Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rQs Special Queen Balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

rQs Special Queen Balkon

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

sinds kort weer begonnen met een nieuwe kweek van deze zaad.

Nadat mijn katten de eerste opzet "gesnoeid" hebben, ben ik meteen maar weer zaadjes gaan halen en ben opnieuw begonnen.

de Special Queen zaadjes zijn feminised en zeer voordelig, 5 voor 13,50.

Aangezien dit mijn eerste kweek na jaren is, wilde ik voordelig beginnen.

Na de zaadjes in een glas water op een donkere plek (24 graden) te hebben gezet zijn ze ong na 36 uur ontkiemd. Daarop heb ik ze in potjes gestoken en in een eigengemaakt kweek"kastje" tot groei laten komen.

De babies zijn eruit en groeien lekker onder 18 uur licht.

Zaadjes: Royal Queen Seeds "Special Queen #1"

Gebruikt medium is universeel potgrond. gemixed met 10% cocosvezels en 10% hydrokorrels.

Voeding: vooralsnog niet, potgrond heeft voldoende, wellicht deze week wortelstimulant.

Idee hier is natuurlijk om toch 2-3 daags foto's en update te plaatsen.

Voor het begin zal ik iig vanavond foto's plaatsen.

Ook zie ik dat er op deze forum nog een buitengroeier is die dezelfde soort groeit, died is hier te vinden

Kijken wat over tijd de overeenkomsten en verschillen zijn.

Nou tot de volgende update met pics!

Good luck, Have fun, Roll one!

Re: rQs Special Queen Balkon

Nah hierbij de beloofde fotoos, khoop dat het duidelijk is.

Gem lengte 8 cm
    SAM_2126.jpgSAM_2125.jpg
    Dit na 3 dagen 18 uur licht.

Me "kweekkast" isniets meer dan een lange plantenbak, gevuld met laag grond, helemaal nat, niet waterig. Daarboven potjes met mijn kweekmixje en zaad erin. Met staaldraad overspanningen gemaakt en folie eromheen.

Ik vind ze wel aan de strekkende kant, maar aangezien bij iszo zijn sq1-plantjes hetzelfde had in het begin ga ik ervanuit dat dit soort-specifiek kan zijn, toch voor de veiligheid zal ik hem wel dieper ingraven.

Alleen ben ik in dubio wat ik nu moet doen.
    1 )als dit zo doorgaat zal ik de meisjes dinsdag naar buiten brengen.

2) kweekkast 'uitbouwen' en nog ff wat groter laten worden. a) onder lamp v) op balkon.

ik twijfel nog even verder, input is altijd welkom.

Good luck, Have fun, Smoke one LesTaTTiM

Comment

goedenmorgen allemaal,

hier weer ff snel update

Zijn weer gegroeid, komen op 10 cm gem nu.
      DAG 4
      SAM_2127.jpgSAM_2128.jpg

Vind ze erg lang worden, en denk erover om ze gewoon buiten te brengen morgen, en de stengel dieper in te graven, want anders gaan ze te hard imo.

Kan ik daarvoor zand gebruiken om een heuveltje te maken? Niet elk zand is geschikt toch?

Good luck, Have fun, Roll one LesTaTTiM

Comment

ze zijn te veel aan het strekken in een grote pot ingraven tot aan de lobblaadjes en idd naar buiten brengen

Comment

Tnx 4 the info Lover, strak plan.

En hierop verder maar alvast de potten klaargemaakt.

Onder strak toeziend oog van de locale groenvoorziening! zijn broertje had geen zin, die komt pas wanneer er daadwerkelijk iets groens staat. Die is meer van het snoeien.

In ieder geval morgen ochtend gaan de plantjes erin.

fotookeSAM_2129.jpgSAM_2131.jpgVolgens mij zei hij wat ten tijde van foto2. maar van zijn blik te lezen, kon het niets goed zijn.

Good luck, Have fun, Roll one LesTaTTiM
          Last edited by LesTaTTiM; 18 June 2012, 16:40.

Comment

Update. DAG 7

Vandaag omgepot meteen naar grote potten.

Lekker weer vandaag, kleintjes hebben het tot nu toe naar hun zin. Wortel was al snel door het potje heen.

Extra diep in de pot gestoken en lekker ingegraven.

