Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!


    Zo dit wordt mijn eerste keer dat ik wiet kweek. Ik wou het eerst ergens in de mais doen met vrienden maar toch besloten om het thuis achter het huis te doen. Helaas is het niet zeker of ze blijven staan aangezien huis in de verkoop zit, dus ik hoop niet dat het huis voor september verkocht wordt!.




    Wegens de verkoop mocht ik ze ook niet in de tuin doen, gelukkig hebben wij een platte afdak waar ik ze wel mag neer zetten.


    Ik heb vandaag de volgende zaadjes gekocht bij www.royalqueenseeds.nl:20120525_165527.jpg20120525_165544.jpg20120525_174417.jpg20120525_174425.jpg

    Ik zet het er hier op aangezien dit mijn 1e keer is dat ik dit doe en hier natuurlijk een leuk verslagje voor later wil bijhouden. Ook natuurlijk voor alle tips!.

    Ik heb andere kweekverslagen bekeken, ik ga het wel iets anders doen. Ik zal alle nieuwe items etc in dit bericht zetten. Ik ga dus geen "comment geven met meer info/foto's, ik zal dit in dit bericht erbij zetten als ik updates heb, vragen etc zal ik natuurlijk wel een reactie voor plaatsen!".

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    ***UPDATE 1***


    Zo vandaag al de zaden binnen gekregen! gisteren rond 3 uur besteld en vandaag al binnen, tot mijn verbazing zat er nog een extra zaadje in, een "Easy Bud". Deze was helaas wel al open maar heb haar tussen de watjes gelegd in de hoop dat er nog een worteltje uitkomt .


    Ik heb ze in verschillende kommetjes geplaatst met vochtige watjes en tisseu's. Erna in mijn kweekbakje gedaan aangezien deze in de zon heeft gestaan en dus al lekker warm is. Folie over de kommetjes met lucht gaten en nu wachten tot ze uitkomen .
    20120526_173134.jpg


    Morgen komt mijn nog onbekende soort (stekje)!




    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ***UPDATE 2***

    Zo mensen!

    Mijn zaadjes zijn uitgekomen!
    Northern Lights:
    Northern lights.jpg
    AK47:
    ak47.jpg

    Ik heb ook nog 2 onbekende stekjes gekregen, info was dat ze rond de 2 meter a 2.5 meter worden en er hoop vanaf komt ! (ong 400 a 600 gram per plant) .

    Onbekend1:
    Onbekend 1.jpg
    Onbekend 2:
    onbekend 2.jpg


    Ik heb inmiddels de zaadjes geplant! heb een kastje gekocht bij boerenbond om het te kweken. Heb 1 ak47 en 1 northern light met de grootste wortels in de 2 bakjes gedaan waar die andere 2 stekjes inzaten, de overige 2 zaadjes los in de potgrond in de kweekbak.
    zaadjes in grond.jpg
    Zo staat alles nu mooi op het plat dak lekker in het zonnetje, dus laat maar groeien!
    alles op dak.jpg


    Ik geef ze elke avond als ze zon onder gaat lekker wat water, vraag me wel af of dit goed gaat in die kweekbak vol in de zon.. of moet dit toch in de schaduw?, ik zet deze vraag zo nog in de vragen topic, dus komt goed.

    Dit is het weer voor nu, tips zijn altijd welkom! Als er iets veranderd zal ik hierboven een update neerzetten
    Last edited by grimgor3x6; 28 May 2012, 14:47.

    #2
    Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

    zet anders autoflowers zijn eerder klaar dus meer kans dat je ze nog kan oogsten
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

      Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
      zet anders autoflowers zijn eerder klaar dus meer kans dat je ze nog kan oogsten

      Dit zijn autoflowers

      Type Indica: 80% Ruderalis: 20%
      Opbrengst 100-200 gram
      Oogstmaand 9-10 weken na ontkiemen
      Hoogte van de plant 90-120 cm
      Genetische achtergrond Northern Light x Ruderalis
      Effect Cerebraal en verheffend
      Cannabinoid gehalte Gemiddeld-hoog
      Bloeitijd Autoflowering

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

        Oh dan moet t wel lukken voor september hoor, denk dat je ze eind juli wel geoogst hebt.
        Ik zou wel in plaats van die voeding een flesje plagron alga bloom kopen en misschien een flesje green sensation
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

          Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
          Oh dan moet t wel lukken voor september hoor, denk dat je ze eind juli wel geoogst hebt.
          Ik zou wel in plaats van die voeding een flesje plagron alga bloom kopen en misschien een flesje green sensation

          Bedankt voor de tip!

