Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 2012 ak en ww

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweekje 2012 ak en ww

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
    Laatst gewijzigd door TheovS; 20 Minuten Geleden om 21:05. Reden: samengevoegd, wegens fotoupload problemen

Sinds wanneer heb jij moderator rechten?
    Maak je een aanpassing aan je topic verander dan ook ff de bijschrift graag!
    heb ik die? leuk! maar als iemand 2 posts van mij bij elkaar voegt zonder overleg of er wat van te zeggen terwijl ik probeer m`n foto`s op een fatsoenlijke manier in m`n post probeer te zetten moet je je commentaar tegen mij voor je houden en degene aanspreken die dat veranderd heeft.
    vind dat je erg brutaal en lomp reageert.. als je het niet leuk vind om te doen moet je ermee kappen en niet fitten op een ander..

Comment

Als moderator kan en mag ik berichten samenvoegen als jij een dubbelpost maakt. Welke reden jij daarvoor meent te hebben weet ik niet, want die bestaat niet.
      Ik hoef niet met jou te overleggen over je berichten samen te voegen wanneer jij de forumregels overtreedt.
      Denk daar ff aan.

Comment

en ik als forumgebruiker mag binnen de regels van het forum fatsoenlijk m`n eigen topic in elkaar zetten ik heb geen enkele forum regel overtreden door netjes 2 posts neer te zetten. door een fout van (waarschijnlijk het forum) het niet zien van foto`s heb ik netjes m`n post aangepast.. waar zit `m dan de fout??
        oja, zeer flauw om hier direct een officiƫle waarschuwing voor te geven.. als je niet tegen commentaar kunt als je zelf iets fout doet moet je dit niet doen. en dit is geen commentaar op je werk als mod maar puur mijn mening!
        daarbij lijkt het me niet de bedoeling dat een mod zo dreigend overkomt als jij nu doet voorkomen met je "denk daar ff aan".. je hebt het tegen een volwassen vent en niet tegen een kleuter!

sorry hoor, waar maak je je in godsnaam druk om

Comment

Dubbelposten is niet toegestaan, punt uit.

Als je het niet gelooft of wilt erkennen, krijg je daarvoor een waarschuwing, simpel toch?
          Ik had je ook direct zonder overleg een officiƫle kunnen geven met strafpunten erbij, dus wat wil je nou....
          Denk daar ff aan, betekent niks meer en niks minder dat je aan je dubbelposten moet denken; dit is niet toegestaan!

Comment

je hebt gelijk vale..

en bedankt voor het verstoren van het topic met die onzin..

Comment

Jij ziet het als verstoren...

Comment

Flinke klus die stronk. Gras zou ik niet onder je grond gaan mengen gras wat anairobe in de grond zit vergaat gewoonweg niet!

Wel jammer dat die Moderators je niet willen of kunnen helpen als je ze vraagt waarom niet alle foto's juist weegegeven worden.

Veel succes met de wortelbroek en de kweek.

Comment

En hoe staat het met de planten laten we one topic blijven.
                  God was never on your side..

Comment

hoelaat verduister jij altijd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AmericanIndian View Post
                      hoelaat verduister jij altijd?
                      de 2 plantjes gaan nu rond 1600 uur naar binnen.. rekening houdend met schemering in de ochtend enzo.. savonds rond 12 als het echt donker is staan ze dan weer buiten..

Theo

Comment

Ow dat kan wel een uurtje later hoor.
                        Zag net een hele mooie foto op de chat!

