
            Re: Fast Bud Outdoor

            nou nou nou nou
            wat een planten zeg hee
            je hebt mijn regen afschermende creatie mooi verhoogd en verplaatst hoor
            ze zien er mooi uit hoor die dames
            maar ligt het aan het soortje of ligt het ergens anders aan
            maar vind ze zo hoog en smal de lucht in gegroeid

            miss als je ze getopt had dat ze wat breder werden en meer licht vangen
            weet niet of het gewerkt had maar ja je kijkt maar hahahaha

            vent we spreken elkaar
            gr DonButtie

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #66
              Re: Fast Bud Outdoor

              @DonButtie: Waarom wil je zo graag alle eer van dat afdakje -.-', wat boeit het nou wie het heeft gemaakt gaat erom dat hij wil dat z'n planten droog staan en of jij dat afdak nou hebt gemaakt, ik of hijzelf maakt helemaal niks uit.
              en iedere plant groeit anders zelfs in de zelfde soort.

              Mooie Planten man! Dat het inderdaad mooie dikke toppen moge worden

              Comment

              • xslt66x
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 305

                #67
                Re: Fast Bud Outdoor

                @ Donbuttie: Er zijn er maar twee niet getopt, de rest is getopt of gefimmed. Ik denk dat ze zo hoog en smal groeien omdat het 90% Sativa is! Deze krijgen meer een kerstboom vorm. Ze groeien niet boven de schutting uit dus dat is al genoeg voor mij, denk dat ze genoeg licht vangen als ik kijk naar de top vorming onderaan de plant gaat deze net zo hard of misschien nog wel harder als de hoofdtoppen. Ben benieuwd wat we dit jaar zullen oogsten. Hoop dat we nog een aantal mooie warme dagen krijgen, het liefst heel de tijd natuurlijk maar als we een mooie nazomer krijgen en we eind augustus tot halverwege september heel de tijd zon hebben dan komt het helemaal goed! Vaak zie je dat op verpakkingen of sites van zaadbanken staat wanneer je buiten kan oogsten maar ik denk ook wel dat ik in de buurt ga komen van halverwegen september zoals beschreven

                @Heribei: Thanks man, ik vind het zelf ook echt mooie planten kijk er elke dag weer met bewondering naar! Als het weer mee zit en ik niet al teveel tegen slagen zal hebben denk ik dat het helemaal goed gaat komen met die dikke toppen
                En DonButtie is gewoon trots op zijn creatie, als hij er graag credits voor wil kan hij die gewoon krijgen hoor!!

                Comment

                • DonButtie
                  Retired
                  • Jun 2012
                  • 5

                  #68
                  Re: Fast Bud Outdoor

                  nou en trots ben ik hoor hahahahahaha
                  vind het gewoon leuk om te zeggen hahah

                  maar echt wel toffe planten maar als je wilt bestuiven 1tje moet nog een week of 2 a 3 wachten tot het al best wel redelijke toppen heeft
                  als je er een zaadplant van maakt kan je net zo goed gelijk een hele boel zaden nemen natuurlijk

                  maar kom binnenkort weer effe koekeloeren hoor

                  Gr DonButtir

                  Comment

                  • xslt66x
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 305

                    #69
                    Re: Fast Bud Outdoor

                    Updatetje

                    Gewoon wat foto's die zeggen meer als woorden!

                    DSCN0703.jpgDSCN0707.jpgDSCN0708.jpgDSCN0715.jpgDSCN0709.jpgDSCN0710.jpgDSCN0712.jpgDSCN0713.jpgDSCN0714.jpgDSCN0704.jpgDSCN0705.jpgDSCN0706.jpg

                    De bloei zit er aardig in, nu nog even lekker dik worden met lekker veel kristallen.
                    Hier en daar last van wat blad vergeling, maar heb dit weer aardig onder controle met wat extra voedings beurten!

                    Greetz,

                    xslt66x

                    Comment

                    • AudioSystemRolla
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1709

                      #70
                      Re: Fast Bud Outdoor

                      ziet er goed uit hoor !
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment

                      • xslt66x
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2009
                        • 305

                        #71
                        Re: Fast Bud Outdoor

                        Goede avond,

                        Heb het her en der weer wat anders in gericht en verder gebogen omdat ze toch nog flink door groeien.
                        De topvorming gaat goed wat me alleen wel op valt is dat ik bij sommige toppen de kristallen al zie zitten en bij sommige niet, hoe kan dit? Is de ene top potenter als de andere?
                        De hoofdtoppen zie je nog niks maar onderin begint het flink te komen.
                        Ik heb helaas geen goede camera waar ik mooie closeup foto's mee kan maken. maar toch wat foto's van hoe het er nu bij staat.

                        001.jpg003.jpg004.jpg006.jpg007.jpg008.jpg010.jpg011.jpg005.jpg002.jpg

                        Greetz,

                        xslt66x

                        Comment

                        • Heribei
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2011
                          • 1140

                          #72
                          Re: Fast Bud Outdoor

                          Dat zijn nog steeds hele mooie planten!
                          Iedere plant is anders ook al is het dezelfde soort of misschien heeft het te maken met zonlicht.. Ik weet het niet :p

                          Succes nog!

                          Comment

                          • xslt66x
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2009
                            • 305

                            #73
                            Re: Fast Bud Outdoor

                            Thanks

                            Ik wacht het wel af tenzij iemand een antwoord weet!

                            Greetz,

                            xslt66x

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #74
                              Re: Fast Bud Outdoor

                              Da's normaal he, de toppen bovenin groeien langer.

                              *Die moeten nog wel een paar weken, succes.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • xslt66x
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2009
                                • 305

                                #75
                                Re: Fast Bud Outdoor

                                Thanks QnQ voor je antwoord, maar ik dacht altijd omdat je vaak hoort dat mensen de hoofd toppen eerst oogsten terwijl de kleine toppen onderin dan nog niet rijp zijn... Dat er iets mis ging! Niet dus

                                Greetz,

                                xslt66x

                                Comment

                                Bezig...