Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

    good job for a first time i see

    prof en veel genot....

    ik ook nog ff geduld en dan de zomer goed afsluiten heheheh....

    als je interesse heb check mijn AFjes ook even
    moet je even op mijn naam klikken... (mischien zie je ook pre kweekjes..)

    GR

    Comment


      Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

      Ja ik weet het zeker woensdag ga ik de lowryders omleggen, heb net met microscoopje zitten kijken en het grootste gedeelte is amber

      Fijne avond

      Comment


        Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

        Op naar woensdag dan maar....

        Comment


          Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

          Lowryders (Vision Seeds)

          Ze zijn ge oogst... WAT EEN KLUS!
          Jeetje, ik dacht he dat is zo gebeurt een uurtje en dan is het klaar... Nou denk het niet hoor!
          Heb gister avond 2 planten geknipt van 7 tot 12 en net de laatste van 7 tot nu net, maaaaaar het resultaat mag er wezen hoor!
          Ben zeer tevreden over m'n eerst eigen gekweekte oogst

          Hier wat wat foto's !

          De planten net voor oogst :
          IMG_1689.jpgIMG_1686.jpgIMG_1691.jpg
          Gister ochtend was er harde wind hier en toen viel er voor me neus het wasrek op de onderkant van plant 2 er braken wat vertakkingen af, gelukkig was het de dag van oogst

          De planten na het kaalplukken :
          IMG_1692.jpg
          Ziet er wel triest uit

          Hier een bosje toppen nog met blad van de laatste plant :
          IMG_1694.jpg

          De hoofd bud van de laatste plant :
          IMG_1695.jpg
          Lekker Dik

          Het bladafval :
          IMG_1697.jpg

          Beetje Polm/Skuff/Vingerhasj :
          IMG_1696.jpg
          Het beetje van gister heb ik al gerookt , het was niet lekker van smaak maar was wel paar uur weg

          Dan het eind resultaat de toppen :
          IMG_1698.jpgIMG_1699.jpgIMG_1700.jpg

          Nou dat was het, Ben zeer te vrede over de lowryders ze groeide goed.
          Ze hebben even een een dipje gehad maar dat kwam weer goed in de bloei.
          Ze hebben geen toprot gehad, maar ik heb een afdak bij me huis dus ze hebben al een week of 3 geen water over zich heen gehad.

          Wat vinden jullie ervan ?

          Greetzzz van een vrolijke Heribei

          Comment


            Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

            Netjes gedaan hoor!
            Ja, dat knippen vergt wel een paar uurtjes, maar het resultaat mag zich laten zien!

            Comment


              Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

              netjes hoor !
              knippen is idd een tijdrovend werkje
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                therapeutische werkje heerlijk je eigen stuf knippen.

                jij ook van harte met het vroege overleiden..

                Comment


                  Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                  Vind je dat ik te vroeg heb ge oogst?

                  Comment


                    Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                    nee hoor maar voor het jaar.
                    ok het zijn autoflowers maar je bent zeker niet te vroeg.
                    goed gedaan hoor en ze ziet er erg smakelijk uit ook.
                    ik kan zelf niet wachten om die stuik van mijn om te knippen. maar daar zal nog wel een tijdje overheen gaan.
                    laat maar eens weten hoe het smaakt.
                    denk wel dat je een 80 gram droog vanaf hebt. of zit ik er naast.?

                    Comment


                      Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                      Ah oke
                      Ik schat een goeie 30 gram zeker wel, maar we gaan het zien ik laat het jullie zeker weten!

                      Comment


                        Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                        Heb me Royal Dane x Typhoon en de Onbekende in de volle grond gezet.
                        Beetje laat.. Maar beter nu dan nooit (Heb eindelijk de ruimte )
                        De crazy bud had paar dagen geleden pistel laten zien volgende dag zaten er al 4, gaat heel snel!
                        Topvorming is nu bezig bij alle 3 me planten.
                        Wel beetje vreemd van me andere RD x TP staat al dik 3 weken in bloei.

                        Snel foto's! Ivb met verhuizing even geen internet op de PC (Hopelijk morgen)!

                        Fijne dag verder

                        Comment


                          Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                          Sorry! Sorry !! Sorry!!!
                          Ik had eerder moeten update ... Sorry

                          De lowryders zijn gedroogd en zit nu in wekpotten voor het curen

                          IMG_1831.jpg
                          Klein rook verslagje : komt heel ligt binnen en blaast ook heel ligt uit, het gevoel is echt waanzinnig sterk ik noem het bijna een trip en je word er goed lacherig van, de wiet zelf moet nog wel even gecured worden want de smaak is er nog niet echt.
                          Maar vind zeker wel lekker me eerste eigen wietje!
                          Het was 43 gram in totaal, maar ik heb nog zo een 30 gram bij het bladafval gegooid voor het maken van ice o later
                          Ik ga het vanmiddag maken en zal een verslagje van maken

                          IMG_1830.jpg
                          Helft echt bladafval, helft toppen!

