Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

    Prachtige plant, die Royal Dane x Typhoon
    De rest staat er trouwens ook goed bij.
    Ik zou er maar naast blijven slapen, of zijn de rippers inmiddels (aan)gepakt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

      Nee.. Helaas heb ik ze nog niet (aan)gepakt.
      Ik vind de Royal dane x Typhoon ook echt prachtig!

      Comment


        Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

        ik zou ze ook nog laten staan.
        en met niet uitdrogen bedoel ik dat je het niet te warm moet drogen dan kan het zijn dat je wiet niet mooi compact eindigt.
        maar jij komt de winter ook wel door zien ik.

        Comment


          Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

          Ik heb een binnenkweker als buurman, en de bovenbuurman had een kennis over de vloer die ook binnenkweker is en die kwamen met ze 2 even kijken.
          En ze zeggen alle 2 dat ik moet gaan oogsten, maar als ik kijk met het microscoopje zijn de druppeltjes nog milky.
          Ik twijfel nu toch weer aan oogsten, maar ik denk dat ik ze ga laten staan tot donderdag dan word de nieuwe vloer gelegd.
          Dan ga donderdag ook maar knippen en dan breng ik het na het leggen van de vloer naar het nieuwe huis voor het drogen.



          @Mildred : ik hoop dat ik de winter door kom, maar dat moet wel lukken denk ik met alleen die RD x TP.

          Comment


            Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

            Binnenkweken is niet buitenkweken, totaal andere wereld naar mijn mening... ik weet ook niet op welke criteria ze dit hebben gezegd.Maar ieder zijn ding, ik de mijne, hij de zijne enz.

            Donderdag moet lukken, houd het weer ff in de gaten i.v.m. regen, is wel gemakkelijk als je ze droog binnen krijgt.

            Comment


              Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

              Dat viel mij ook al op dat het een hele andere wereld is, hun 2 kenden elkaar ook niet en ze hadden wat menings verschillen of te wel.. Ieder ze eigen ding.
              Heeft het bij het drogen zin om alle grote bladeren er een paar dagen aan te laten hangen zo dat daar nog suikers uit worden gehaald?

              Zelf wil ik gaan drogen door alles kaal te knippen en dan als takken op te hangen dit ga ik dan ook doen, hun zeggen de gehele plant onderste boven hangen maar wel de grote bladeren eraf halen

              Ik heb een stukje overkaping van een meter waar nooit regen valt, als ik zie dat het gaat regenen staan ze hier onder, maar ik denk dat ik ze deze hele week daar onder laat staan want ik wil het risico niet lopen dat ze nat worden.

              Fijne nacht

              Comment


                Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                De manier die jij aangeeft is ook de mijne. Als de plant gedroogd is en dan nog trimmen is mij teveel werk.
                En ik vind het op deze manier goed te roken, niks scherpe smaak of wat dan ook.

                Wordt wel een warme nacht... maar alles beter dan regen en kou

                Comment


                  Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                  Maak is een foto van de plant ben nu nieuwschierig aan het worden bij twijfel nooit oogsten elke dag die je een autoflower langer laat staan
                  word hij dikker en voller en je zal de top zien zwellen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                    en vergeet niet dat je buurman mischien wel voor de verkoop kweekt..!!
                    hey man let je wel een beetje op spint in deze tijd van het jaar ik zou wat knoflook teentje in je potten stoppen voor het geval dat.
                    je ken het beter voor zijn man.

                    en idd die RDXT kerstboom met toppen.,

                    en wat bella zegt over die auto's laat ze staan daar zul je geen spijt van krijgen.
                    suc6 man.

                    Comment


                      Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                      Wat was het een verschrikkelijke nacht om te slapen zeg... bahh vieze kleve warmte!

                      Lowryders


                      Plantje 1 : IMG_1678.jpgIMG_1658.jpg_MG_1663.jpg


                      Plantje 2: IMG_1677.jpgIMG_1662.jpg (macroshot doet lastig Hmmpff)

                      Plantje 3: IMG_1679.jpgIMG_1661.jpg_MG_1665.jpg

                      Als je macroshot inzoomt kun je zien dat een groot gedeelte toch al amber is, ik denk woensdag of donderdag oogsten?
                      Wat denken jullie ?
                      Mooie plantjes he?
                      IMG_1673.jpg

                      Greetzzz Heribei
                      Last edited by Heribei; 20 August 2012, 10:06. Reden: Foto was niet goed geupload.

                      Comment


                        Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                        ziet er netjes uit hoor !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment


                          Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                          het is het wachten he..! je wil

                          Comment


                            Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                            Pistel gespot op de kleine crazy bud =D
                            Last edited by Heribei; 20 August 2012, 14:47.

                            Comment


                              Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                              moooie plantjes, heb je laatste 2 weken ook voeding gegeven (hoophetniet)

                              Comment


                                Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                                Nee ben al ruim een week gestopt

                                Comment

                                Bezig...
                                X