Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hallo allemaal,

    Ik heb er nog steeds zwaar de balen in dat me planten zijn gestolen, voor me gevoel staan ze ook niet zo ver weg maar ja vind dat maar is terug....

    De crazy bud zit compleet vol met bladluizen dat zat ze al een tijdje maar zag niet dat het zo erg was, najaa ze vertoont geen rare dingen dus laat der nog lekker staan.
    Zaterdag over 2 weken wil ik der gaan oogsten als het mee zit.
    uploadfromtaptalk1348760440459.jpg

    Ben al bezig met voorbereiding voor volgend jaar!
    Vroeg? Soo what!?
    Zaad is al binnen maar pas in volgende topic (volgend jaar) zal ik zeggen welke soorten ik ga kweken

    De geoogste rd x tp is ruim te vroeg geoogst het is tak met haartjea erop en amper wiet de trichs leken op de plant milky maar als ik nu kijk zijn de trichs 90% doorzichtig kan ik hier nog wat mee of gewoon zo de vuilnisbak in?

    Op alle tegenslagen heb ik nog geluk heb nog het bovenste gedeelte van me rd x tp staan waar ik hoop nog 20 gram vanaf te kunnen halen.... uploadfromtaptalk1348760402368.jpg

    Nou, tot de volgende update en dan hoop ik op wat beter nieuws....

    Groetjes een verdrietige Heribei.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment


      Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

      Doe je zoveel moeite om een mooie plant te groeien, komt er een debiel die ff lekker stelen.

      Toch bedankt voor het mooie verslag, kan ik wat van leren als ik het volgende zomer zelf probeer.


      misschien wietbotertje maken en cake bakken met je te vroeg geoogste wiet?

      succes nog met die crazy bud.
      kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

      Say Cheese !!



      Comment


        Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

        Zonde Heribei.. Hopelijk volgend jaar meer succes!!

        Comment


          Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

          Goed bezig, een goede voorbereiding is het halve werk. Ik begin in november met mesten en compost mengen. Daarna een keer meten in januari en meer compost en shit toevoegen tot april. De zaden zijn bij mij ook al (bijna allemaal) binnen.

          Sterkte met 't verlies, maar laat het ook een wijze les zijn. Ik heb, na installatie van een IP-camera, geen last meer van rippers. Een dummycamera zou ook moeten volstaan. Twee tientjes bij de elektrozaak! Niet dat ik rippers kan aanklagen wegens diefstal van mijn wiet, maar ik kan ze zeker laten vervolgen voor het onbevoegd betreden van mijn terrein en vernieling van mijn eigendom. Ik raad je aan om een zelfde maatregel toe te passen. Dat scheelt in de constante angst voor je oogst. Als je guerilla kweekt (ik heb dit verslag niet gevolgd) dan moet je het als risico van het vak accepteren.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Comment


              Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

              De crazy bud van xDavidx ziet er heel anders uit dan die van mij...
              Hij lijkt niet echt gezond ofzo weet iemand wat ermee is?

              Comment


                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                Comment


                  Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                  Hmmm... Vreemde is ik gaf hem toen een lowryder die had precies hetzelfde en deze dan ook terwijl ik nergens last van heb.

                  Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                  Comment


                    1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                    Zijn dat wel trichomes? Kan het geen schimmel zijn?

                    Comment


                      Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                      Heb geen idee, mijn cb gaat zaterdag voor de helft om.
                      Hij wilt zijne laten staan want hij denkt dat het nog heel veel gaat schelen in grammen...

                      Ik weet 1 ding, dat rook ik niet

                      Comment


                        Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                        Is niks mis mee toch ?
                        Plantje heeft alleen heel veel blad.
                        Misschien wat weinig direct zonlicht gehad ofzo.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                          QNQ, sommige blaadjes zijn maar 1 vingerig...
                          Ziet er nieg echt smakkelijk uit als je bedenkt dat dit mijn crazy bud is :

                          Comment


                            Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                            ahja, ik zie het, nu je het zegt.
                            Maar da's alleen door lichtstress, geen ziekte ofzo.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                              De plant is heel klein, zelfs voor een autoflower. Heeft een vreemde vorm en lijkt ook niet meer echt te groeien, hij staat nu al zeker 1,5 weken met de zelfde grootte bloemen. er komen alleen steeds meer trichs aan...

                              Comment


                                Re: 1ste keer buitenwiet kweken Royal Dane x Typhoon

                                Hallo allemaal,

                                Heb zo juist ice o lator gemaakt met succes
                                Heb het hetzelfde gedaan als eerder in me verslag alleen dan maar 1 panty ipv 2 panty's.
                                en heb het ipv van door een koffiefilter te doen, droog laten koken en dan laatste beetje in koffiefilter en dan water eruit drukken.
                                zie resultaat :

                                PHOTO_1349521251355.jpg

                                De te vroeg geoogste RD x TP zit in zak, vuilnis bak of wekpot :p
                                Sommige toppen zijn net 80% milky en de rest doorzichtig.
                                de echt te vroege geoogste toppen of te fluffy zijn in de vuilnis bak verdwenen.
                                maar alsnog had ik een leuk resultaat :

                                PHOTO_1349467833697.jpg
                                Dit is de helft van de plant de rest gaat morgen, 1 zo een Rode zak heb ik gebruikt voor ice o lator.

                                De Crazy Bud vind ik echt een mooi bescheiden plantje kon het maar een kamerplant zijn
                                Zij gaat er snel aan geloven op 1 vertakking na daar zitten de zaadjes in die inmiddels al zichtbaar zijn.

                                PHOTO_1349521658040.jpg\

                                Fijne Dag verder

                                Comment

                                Bezig...
                                X