Fast Bud Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xslt66x
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 305

    #76
    Re: Fast Bud Outdoor



    Een update.
    De herfst begint nu echt bij mij! Ik geef ze zelf nog zo'n 3 a 4 weken. Heb hier geen microscoop of loep.. Dus ik doe het op intuitie!
    We zijn al een tijdje begonnen met het verlagen van de ph, ik geef nu elke water beurd een ph van 5.9
    Voor de rest lekker 4 ml plagron bloom en 1 ml plagron green sensation.. En het gaat lekker! Ik heb lange tijd de bladeren nog mooi groen weten te houden maar het lukt me niet meer.. Het eind zit eraan te komen. Ze ruikt nu al zo heerlijk zoet en sommige planten weer net iets anders als de andere. In de zon schitteren ze van de kristallen!!

    van vorige week:

    DSCN0741.jpgDSCN0746.jpgDSCN0752.jpgDSCN0747.jpgDSCN0749.jpgDSCN0750.jpgDSCN0751.jpgDSCN0742.jpgDSCN0744.jpgDSCN0745.jpg

    Van vandaag:

    DSCN0755.jpgDSCN0756.jpgDSCN0757.jpgDSCN0758.jpgDSCN0759.jpg

    Greetz,

    xslt66x

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #77
      Re: Fast Bud Outdoor

      Zie alleen maar mooie dikke toppen, Netjes!

      Comment

      • xslt66x
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 305

        #78
        Thanks man! Ben zelf ook wel blij met het resultaat tot nu toe. Ben benieuwd hoe het straks smaakt en de potentie ervan, heb dit soortje namelijk nog nooit op!

        Greetz,

        xslt66x

        Nog even een fototje van hoe klein ze waren, ik vind het zo'n wonderlijke plant!
        ImageUploadedByTapatalk1346959809.432256.jpg

        Comment

        • WhiteWidow88
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 376

          #79
          Netjes! Die van mij staat er ook zo by ongeveer , nu 3 weken in de bloei, ik ga pas van volgende week green sensation geven, geef wel 6ml op anderhalve liter suc6
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #80
            Re: Fast Bud Outdoor

            Mooie bomen xslt.
            Ja de natuur is een wondertje hè...

            @ww88: Plagron zegt 1ml per liter water, niet 4ml/L, da's namelijk niet goed voor je planten.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • xslt66x
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Oct 2009
              • 305

              #81
              Re: Fast Bud Outdoor

              Beste JDers,

              Een trieste mededeling maar gelukkig kon hij nog triester! Ik heb vandaag een plant gekapt omdat de toprot overhand kreeg.
              De andere vier laat ik lekker staan al begin ik langzaam aan wel met spoelen, vandaag de laatste voedings beurt en daarna alleen nog maar water. Fast Bud is al te oogsten halverwege september maar zou eigenlijk willen proberen eind september te halen! Deze plant die ik nu geoogst heb zal wat minder potent zijn maar een lekker hij wietje, de trichomen waren milky en sommige nog helder.

              De totale opbrengst na een grove knipbeurt ( ik knip alles netjes schoon na het drogen! ) is 261 gram.
              En 1 zaadje Die komt in het ruiltopic te staan!
              Wel een vraag over het zaadje, want het is van een onbevlekte bevruchting is deze nu regulier of ook fem? Het was ook echt tevens het enigste zaadje in de plant.

              Wat foto's:

              DSCN0762.jpgDSCN0763.jpgDSCN0764.jpgDSCN0765.jpg

              Greetz,

              xslt66x

              Comment

              • xslt66x
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 305

                #82
                Fast Bud Outdoor

                Beste JDers,

                Het is een tijdje stil geweest, had wat andere zaken aan me hoofd..

                Ook geen tijd voor foto's gehad behalve deze twee van mijn grootste cola

                ImageUploadedByTapatalk1349465904.842235.jpg
                ImageUploadedByTapatalk1349465928.840704.jpg

                Inmiddels zijn alle vijf de planten geoogst, en hangen lekker te drogen...

                Van een aantal fluffy toppen ben ik schinmel kasmir aan het maken.

                Als alles droog en geknipt is zal ik nog een rookverslag en uiteraard budshots posten!

                Greetz,

                xslt66x

                Comment

                • xslt66x
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 305

                  #83
                  Fast Bud Outdoor

                  Owja ik verwacht wel even een reactie met: je ster staat op de foto

                  Comment

                  • vlrs
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 468

                    #84
                    Re: Fast Bud Outdoor

                    je ster staat op de foto, nee maar shiiiiiiiiiiiit dikke toppen man echt nice!
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                    Comment

                    • xslt66x
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2009
                      • 305

                      #85
                      Fast Bud Outdoor

                      Thanks vlrs! Bijna een volwaardige 1,5 liter cola hoofdtop

                      Comment

                      • freaker
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 210

                        #86
                        Re: Fast Bud Outdoor

                        Ohh dat zijn mooie dikke toppe!!
                        16x Amnesia onder 600W
                        Mooi in volle bloei!!

                        Comment

                        • JohnnyHaze
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2012
                          • 912

                          #87
                          Re: Fast Bud Outdoor

                          zo ey dat is nog eens een top , dat word een lekkere opbrengst

                          Comment

                          • Heribei
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2011
                            • 1140

                            #88
                            Re: Fast Bud Outdoor

                            waarom zou iemand 1 zaadje willen ruilen met onbekende afkomst...
                            maar oke, je toppen zijn wel mooi!

                            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #89
                              Re: Fast Bud Outdoor

                              Je ster, en je woonplaats
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • xslt66x
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2009
                                • 305

                                #90
                                Fast Bud Outdoor

                                @ QnQ me woonplaats? Dat is niet helemaal de bedoeling... Waar zie je dit aan?

                                nevermind pm was genoeg
                                Last edited by xslt66x; 2 October 2012, 22:37.

                                Comment

                                Bezig...