Hallo allemaal,
sinds kort weer begonnen met een nieuwe kweek van deze zaad.
Nadat mijn katten de eerste opzet "gesnoeid" hebben, ben ik meteen maar weer zaadjes gaan halen en ben opnieuw begonnen.
de Special Queen zaadjes zijn feminised en zeer voordelig, 5 voor 13,50.
Aangezien dit mijn eerste kweek na jaren is, wilde ik voordelig beginnen.
Na de zaadjes in een glas water op een donkere plek (24 graden) te hebben gezet zijn ze ong na 36 uur ontkiemd. Daarop heb ik ze in potjes gestoken en in een eigengemaakt kweek"kastje" tot groei laten komen.
De babies zijn eruit en groeien lekker onder 18 uur licht.
Zaadjes: Royal Queen Seeds "Special Queen #1"
Gebruikt medium is universeel potgrond. gemixed met 10% cocosvezels en 10% hydrokorrels.
Voeding: vooralsnog niet, potgrond heeft voldoende, wellicht deze week wortelstimulant.
Idee hier is natuurlijk om toch 2-3 daags foto's en update te plaatsen.
Voor het begin zal ik iig vanavond foto's plaatsen.
Ook zie ik dat er op deze forum nog een buitengroeier is die dezelfde soort groeit, died is hier te vinden
Kijken wat over tijd de overeenkomsten en verschillen zijn.
Nou tot de volgende update met pics!
Good luck, Have fun, Roll one!
sinds kort weer begonnen met een nieuwe kweek van deze zaad.
Nadat mijn katten de eerste opzet "gesnoeid" hebben, ben ik meteen maar weer zaadjes gaan halen en ben opnieuw begonnen.
de Special Queen zaadjes zijn feminised en zeer voordelig, 5 voor 13,50.
Aangezien dit mijn eerste kweek na jaren is, wilde ik voordelig beginnen.
Na de zaadjes in een glas water op een donkere plek (24 graden) te hebben gezet zijn ze ong na 36 uur ontkiemd. Daarop heb ik ze in potjes gestoken en in een eigengemaakt kweek"kastje" tot groei laten komen.
De babies zijn eruit en groeien lekker onder 18 uur licht.
Zaadjes: Royal Queen Seeds "Special Queen #1"
Gebruikt medium is universeel potgrond. gemixed met 10% cocosvezels en 10% hydrokorrels.
Voeding: vooralsnog niet, potgrond heeft voldoende, wellicht deze week wortelstimulant.
Idee hier is natuurlijk om toch 2-3 daags foto's en update te plaatsen.
Voor het begin zal ik iig vanavond foto's plaatsen.
Ook zie ik dat er op deze forum nog een buitengroeier is die dezelfde soort groeit, died is hier te vinden
Kijken wat over tijd de overeenkomsten en verschillen zijn.
Nou tot de volgende update met pics!
Good luck, Have fun, Roll one!

Comment