Komt goed.

fotoSAM_2135.jpgSAM_2133.jpgSAM_2134.jpg

Good luck , Have fun, Roll one LesTaTTiM

Dit was het bericht van gister wat ik vergeten ben te posten voor bedtijd
            Last edited by LesTaTTiM; 20 June 2012, 11:30. Reden: fotoos opnieuw geadd

Comment

Hoi man,

je foto kan ik niet zien in je laatste post.
              Verder zal het wel goedgaan met de katten als je planten wat groter zijn. Mijn poes blijft tot nu toe gewoon van mijn planten af.

En waarom doe je trouwens een klein potje in een groter pot met medium ??? ( foto met de kat erop)

s6 met de kweek. ik zal je volgen
              Spint..... de aids onder de wiet

Comment

@Dyslexie, die kleine potjes waren alleen als mal voor de kluiten, "perfect fit" als het ware. kluit uit potje trekken, potje uit groter pot trekken, kluitje erin, done. Kwilde fotoos maken van het proces maar was te geconcentreerd bezig met de "transplantaties".

Plus kheb de pic weer geadd in me vorig post +
                Vanavond pics! Kijken wat de vooruitgang is.

Comment

je had ze gerust tot aan de lobblaadjes kunnen ingraven hoor, hoe dieper hoe beter ( that's what she said... hehe )

Grtz
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

@hashizal : ik heb eraan gedacht, maar toen dacht ik daarmee even te wachten tot vanavond. aangezien ik dacht dat aarde nog een beetje zou inklinken als de meisjes in de grote potten zitten . Vanavond nog wat aarde met tuinzand mixen en de rest van de hydrokorrels, en inpoten die hap.

Comment

DAG 13
                      goedenavond en hier even een update.

Dankzij het weer viel er de afgelopen week niet veel te melden.

Dankzij het balkon gelukkig niet verzopen en redelijk beschut tegen wind geweest ondanks dat ik ze een paar dagen wel heb zien dansen, kunnen ze alleen maar sterker van worden.

Ik zie dat bij iedereen het tweede setje bladeren zich ontwikkelt, hopelijk zijn de weergoden ons goedgezind deze week!

Hier paar foto's

SAM_2150.jpgSAM_2147.jpgSAM_2145.jpg

Zoals je ziet, is t niet veel nog op moment, wat nog niet is kan komen!
                      Attached Files

Comment

DAG 15

Hier weer een klein update. Gisteren was wat lekker weer en daar hebben de planten lekker van kunnen genieten,

Op het moment nog steeds geen voeding.

Ben wel van plan nog wat supervit te halen en nog wat groei en bloei voeding van HESI.

Hier fotoos van de special queen #1. Nog wel klein maar gaat wel goed komen. Liefde genoeg in ieder geval.

SAM_2166.jpgSAM_2162.jpgSAM_2161.jpgSAM_2160.jpg

Plus erbij heb ik nog maroc zaadjes neergezet om te kiemen, wel erg laat in het seizoen, maar ik wil dit enkel voor de zaadjes doen. Ik had er een paar weggegeven, maar toen de kiemkracht erg slecht leek, besloot ik maar alle zaadjes (ong 40 stuks) te ontkiemen voordat ze allemaal dood zijn. Deze wil ik later buiten zetten, en dan zorgen dat de vrouwen bestoven worden, zodat er vers zaad is voor volgend seizoen. Kijken hoe dat gaat. misschien dat adoptieouders nodig zullen zijn.

Tot zover de update.
                        Last edited by LesTaTTiM; 29 June 2012, 10:06. Reden: Foutje. Bedankt!

Comment

ben zeker geen fan van royal queen seeds maar toch veel succes!
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

@poepzak, kan je me uitleggen waarom jij er niet tevreden mee bent?

Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.

Eerder Auto NLX van ze gehad en vrienden ook, waren redelijk tevree met de opbrengst onder niet ideale omstandigheden.

Maar dan ook heb ik nog niet veel/geen ervaring met andere zaadbanken, dus ik heb nog geen maatstaaf.

Maar tot nu toe nog geen slecht woord over rQs.

Comment

heb her en der wel gelezen dat rQs zaadjes verkoopt die helemaal geen feminised of autoflowers zijn terwijl dat wel op de verpakking staat. dat betekent natuurlijk niet dat jij ook die zaadjes hebt, zijn er genoeg die succes hebben. waar het stond weet ik niet meer sorry.

Comment

Bezig...
                              X