          Ik heb inmiddels de zaadjes al binnen, heb mijn 1e post geupdate met info =D

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

              Goed man, maar die groeibak, die je eigenlijk niet nodig hebt.. Die wordt zo'n 45 graden in de volle zon. Beter zet je die iets beschut.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

                ziet er nice uit
                maar kijk uit dat je wortels niet verbranden
                ik heb ook 4 auto's gezet en zo 5

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

                  Leuk dak
                  Alleen kan je niet zien dat er planten op staan vanaf de weg? of de buren?
                  En ben je niet bang dat mocht het huis bezocht worden door iemand, dat ze door dat kleine raampje kijken en je planten zien?
                  Dan heb je denk ik gelijk de wouten op je dak, letterlijk

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Goed man, maar die groeibak, die je eigenlijk niet nodig hebt.. Die wordt zo'n 45 graden in de volle zon. Beter zet je die iets beschut.
                    Bedankt voor de tip! heb hem meteen in de schaduw gezet.

                    Oorspronkelijk geplaatst door biopromaster View Post
                    ziet er nice uit
                    maar kijk uit dat je wortels niet verbranden
                    ik heb ook 4 auto's gezet en zo 5
                    Ja dit zal wel opgelost zijn als ik ze in de schaduw zet, inmiddels al gedaan . Hoop voor je dat het ook mooie plantjes worden

                    Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
                    Leuk dak
                    Alleen kan je niet zien dat er planten op staan vanaf de weg? of de buren?
                    En ben je niet bang dat mocht het huis bezocht worden door iemand, dat ze door dat kleine raampje kijken en je planten zien?
                    Dan heb je denk ik gelijk de wouten op je dak, letterlijk
                    Haha,
                    Nee de buren niet, hier een schets hoe het eruit ziet:

                    Plattengrond.jpg
                    ,

                    En ja kijkers zien het mischien, of een helikopter, maar voor 2 plantjes daarboven komt geen politie voor, alleen als er overlast is maar de buren wonen verder dan 100meter er vanaf dus zullen hier niets van ruiken/overlast hebben.

                    Het enigste nadeel is als het huis snel verkocht wordt (waar ik niet vanuit ga). Ik slaap op bovenste verdieping van "Huis" en heb van mijn dakraam rechtstreeks kijk op m'n plantjes. Kan hier ook een webcam ofzo op zetten als ik wil, maar er komt toch niemand over het hek heen en dan op het dak, ikzelf gebruik de ladder haha. Mocht er iemand overheen komen zal onze hond wel van zich laten horen.

                    Maar bedankt voor de tip ,

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Goed man, maar die groeibak, die je eigenlijk niet nodig hebt.. Die wordt zo'n 45 graden in de volle zon. Beter zet je die iets beschut.
                      Bedankt voor de tip! heb hem meteen in de schaduw gezet

                      Oorspronkelijk geplaatst door biopromaster View Post
                      ziet er nice uit
                      maar kijk uit dat je wortels niet verbranden
                      ik heb ook 4 auto's gezet en zo 5
                      Veel succes met je kweek! dit is mijn 1e keer, hoop dat ze groot worden en bedankt voor de tip, heb ze al in schaduw staan dus ga er vanuit dat dit het oplost.

                      Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
                      Leuk dak
                      Alleen kan je niet zien dat er planten op staan vanaf de weg? of de buren?
                      En ben je niet bang dat mocht het huis bezocht worden door iemand, dat ze door dat kleine raampje kijken en je planten zien?
                      Dan heb je denk ik gelijk de wouten op je dak, letterlijk
                      Haha, Bedankt voor de tip maar dit is hier niet het geval. Ik woon echt ideaal.

                      Hier een schets van de omgeving:
                      Plattengrond.jpg

                      De buren zullen dus niet klagen, ze zullen het niet zien/ruiken aangezien het ookv erder is dan 100meter.. Mensen die komen bezichtigen kunnen het idd zien vanaf mijn kamerraam. Echter zal de politie het zelf ook zien als ze met helikopter over komen vliegen. Maar voor die 2 die ik op het dak zet zullen ze niet voor komen. Ook mensen die het gezien hebben voor bezichtiging en het willen komen halen wens ik veel succes, onze hond zal wel wat van zich laten horen en ikzelf heb de ladder nodig om erop te komen of via het dakraam

                      Maar bedankt voor de tip!

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

                        Oke dan is het goed

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

                          Heel lang getwijfels om die northern light te nemen. Ben benieuwd wat ze opbrengen!

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweekverslag 2012 (1e keer) 3x Northern Light, 1 x Royal AK en 1 x onbekend

                            Oorspronkelijk geplaatst door GreenWing View Post
                            Heel lang getwijfels om die northern light te nemen. Ben benieuwd wat ze opbrengen!

                            Dit is mijn eerste keer, heb op internet vanalles nagekeken en dit leken me wel handige plantjes. De zaadjes waren snel ontkiemd en ben zelf ook wel benieuwd hoeveel er vanaf komt. Op internet stond tussen de 100 en 200 gram. Ben benieuwd.

                            Comment

                            Bezig...
                            X