Update graag, laat die andere mensen ook eens kwijlen op die heerlijke groene gezonde flora van je. ;p

Comment

zal morgen ff updateje maken

Comment

mooi tuintje heb je daar hehe

Comment

Ziet er mooi uit veel succes verder
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

even een kleine update zonder foto`s (die volgen vandeweek wel)..

sinds vandaag staan er nog 2 bg`s in de bak.. de 3de bleef zodanig achter en zag en erg slecht dat ik heb besloten de 2 goede dames meer ruimte te geven om zich verder te ontwikkelen. ik hoop hiermee een juiste beslissing te hebben genomen maar dat zal vast..
                                deze hebben deze week voor het eerst de plagron grow gehad (1,5ml/l).

de 2 white widdows in de grote bak gaan heerlijk.. de ene heb ik vandeweek gekortwiekt om er meer een struiktje van te maken. heb van elke tak het topje afgetrokken.. hoofdtop was er al uit.. de andere dame is hier en daar wat gebogen om zo ook wat meer struik te kunnen maken in plaats van de hoogte in te gaan..
                                deze hebben de afgelopen week voor het eerst plagron grow gehad (1,5ml/l)

de 2 white widdows in pot gaan ook super.. beide heerlijke boompjes aan het worden.. hier zit echter een maar aan: vanavond gaan deze verdwijnen uit mijn tuin en krijgen elders een bijzonder zonnige plek om de rest van de periode goed verzorgt groot te worden.. ook hier komen vast nog wel een paar keer foto`s van langs in dit topic
                                voor deze geld hetzelfde qua voeding. eerste keer grow in dezelfde oplossing als de bovenstaanden

de white widdow die ik aan het verduisteren ben begint de eerste bloemen ook aan te maken. natuurlijk is de plant wat klein en gedrongen maar ik hoop hier toch een lekker eerste rokertje voor mezelf vanaf te halen.
                                ben gisteren begonnen deze te voeden met plagron bloom (3ml/l) en pk12-14 (2ml/l)

de haze dames die ik van ano had voor wedstrijd staan er ook heerlijk bij.. dames schieten goed de lucht en en beginnen al heerlijk te ruiken als ik m`n tuindeur open doe (de rest van de planten trouwens ook )
                                ook deze dames eerste keer grow gehad in dezelfde oplossing

de powerpurple staat er klein,stevig en gezond bij.. deze krijgt nog steeds geen voeding alhoewel ik begin te twijfelen of ik daar nu al wel of niet mee moet beginnen.. ze staat in volle grond maar schiet nog steeds niet echt omhoog..

en dan de ak`s............
                                Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

nogmaals maar even het linkje van de zaden.. ik zie nergens iets over autoflowering in de beschrijving.. warempel viel me gisteren op dat de ladies ondertussen toch al lekker bloemetjes aan het produceren zijn (dit betekend automatisch dat de ak die ik aan het verduisteren was ondertussen er ook maar gewoon bij heb gezet .. scheelt weer sjouwen 2 keer per dag )
                                graag jullie mening hierover (ja ik weet, foto`s... komt vandeweek, promise!!)
                                deze plantjes krijgen sinds gisteren 3ml/l bloom en 2ml/l pk13-14.. zullen ze vast lekker vinden

dan iets nieuws!!

ik heb 2,5 week geleden 3 nieuwe zaden besteld, binnengekregen,ontkiemd en in de grond gestopt. het gaat hier om de big bang autoflower. http://www.dutch-headshop.com/nl/big...use-p-641.html .. gewoon voor erbij om te proberen zeg maar.. lekker klein en snel klaar.. deze staan sinds 3 dagen buiten met de kopjes omhoog.. heb ze in 18ltr potten gedaan om ze toch enigszins de ruimte te gunnen.. gewone reguliere potgrond net als de rest..

en dan als laatste de grote verrassing!!!

vandeweek zat er bij de post een interessante enveloppe met een nog interessantere inhoud. (bij deze nogmaals bedankt Buizerd voor de vriendelijke donatie van de vele zaadjes!!!!!!!!!!!!!!!!)
                                ik heb sinds gisteren in de week liggen: 6 maal lowrider2, 3 maal santa maria f8 en 3 maal shower jack..
                                maar eens zien wat we hiermee gaan beleven..

dit was het dan wel weer voor vandaag! hoop dat het er een beetje duidelijk staat en dat het makkelijk wegleest
                                en nogmaals, foto`s volgen vandeweek!!

gegroet maar weer

T-o

Comment

Bezig...
                                X