Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuin feest 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tuin feest 2012

    Korting op 420shop
    Ben vanmiddag begonnen met ontkiemen.

    Heb een hele lijst met zaden te kiemen gezet. Ongeveer een 65 procent is auto flower.



    Kiem glazen :




    Van boven :




    Glazen gevuld met licht lauw water en in een plastic bak gezet :




    Heb de bak in een donkere kast neer gezet op kamer temperatuur. Met een 2 dagen zijn de eerste zaden gekiemd en met een 5 dagen is alles wel gekiemd.


    Sour 60 en short therm amnesia :




    Bult kippen stront wat al een hele tijd ligt te drogen :




    Ik heb een kleine 10 geurilla spots voor zaden kweken. Waar op elke spot ongeveer een 10 planten passen.

    Laat bij de volgende update weten wat er allemaal te kiemen staat.
    Eigen gekweekte zaden







    #2
    Re: tuin feest 2012

    Deze ga ik ff volgen, succes!

    Huishoudelijke mededeling.
    Aangezien 65 % AF is en het om zaadkweken op guerrilla spots gaat, is hier geen sprake van een grootscheepse buitenteelt. Rekening houdende met een deel wat uitvalt om diverse redenen.
    Topic is dus toegestaan!
    Wordt wel verplaatst naar Guerrilla sectie.

    Comment


      #3
      Re: tuin feest 2012

      Succes met het avontuur.

      Comment


        #4
        Re: tuin feest 2012

        dat gaat er wellicht een fantastisch tuinfeest zijn

        Comment


          #5
          Re: tuin feest 2012

          Ja oke denk dat aan het eind van de rit zal blijken dat het verslag beter thuis hoort in de normale buiten kweek verslagen.

          Lijkt inderdaad heel wat maar 50 procent valt af omdat het reguliere zaden zijn.

          En er wordt redelijk wat gebruikt voor zaden kweek.
          Eigen gekweekte zaden






          Comment


            #6
            Re: tuin feest 2012

            Doe het er niet om maar ga jullie toch even jaloers maken

            Net geleden heb ik bij een wormen kweker een kar vol wormen mest met 1001 wormen eieren en nog allemaal andere shit er door heen op gehaald voor slechts 20 euro.



            NICE
            Eigen gekweekte zaden






            Comment


              #7
              Re: tuin feest 2012

              Ja vet! Dat ben ik nu ook aan het 'maken' hehehe. Succes, ziet er al veelbelovend uit!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: tuin feest 2012

                Ga nu zo de eerste plant gaten aan maken.

                Dit gaat er in




                oude kippen mest, wormen mest, oude koeien mest (licht in de schaduw ), beender meel, lave meel, tuinkalie ofzo iets, kalk , buffertabs, oude kweek aarde van vorig jaar en coco's tabs ofzo van de aldi.

                Verhoudingen doe ik niet aan. Schep van alles wat in een specie kuip mengen en het gat in kiepen.

                Liever wat te weinig dan te veel voeding !
                Eigen gekweekte zaden






                Comment


                  #9
                  Re: tuin feest 2012

                  Mooie ingredienten om een voedselrijk medium te krijgen. Alleen, de naam wormenmest vind ik misleidend. Volgens mij is "wormenmest" geen echte mest, maar humus/compost van een uitstekende kwaliteit, die het bodemleven verrijkt en de opneembaarheid van voeding bevordert.

                  Comment


                    #10
                    Re: tuin feest 2012

                    zoo hee, word echt wel nice ! deze ga ik ook volgen !

                    suc6 man

                    Comment


                      #11
                      Re: tuin feest 2012

                      Lijkt me wel een gigaaaaantisch werk
                      Maar kwaliteit primeert natuurlijk

                      Bon chance
                      Cheers

                      Comment


                        #12
                        Re: tuin feest 2012

                        gaat genoeg werk in zitten blijkt wel.

                        Succes met je kweek

                        Comment


                          #13
                          Re: tuin feest 2012

                          Ja inderdaad maar is een hobby dus vind het allemaal wel leuk om te doen.


                          Plant gaten ongeveer 50 tot 100 cm diep. Heb plus minus de breedte van de schep aangehouden.




                          De mix




                          Gat goed gevuld




                          Zo ga ik er een stuk of wat doen.
                          Eigen gekweekte zaden






                          Comment


                            #14
                            Re: tuin feest 2012

                            Vanmiddag de eerste 16 plant gaten aan gemaakt in de tuin.




                            Elke stok vertegenwoordigd een plant gat. Heb ze afgedekt met een bult zand wat uit de gaten kwam.

                            Voor de rest de eerste gekiemde zaden een potje gegeven



                            Links boven in, in de root tainers ofzo iets double fun, rij met 4 kante potjes in het midden zijn allemaal NDB komen paar in de tuin en geef een paar weg, de ronde potjes onderin zijn k.o kush f4 van sannie, dezen wil ik met meerdere planten kruizen om een nieuwe out door strain te maken. Links onder in ak 47.





                            In de groene bakken staan , dina fem auto haze x unknown auto haze en in de andere bak : green label auto haze X unknown auto haze , Heb ik vorig jaar gekruist ga dit jaar kijken of het wat is.

                            voor de rest staat er : auto matic marry en auto nl 1 fem , of zo iets.
                            Eigen gekweekte zaden






                            Comment


                              #15
                              Re: tuin feest 2012

                              Vandaag met mijn brakke kop de laatste kiempjes een potje gegeven.




                              In de trays links staan , ierdbei en oldfarmer nepal voor zaden kweek. In de andere 2 trays staan auto lemon berry en double fun x ierdbei.

                              In de lossse potjes staan : lr 1 en lr 2 , big devil, adh 47, cobra, cpo -h matic of zo iets, ak-snow

                              Big bud 06 en afgaan 06 van de froebanken en henkes lolland.


                              De shorth therm amnesia en sour60 genieten van het mooie weer




                              Ga morgen avond paar greppels vullen met mijn costum mix voor de auto flowers. Dan heb ik de voorbereidingen al weer gehad.
                              Eigen gekweekte zaden






                              Comment

                              Bezig...
                              X