Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast Bud Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Fast Bud Outdoor

    Oorspronkelijk geplaatst door SpanishQueen View Post
    Altijd tof om iemand met dit soort initiatief te zien
    Dankje

    greetz, xslt66x

    Comment


      #17
      Re: Fast Bud Outdoor

      Tijd voor een update!

      sinds een week staan er twee buiten en nog drie binnen onder 18/6 spaarlampen er is wel degelijk nu een verschil te zien!

      Die buiten stonden leken wel stil te staan maar zijn toch weer begonnen met groeien!

      DSCN0092.jpgDSCN0095.jpgDSCN0093.jpgDSCN0094.jpg

      Binnen doet het zoals je ziet wel beter!
      DSCN0096.jpgDSCN0098.jpgDSCN0097.jpg

      Greetz, xslt66x

      Comment


        #18
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Fast Bud Outdoor

          Ik ben ook benieuwd de tijd zal het leren!



          greetz, xslt66x
          Last edited by ceBep; 27 July 2012, 15:53. Reden: quoten

          Comment


            #20
            Re: Fast Bud Outdoor

            De drie die binnen stonden zijn vandaag naar buiten gegaan. Nu ze naast de twee staan die al buiten stonden valt mij op dat die twee die al buiten staan wel achterlopen maar er wel gezonder uit zien! Hopelijk komen die andere drie ook weer wat bij van de verhuizing!

            Greetz, xslt66x

            Comment


              #21
              Re: Fast Bud Outdoor

              Het is even een tijdje stil geweest, omdat er niet veel bijzonders is gebeurd. Me plantjes hadden alleen een beetje last van stress van door de klimaat schommeling en het verpotten van binnen naar buiten.

              Het is een mooie dag dus ik dacht ik schiet even wat fototjes:

              DSCN0183.jpgDSCN0184.jpg zo staan ze er nu bij, de twee in de bruine potten staan langer buiten als de rest, ik denk dat ze kwa plant wel sterker zijn maar lopen nog steeds achter, ben erg benieuwd wat het uiteindelijke eind resultaat zal uit wijzen.

              Greetz, xslt66x

              Comment


                #22
                Re: Fast Bud Outdoor

                Ten eerste ben ik verbaasd als ik naar de foto's kijk van drie weken geleden. Tering er is wel degelijk iets gebeurd!

                Ik denk dat de foto's voor zichzelf spreken: DSCN0332.jpgDSCN0333.jpgDSCN0334.jpg

                Hier en daar nog wel last van bladprobleempjes een vliegje hier en een rupsje daar.
                Maar mede dankzij LR2 heb ik er een luchtigere kijk op gekregen. Ik doe wat ik kan met de mogelijkheden die ik heb en deze planten gaan niet zomaar dood!!

                Greetz,

                xslt66x

                Comment


                  #23
                  Re: Fast Bud Outdoor

                  Hopelijk ziet die er even mooit uit na het bloeien.

                  Nu ziet het er alleszins al lekker uit, ik lees mee!
                  Resident in Tenerife, Spanje.
                  3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                  Comment


                    #24
                    Re: Fast Bud Outdoor

                    Even snel een update.. Van de vrouw des huizes mocht ik maa r5 planten omdat het binnen het gedoog beleid valt.. Ik staan ondertussen twee WW femenized zaden te kiemen.. Het bleef zo kriebelen dat ik het niet kon laten sssstttt niet zeggen waarschijnlijk komen deze ergens guerilla of twee van mijn planten die nu in de tuin staan gaan guerilla..

                    En dan nog iets. Omdat ik dit jaar met zaden aan het kweken ben waar ik nog nooit eerder mee gekweekt heb ga ik vanaf nu 1 plant op verduisteren om te kijken hoe zijn bloeifase gaat.

                    Als iemand dit onverstandig lijkt omdat ik dan veel oogst ga missen die ik anders wel had gehad.. laat het me dan even weten..

                    Groetjes,

                    xslt66x

                    Comment


                      #25
                      Re: Fast Bud Outdoor

                      ga vanaf vrijdag 1 dame verduisteren
                      om kwart voor 5 gooi een zwarte folie over en rond half 11 haal ik weer af
                      als de temperatuur onder de 18 graden is zet ik er een ventilator bij

                      Comment


                        #26
                        Re: Fast Bud Outdoor

                        16.45 tot 22.30 verduisteren? waar slaat dat op ?
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #27
                          Re: Fast Bud Outdoor

                          dat slaat wel ergens op bella, want na half 11 is het ongeveer donker dus dan heb je alsnog een donkere 12 uur van kwart voor 5 s avonds tot kwart voor 5 s ochtens
                          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                          Comment


                            #28
                            Re: Fast Bud Outdoor

                            Mijne gaan om 20 uur de schuur in en 8 uur de schuur uit.. heb hier te maken met een tuin met 2 straatlantarens dichtbij

                            greetz

                            xslt66x

                            Comment


                              #29
                              Re: Fast Bud Outdoor

                              Straatlantaarns zijn een ware pain-in-the-ass. Je zult waarschijnlijk moeten blijven verduisteren tot ze helemaal afgebloeid zijn, anders krijgen ze lichtstress door dat lantaarnlicht. Heb er zelf ook last van gehad vorig jaar. De wind wilde het verduisterzeil nog al eens meenemen. Eentje is spoorloos verdwenen, sorry buurtbewoners! Gevolg: dikke herma toppen. Maar die lichtstress vermijden zal zich zeker lonen!
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #30
                                Re: Fast Bud Outdoor

                                Ja ik ben dit dan ook van plan.. kost wel wat meer tijd en energie maar ik weet dat dat het waard is!!
                                Heb me schuurtje nu zo goed mogelijk licht dicht gemaakt.. het is nog niet helemaal naar mijn zin... er is nog 1 puntje waar licht doorkomt.. maar de planten staan in de hoek en hebben hier denk ik geen last van!

                                Greetz,

                                xslt66x
                                Last edited by ceBep; 27 July 2012, 15:52. Reden: quoten

                                Comment

                                Bezig...
                                X