Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 2012 ak en ww

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweekje 2012 ak en ww

ze staan er echt goed mooi bij
    Mijn eerste kweek: Super Skunk ( auto)

Comment

Gaat lekker hier.Mooie planten Theo.

GR ED

Comment

Mooie planten zien er gezond uit de voor bloei gaat er al in komen
        God was never on your side..

Comment

Ze staan er goed bij! en AK is een heerlijk wietje vind ik, ben benieuwt hoeveel grammen je er uiteindelijk vanaf gaat halen, ik ga deze volgen.

Comment

Last edited by TheovS; 9 July 2012, 19:30. Reden: linkje ff aangepast, werkt weer ;)

Comment

update time.. vooral foto`s met beschrijving wat wat is en waarom! veel plezier..

IMAG0001.jpgak netjes aan het groeien alhoewel er hier en daar wat blommetjes te zien zijn.. beginnende boei? ze krijgt net als de andere groeiende planten elke water beurt een oplossing van 1,5 ml/l grow

IMAG0002.jpgde andere ak`s op de voorgrond.. rechter staat sinds 5 dagen op 12/12.. achtergrond de groeiende haze planten

IMAG0003.jpgIMAG0004.jpgde competitie hazejes .. op de eerste foto een ongeschonden plant, lekker laten groeien zeg maar.. op foto 2 een geknakte top (ja express)

IMAG0005.jpgIMAG0006.jpgde bubbelbak.. 2 bg x nb die ik 2 weken terug heb omgetrokken omdat ze erg hard de hoogte in gingen. et voila, de bak ziet er gezond en veelbelovend uit. lekker door laten groeien.

IMAG0007.jpgIMAG0008.jpgde WW bak.. de 1 getopt en getopt en getopt en aan de zijkanten van de bak vastgebonden om er een leuke struik van te maken. de achterste rondom aan het buigen om zo de hoogte te beperken en de zijtakken ook een kans te geven mee te groeien.. gaan heerlijk..

IMAG0010.jpgIMAG0011.jpg de BB autoflowertjes.. van de 3 staan er nog 2 hier.. de derde heeft een pleeggezin gevonden. de rechter heeft van het begin af al moeite maar ik ben een barmhartig man dus iedereen krijgt z`n kans om groot te worden en te laten zien wat ze kunnen .. deze doen het verder nog zonder bijvoeden en wateren is ook nog minimaal nodig..

IMAG0012.jpgIMAG0013.jpgIMAG0014.jpgIMAG0018.jpgm`n bloeiende white widdow!! hier komt m`n eerste eigen rokertje van het jaar aan.. moet nog wel ff maar ziet er mooi uit en zie de toppen elke dag dikker worden.. en de heerlijke zoete geur die eraf komt.........deze krijgt (net als de ak en de 2 haze in de bloei) elke water beurt een oplossing van 4ml/l bloom met hierbij de pk 13/14 (1,5ml/l) eigenlijk wel een beetje m`n trots momenteel

IMAG0015.jpgde bloeiende ak.. iets minder dik en vet nog maar begint al veelbelovende toppen te vormen..

heb nog meer foto`s maar door de regels van het forum kan ik deze blijkbaar niet direct in een post hierachter aan plakken dus dat komt vanavond of morgen wel..

voor vragen en of opmerkingen, bel 0900-ikvindheteenmooituintje of 0909-baggerbende..

groet voor nu maar weer..

T-o

Comment

0900-ikvindheteenmooituintje
                God was never on your side..

Comment

dat ziet er hier netjes uit !! doe zo verder

>Groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

en dat voor een eerste buitenkweekje.. (sinds 12 jaar ).. ach.. ik doe maar wat..het groeit en bloeit allemaal en als me iets niet aanstaat verander ik het.. ben tevreden over de voeding die ik gebruik tot nu toe.. ziet er allemaal gezond genoeg uit, helemaal voor planten die al maanden in 18 ltr staan ondertussen.. morgen staat de white widow en de ak 6 weken in de bloei.
                    fotootje van de 2 kerstboompjes:IMAG0017.jpg (dat kleine potje is een haze hoofdtop die ik er uit heb getrokken 2 weken geleden.. zit ondertussen wortel aan en gaat vandeweek de natuur in, samen met 2 bubblegummers die bij m`n vriendin staan.. er moest meer gekweekt worden toch? )
                    heb nog eens nagelezen bij seedsman waar de ww vandaan komt en die zeggen 8 weken bloei binnen.. denk dat ik aardig het binnen kweken naboots met het verduisteren maar hou er zeker rekening mee dat er nog wel 1,2 tot 2 weken extra bij komt straks.. nog ffies dus.. maar ik zie wel dat het loont om er wat moeite voor te doen elke dag.. zodra er een plant afgebloeit is komt er een nieuwe in het verduisterhok bij (als dit nog nodig is) de 2 hazejes die ik aan het verduisteren ben laten nog geen bloeivorm zien maar zal wel weekje of wat duren..

oja, ik heb ondertussen de powerpurple een nieuw plekje in de volle grond gegeven met nieuwe potgrond.. zien of die het nu wel wil gaan doen.. stond er vandaag nog maar zielig bij.
                    fotootje: IMAG0009.jpg op de achtergrond de eerste 2 sm f8 en de rij daarboven zitten nog 5 lr2`s ontkiemt in de grond die ik elk moment boven verwacht.. verder nog nieuws of wat gemist? nee dacht het niet.. anders hoor ik het vast wel

groet,

T-o

Comment

aardige collectie zo alles bij elkaar
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Bezig...
                      X