Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek: The Church (5x) & Auto Think Different (3x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek: The Church (5x) & Auto Think Different (3x)

Korting op 420shop
    Hallo,

Dit jaar staan de planten weer boven de grond en heb er toch wel een paar vraagjes over.
    We hebben 2 soorten staan: The church (Feminised) & Think Different (Autoflowers)

Eerst hadden we eigen grond uit het bos gehaalt en gebruikt maar zijn uiteindelijk toch overgestapt op universele potgrond omdat er toch een aantal problemen kwamen.
    Hier een aantal foto's:

IMG_0085.JPGIMG_0088.JPGIMG_0090.JPGIMG_0091.JPGIMG_0093.JPGIMG_0094.JPGIMG_0095.JPGIMG_0096.JPG

op foto 2 zie je dat het rechtse plantje maar 1 lobblaadje uit heeft laten komen en tot nu toe voor de rest niks wat kan ik hier aan doen?
    en op foto 2 zie je ook in het linkse potje dat het plantje heel diep in de grond zit dat komt omdat het steeltje gewoon helemaal plat was op de een of andere manier wat is hier de oorzaak van?

Nu we ze allemaal hebben overgepot, denken we wel dat we onze plantjes gered hebben. We hebben geluk gehad aangezien er uit 1 zaadje van de Think Different 2 plantjes gekomen waren, ieder zijn eigen potje gegeven en nu maar wachten wat het brengt ze worden s'nachts binnen gezet en met zonnig weer vanaf s'ochtends buiten. vanaf wanneer kunnen permanent buiten blijven staan?

Groetjes Blowman

Re: Buitenkweek: The Church (5x) & Auto Think Different (3x)

Vanaf 15 mei kunnen ze buiten blijven staan.. Dat je dat nog durft te vragen! Staat uitgebreid in ieder verslag wel beschreven, op de vragenpagina ook een keer of 20
    Waarom heb je ze zo diep staan? Ze mogen best wat grond onder de sloffen hebben. Nu krijg je grote kans op strekkende planten, die breken makkelijk af door een zuchtje wind..
    Ik merk verder op dat ze in de modder staan, pas daar mee op! Vochtig is nat genoeg.
    Wat je kunt doen aan die lobblaadjes: niets.
    Platte stelen duiden op het flatstem fenomeen (google even!) maar dat zie ik niet terug in de plant zelf.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

vul de potten bij tot de lobblaadjes man
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Zo na de tips opgevolgd te hebben hier wat nieuwe foto's:

plant1.jpgplant2.jpgplant3.jpgplant4.jpg

Groetjes BlowMan

Comment

Goed bezig! Succes!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik doe dus samen met Blowman deze kweek. Aangezien we beginners zijn, zit ik nog steeds met enkele vragen.
            De plantjes groeien niet erg hard, op 1 ervan zijn witte plekken te zien op de blaadjes. Waar kan dit aan liggen?
            Ik geef ze ongeveer 1x per dag water, met dit weer iets meer.

Verder zijn er ook nog 5x northern lights autoflowers bijgekomen. Deze moeten echter nog bovenkomen.
            Ik heb ook wortelstimulator (merk Canna) gekocht, samen met bloeimiddel van hetzelfde merk.

Is dit nog te redden of zijn ze gedoemd om te falen?

CameraZOOM-20120524170424922.jpgCameraZOOM-20120524170322874.jpgCameraZOOM-20120524171553130.jpg

Comment

Dat probleem met maar 1 lobblaadje heb ik hier ook bij één van mijn (White Widow) plantjes.
              Op de aanzet van waar het 2de lobblaadje zou moeten komen, staan enkele "bobbeltjes" of "zweertjes" precies. Ik laat het plantje maar staan denk ik in de hoop dat er nog wat van komt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marliesje View Post
                Dat probleem met maar 1 lobblaadje heb ik hier ook bij één van mijn (White Widow) plantjes.
                Op de aanzet van waar het 2de lobblaadje zou moeten komen, staan enkele "bobbeltjes" of "zweertjes" precies. Ik laat het plantje maar staan denk ik in de hoop dat er nog wat van komt...
                Ja wij zijn op dit moment ook niks anders aan het doen als dat, gewoon wachten en hopen dat het nog goed komt

---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:30 ----------

We hebben toch echt wat hulp nodig van wat ervaren groeies i.v.m de vragen van omgomg en mij we weten op dit moment even niet hoe we dit verder aangaan pakken: moeten we het gewoon aankijken of nu al maatregelen nemen?

groetjes BlowMan

Comment

Think Different autoflower heb ik zo veel over gehoord.
                  Ben echt benieuwd ga je zeker volgen!+
                  One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Even een update:

IMG_0019.JPGIMG_0020.JPGIMG_0021.JPGIMG_0022.JPGIMG_0023.JPGIMG_0024.JPGIMG_0025.JPG

10mei zijn we gestart met de zaadjes direct de grond in te stoppen zo stonden ze er 4dagen geleden bij
                    Last edited by Blowman; 10 June 2012, 10:29. Reden: foutje

Comment

zie je al verschil tussen de soortjes?

Comment

UPDATE:

Er zijn er nu al 2 in de bloei, en we hebben ze overgepot naar volle grond

IMG_0040.JPGIMG_0041.JPGIMG_0045.JPGIMG_0046.JPGIMG_0047.JPGIMG_0049.JPGIMG_0050.JPGIMG_0051.JPGIMG_0052.JPGIMG_0055.JPG

Comment

waarom volle grond? en hoe lang staan ze nu?

Comment

ze staan nu ongeveer 6 weken, na wat moeilijkheden in het begin. en is overpotten in volle grond niet aangeraden dan?

Comment

goed gedaan, dat is een wijze set geweest

Comment

Bezig...
                              X