Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast Bud Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Fast Bud Outdoor

    Ok dames en Heren de eerste voorbereidingen zijn getroffen:

    -Zaden staan te kiemen ( Hopelijk komen ze op, het zaad zag er niet super uit, heel erg licht van kleur. Was een freebee bij een bestelling. Anders misschien autoflowers bestellen, of als iemand iets kan missen?! Hahaha )
    -Spot is gevonden
    -Er zijn gaten gegraven ( Het was wel wat klei achtig maar ben veel wormen tegen gekomen! Ik heb een halve meter de diepte in gegraven en wil nu de onderste klei laag gaan omspitten met zaai en stekgrond. Voor de rest vul ik het gat met Canna pro mix, en een bakje mest wormen van de viswinkel. Dit lijkt me voldoende voor heel de rit. )

    Foto zijn er van mijn spot maar ga nu slapen dus die komen morgen.

    Groetjes,

    xslt66x

    Comment


      #32
      Re: Fast Bud Outdoor

      Tijd voor een update!

      De vijf planten in de tuin groeien lekker.
      Er was water op mijn afdakje blijven staan en in combinatie met de zon zijn er wat bladeren verbrandt, niet heel erg meer een cosmetisch minpuntje:

      DSCN0348.jpgDSCN0349.jpgDSCN0351.jpgDSCN0350.jpg

      1 van de WW zaden is toch al boven gekomen op die ander is het nog even wachten:

      DSCN0347.jpg

      Dit word hun uiteindelijke plek als het goed is ergens in de "natuur".
      Ik ben er alleen nog maar geweest in de nacht, maar ik denk dat ik vandaag spontaan zin heb om een hengeltje uit te werpen.
      Als hij nu bij daglicht ook goedgekeurd is word dit de definitieve plek:

      DSCN0339.jpgDSCN0342.jpg Het gat dat gegraven is.


      DSCN0341.jpgDSCN0340.jpg Het uitzicht van mijn spot.


      Greetz,

      xslt66x

      Comment


        #33
        Re: Fast Bud Outdoor

        Wat een spot! Prachtig!
        Resident in Tenerife, Spanje.
        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

        Comment


          #34
          Re: Fast Bud Outdoor

          Update time!

          Ben vandaag even lekker wezen vissen! Wat ging er mee:

          -M'n hengel
          -Twee biertjes
          -Twee plastic bekertjes
          -25 liter zaai en stekgrond
          -50 batmix
          -Een opengeknipte colafles
          -Cola fles gevuld met 2 liter water en meststof erin voor normale planten
          -Een grote schep

          Aangekomen heb ik lekker mijn hengeltje uitgeworpen met een vers opgegraven worm, en een biertje open getrokken.
          Zo even gezeten te hebben was het toch tijd geworden om te gaan werken.
          Ik heb het gat verder uitgegraven zodat deze groot en diep genoeg is voor 2 WW planten.
          De aarde was flink kleiachtig dus ik heb deze klei aarde gemixt met 25 liter zaai en stekgrond en 50 liter batmix.
          Lekker omgespit en meteen even twee liter sloot water gebruikt om alles lekker vochtig te maken. daarna alles afgedekt met vuilniszakken en mijn paden waar ik heb gelopen voorzien van wat bemest water zodat het weer lekker dichtgroeid.
          Ik ben van plan om er de komende week/weken niet te komen en de planten eerst thuis voor te groeien en dan als ze een redelijke grote hebben naar hun nieuwe spot te brengen.
          owja ik vond het zo ongezellig om alleen bier te drinken dat ik ook nog twee bekertje met bier heb ingegraven voor de slakken!

          Greetz,

          xslt66x

          Comment


            #35
            Re: Fast Bud Outdoor

            Update!

            Mijn andere WW zaadje was nog steeds niet boven gekomen. dus heb hem heel voorzichtig opgegraven en ik zag dat hij gewoon stil was blijven staan.
            Dat betekend dat ik nu 5 fast bud planten heb, 1 WW zaailing die aan het voorgroeien is om later in de natuur te spelen, maar er is nog iets nieuws...... Ik dacht ik heb dit seizoen al zoveel dingen geleerd en gedaan dan kan dit ook wel!
            Er staat een Fast bud stek in de maak! Ben benieuwd of hij aan gaat slaan!

            Ik hou jullie op de hoogte,

            Greetz,

            xslt66x

            Comment


              #36
              Re: Fast Bud Outdoor

              Een autoflower (fastbud is een autoflower neem ik aan) stekje? Ik kruis mijn vingers vast, je hebt een kleine kans dat het wat wordt. Maar proberen kan geen kwaad! Succes!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #37
                Re: Fast Bud Outdoor

                He LR2 fast bud is geen autoflower maar een semi autoflower.. Wat dat nu precies inhoud weet ik ook nog steeds niet!
                dus denk dat er een kans van slagen is met het stekken..
                Nooit geschoten is altijd mis en dat ene takje kan ik wel missen

                Greetz,

                xslt66x

                Comment


                  #38
                  Re: Fast Bud Outdoor

                  semi-autoflower wilt zeggen dat hij simpelweg uit noorderlijke gebieden komt (Rusland, Zweden, Denemarken etc.). Waar de zomers kort zijn, en de plant dus snel moet groeien, en snel moet bloeien om te overleven. De welbekende Ruderalis komt daar vandaan, en is op die manier het boegbeeld (en de algemene naam) voor semi-autoflowers geworden. Ze groeien en bloeien dus kort. Ik heb stekken kunnen trekken van een ruderalis, dus dat moet dan inderdaad wel lukken.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #39
                    Re: Fast Bud Outdoor

                    Toch bij de beschrijving van spliff seeds komt er helemaal geen ruderalis aan pas!

