Kruidentuin 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vlrs
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 468

    #106
    Re: Kruidentuin 2013

    yooo flexe plante pik succes met je groene wijve
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #107
      Re: Kruidentuin 2013

      thx vlrs
      de sour60's zitten droog in de weckpot (al een paar dagen) en heb vanmiddag een testertje gerookt!
      het is goed droog, maar het moet nog curen, zit eigenlijk nog geen smaak aan.
      toch werd ik er lekker stoned van! niet te sterk maar ben zeker tevreden, vooral voor plantjes die in zo'n slecht weer hebben moeten bloeien!
      het is niet veel maar gratis wiet is altijd goed!!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • pretsigaret
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2012
        • 109

        #108
        Re: Kruidentuin 2013

        hoii ik heb een tijdje meegelezen en heb zelf ook 11 vrouwtjes staan toevallig ook 2 sweet mango af maar dan van greenhouse seeds.. ik denk dat ik nog een weekje of 3 a 4 moet dan zijn ze klaar

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #109
          Re: Kruidentuin 2013

          Volgens mij is die sweet mango gewoon hetzelfde, ze hebben daar meer greenhouse genen :p
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #110
            Re: Kruidentuin 2013

            gaat lekker je bent druk bezig zo te zien
            ik vond mijn oogst van mijn eerste autoflower ronde wel tegenvallen, had een test plantje gezet auto AK47 en die heeft april/mei gebloeit , maar was veel te fluffy dus heb er maar hasj van gemaakt.. qua wiet denk ik zo'n 5 gram..

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #111
              Re: Kruidentuin 2013

              Ja johnny mijn sour60s gaven ook niet veel maar dat is vooral mijn schuld :p

              Is weer mooi kutweer vandaag maar er komen toch mooie topjes in!
              uploadfromtaptalk1371932621268.jpg
              uploadfromtaptalk1371932641937.jpg
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              • blue6erry
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2013
                • 67

                #112
                Re: Kruidentuin 2013

                Hmm Blue6erry i like,.

                Greetings

                Comment

                • pretsigaret
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2012
                  • 109

                  #113
                  Re: Kruidentuin 2013

                  ja het kut weer houd nog wel even aan deze week.. slechte zomer dit jaar

                  Comment

                  • inti
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1259

                    #114
                    Re: Kruidentuin 2013

                    toch netjes hoor de opbrengst zeker met dat slechte weer.
                    sigpic

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #115
                      Re: Kruidentuin 2013

                      Bedankt jongens!
                      Ik heb de sweet mango al wat voeding gekregen, de blueberry krijgt dat ook nog en de power afghaan moet ik nog even bekijken
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • inti
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 1259

                        #116
                        Re: Kruidentuin 2013

                        verwen ze maar een bietje
                        sigpic

                        Comment

                        • pretsigaret
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2012
                          • 109

                          #117
                          Re: Kruidentuin 2013

                          ik heb verder geen problemen meegemaakt..
                          kheb ze steeds beetje meer gevoed in de bloei booster erbij gedaan
                          en ik vind dat ze het wel goed doen ondaks het slechte weer

                          Comment

                          • HR83
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 1046

                            #118
                            Re: Kruidentuin 2013

                            @pretsigaret, .. ja maar wietforum is ook het allerbeste
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment

                            • poepzak200
                              Cronic Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2011
                              • 3081

                              #119
                              Re: Kruidentuin 2013

                              Mooi man worden ook groot met goede toppen
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              • pretsigaret
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2012
                                • 109

                                #120
                                Re: Kruidentuin 2013

                                Oorspronkelijk geplaatst door HR83
                                @pretsigaret, .. ja maar wietforum is ook het allerbeste
                                waar slaat da op..?
                                doe ik iets verkeerd
                                doe ma rustig en draai er een

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                ja poepzak plantjes gaan goed en worden mooie toppe

                                Comment

                                Bezig...