Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    #lovelifesmokeoneaday

    Comment


      #32
      Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

      @TGIF Cheese is inderdaad lekker, als je dat in huis hebt liggen blijf je er maar van roken ja, mijn favoriete cheese strain is original buddha cheese.
      Helaas te duur voor elke dag, ik rook ongeveer 5gram per week namelijk, morgen ga ik eens een rookverslagje typen over de cheese die ik heb gekweekt.

      @treeke Mijn AK47 is wel gekruist met een lowryder, daarom een een autoflower, dus ik ben al tevreden als ze rond de 50cm worden, ze gaan iedergeval al snel.

      Comment


        #33
        Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

        Hier het rookverslagje van de Little Cheese - Barney's Farm.


        Geur: Fruitig en zoet, iedergeval herken ik er geen cheese in.

        Smaak: Sterke zoete smaak "dankzij het curen" maar de cheese zoals ik 't gewend ben herken ik er helemaal niet in terug.

        Effect: Een typisch indica effect, ik werd goed stoned, na ongeveer 40minuten begint het effect langzaam uit te werken.

        Conclusie, Een prima soortje om voor het slapen gaan te roken, niet een van de beste maar wel gewoon lekker.

        Nu nog even een 2e jointje roken, heb nog wat Blue cheese dus mijn avond zit wel goed

        Comment


          #34
          Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

          Tijd voor een update!

          Ik ben weer terug van een kleine vakantie en ik heb weer tijd om nieuwe foto's te uploaden.
          De blueberry is geoogst en gedroogd ondertussen, en de white widow die ik bijna had afgeschreven is toch weer aardig opgeknapt in een paar weken tijd.


          blueberry oogst.JPG
          De geoogste Blueberry, 8gram droog.


          planten 1september 2012.JPG
          De planten die nog over zijn, de grootste plant is de white widow die steeds meer hersteld, de 2 rechtse zijn de AK's, in de vorige foto die ik ervan posten waren er alleen nog maar kiemblaadjes te zien! dat is snel gegaan, gelukkig bereiken die wat meer hoogte dan de Lemon ervoor.

          Comment


            #35
            Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

            Tijdje alweer geen update geplaatst, tijd voor een nieuwe.

            Ondertussen zijn de AK's een tijdje geleden al geoogst, te vroeg maar anders zat alles vol toprot dus een beetje jammer. Verder heb ik nu nog een White widow staan, die is wat laat gaan bloeien maar wie weet wordt het nog wat, de plant zit vol kleine paarse toppen! best apart ook de bladeren eromheen zijn door de kou paars getint, ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen.

            Comment


              #36
              Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

              hoe smaakte die blueberry? en waar heb je de zaadjes vandaan, zou volgende zomer ook dit AF'je kwillen kweken
              #puffpuffpasstuesday

              Cannatuin '13

              Comment

              Bezig...
              X