                    Fast Bud Outdoor vrouwelijke wiet zaden
                    90% Sativa. Genotype: Early Pearl x Mexican Sativa x Californian Sativa. Prachtig bloemig en kruidig aroma en een zoetige, citrusachtige smaak met hint van peper. Weinig blad, veel bloem. Buiten klaar midden - eind september in Nederland. Langdurige, sociale en energieke high. Potentieel THC percentage gemiddeld-hoog.
                    De Fast Bud Outdoor is het resultaat van een jarenlang, intensief kweekprogramma. We hebben de vroegbloeiende Early Pearl als basis gebruikt en haar teruggekruist met haar genetische voorvaderen; een Mexican Sativa en een Californian Sativa. Om haar te stabiliseren en de bloeitijd, kwaliteit en opbrengst te verbeteren.
                    In Nederland is ze al klaar om te oogsten in de 3e-4e week van september. Hoewel als het moet ze ook al midden september geoogst kan worden. Ze heeft naar verhouding veel top weinig blad. En van alle buitensoorten maakt ze de grootste toppen aan. Fast Bud is een lange, wijd gestructureerde plant. Ze kent de meeste variatie tussen de phenos van al onze buitensoorten. Vooral in smaak als ook in bud structuur. De smaak en aroma varieren van bloemig en kruidig tot zoet, met een zure bite. Mooi gebalanceerd. Ze heeft een langdurige sociale, energieke high. Potentieel THC percentage hoog.

                    http://www.spliffseeds.nl/nl/vrouwel...iet-zaden.html

                    Greetz,

                    xslt66x

                    Comment


                      #40
                      Re: Fast Bud Outdoor

                      Update!

                      Zo staan ze er nu in mijn tuin bij, ze zijn op deze foto wel even sexy geposseerd

                      DSCN0352.jpgDSCN0353.jpg

                      De grootste is nu 87 cm Links voor, de kleinste is 50 cm links achter.
                      Moet je het verschil eens zien met een maand geleden!

                      DSCN0183.jpgDSCN0184.jpg

                      Buiten in de "natuur"staat nu 1 WW en 1 Frisian dew.
                      Heb besloten om niet meer regelmatig foto's te posten zodat mijn spot niet ontdekt gaat worden.
                      Tuurlijk zullen er wel eens foto's langskomen maar sporadisch.

                      Greetz,

                      xslt66x

                      Comment


                        #41
                        Re: Fast Bud Outdoor

                        hee vriend

                        ik vind het wel een beetje jammer dat ik geen vermelding heb gehad voor maken vh afdakje
                        kom binnenkort effe bij je kijken op de spot

                        succes ermee verder
                        gr DonButtie

                        Comment


                          #42
                          Re: Fast Bud Outdoor

                          Hahaha, nou bij deze dan.. Mijn afdakje is medemogelijk gemaakt door Dhr DonButtie!!!
                          Gaat goed komen.. zolang het maar lekker weer is! Ik zal je wel een keer meenemen naar mijn secret place

                          Greetz,

                          xslt66x
                          Last edited by ceBep; 27 July 2012, 15:50. Reden: quoten

                          Comment


                            #43
                            Re: Fast Bud Outdoor

                            Nou lekkere rectificatie hoor hee
                            Lijkt echt meer op dat het moet maar
                            Hopen dat ze niet verzuipen met die achterlijke regen buien
                            Van nu gaat toch helemaal nergens over hoeveel er valt
                            En wat heeft dezepikkebaas weer vergeten is.
                            Zijn afdakje terug te zetten
                            Had opzij gehaald om meer zo'n te vangen
                            En het moet er staan om zoveel mogelijk regen op te vangen
                            Nou op deze manier lukt het niet
                            Miss moeten we ook zoiets maken voor he guerilla
                            Grond heeft klei zat om nat te blijven

                            Gr DonButtie

                            Comment


                              #44
                              Re: Fast Bud Outdoor

                              He Vriend,

                              Nee hoor ik doe het niet omdat het moet, had er gewoon niet aan gedacht!!
                              Ik lag nog lekker te slapen maar zag inderdaad dat er veel regen is gevallen mn planten in de tuin stonden lekker droog..
                              Op me spot overleven ze het denk ik wel.. een afdak zou misschien wel handig zijn als ze gaan bloeien..
                              Vervelend dat je het bent vergeten maar overleven ze denk ik wel als je maar genoeg drainage hebt!

                              Greetz,

                              xslt66x
                              Last edited by ceBep; 27 July 2012, 15:51. Reden: quoten

                              Comment


                                #45
                                Re: Fast Bud Outdoor

                                Het is nogal rustig omtrent de planten in huize xslt66x.
                                Toch maar even tijd gemaakt om wat fototjes te maken:

                                DSCN0379.jpgDSCN0380.jpg
                                We zijn een beetje bezig geweest met buigen en knakken, dit tevens voor het eerst gedaan en best raar om je plant te verminken...
                                Maar zoals je ziet waren de scheuten alweer na twee dagen terug omhoog geschoten! goed gelukt dus.

                                De rest staat er zo bij:

                                DSCN0381.jpgDSCN0382.jpg
                                Zitten bij sommige wat minder mooie bladeren bij en wat bladeren met bruine vlekken en puntjes die dood gaan,
                                maar ik maak me hier geen zorgen over. Ze groeien goed door en staan er gewoon mooi bij.
                                Nergens om me zorgen over te maken!

                                Greetz,

                                xslt66x

                                Comment

                                Bezig...
                                X