                          De Royal dane x Typhoon en de Onbekende :
                          Ze vergelen wat sinds ze in de vollegrond staan, ben dus sinds gister avond maar weer gewoon water bij gaan geven en weer voeding kijken of dit het probleem verhelpt, De tijd zal het leren.
                          IMG_1834.jpg
                          (Die stok staat er omdat tijdens de verhuizing is de top krom gaan staan, die ga ik vandaag maar is terug buigen!)
                          Nou gaat dus best goed met ze, ik zal wel last gaan krijgen van rippers... ik woon aan een fietspad gelukkig zijn ze wel te groot om mee te nemen
                          Ze bloeien wel Maaaaaaaaar nooit zoals me andere deen moet je is even kijken :

                          IMG-20120901-00554.jpgIMG-20120901-00553.jpg
                          Ben er zeeeer trots op!

                          Crazy Bud gaat goed en groeit als kool :
                          IMG_1835.jpgIMG_1836.jpg
                          Staat elke avond binnen omdat ik geen risico wil lopen dat ze gestolen word!
                          en bloeit ook goed

                          Ben tevreden maar het voelt niet goed dat ze wat vergelen maar ach, er is vast wel een oplossing voor.

                          Fijne dag nog verder

                          Comment


                            Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                            hey man lekker hoor dat je zo goed in je schoenen staat. het ziet er dan ook puik uit.
                            en lekker dat je de boel in de cure hebt zitten. en over die rippers hoop zo van niet voor je..!!
                            verder gaat het je goed af ook te merken aan je verslag leuk man !!

                            ga zo door groetjes mildred

                            Comment


                              Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                              Dankje Mildred! Leuke reactie !!
                              Daar doe ik het voor

                              Comment


                                Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                                Ice o Lator Maken :

                                Net als het knippen van de toppen lijkt dit even in een uurtje gedaan te zijn maar onderschat het niet hoor! Neem de tijd want het maken vraagt nou eenmaal veel tijd.
                                Heb het op de manier gedaan zoals monty het deed (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-ijswater-hash)

                                IMG_1840.jpgIMG_1841.jpg
                                Ik begon dus met gaatjes maken aan de onderkant van een fles en daarna een panty er over heen, ik heb er 2 overheen gedaan wat achteraf niet zo slim was!
                                Er kwam amper nog wat uit...

                                IMG_1842.jpg
                                Laagje water in bak.

                                IMG_1843.jpg
                                ijsklontjes er bij.

                                IMG_1844.jpg
                                Bladafval erbij (Heeft een nacht in de vriezer gelegen).

                                IMG_1846.jpg
                                Na kwartiertje/halfuurtje mixen nieuwe ijsklontjes erbij stoppen.

                                IMG_1849.jpgIMG_1850.jpg
                                Zo zag het eruit toen ik klaar was met mixen.

                                Vervolgens giet je het in de fles met de panty wat het zou moeten filteren.
                                Dit is wat je overhoud :

                                IMG_1853.jpg

                                Dat giet je door een koffiefilter en dan zou er iets over blijven wat op zand lijkt dat moet je gaan samen persen.
                                Ik heb hier helaas geen foto's van omdat het overgieten me op de zenuwen werkte omdat het koffiefilter niet stil wou blijven zitten..

                                Het eindresultaat :

                                IMG_1856.jpg
                                Niet heel veel, weinig zelfs maar het was leuk om te doen.
                                Volgende keer weet ik hoe het gaat en wat ik wel en niet moet doen dus zal het iets sneller gaan en zal ik zeker geen 2 panty's gaan gebruiken want ik denk dat hier al de helft in is blijven zitten!

                                Verder vond ik nog iets onverwachts...
                                IMG_1857.jpg
                                Je ziet het goed ja! Zaadjes!
                                Toen ging ik maar is goed in het bladafval kijken en tot mijn grote verbazing zie ik opeens honderde kleine zaadjes <1mm, die moesten allemaal nog groeien..
                                Bij deze wil ik de kweker die mannetjes heeft staan erg bedanken! NIET DUS!
                                De zaadjes zien er niet echt rijp uit.., maar ik zal ze volgend jaar toch wel proberen te laten ontkiemen en kijken wat er van komt.

                                Fijne middag/avond mensen

                                Comment

                                Bezig...
                                X