Kruidentuin 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #31
    Re: Kruidentuin 2013

    Ja he
    Ben weer 6 nieuwe sour60's aan het ontkiemen, die zet ik eerder in de tuin (na een weekje ongeveer) zodat ze wat groter kunnen worden dan deze
    Heb de mannelijke planten toch maar weggedaan omdat ik nog wel genoeg auto zaadjes heb voor dit jaar.
    ben wel van plan om een grapefruit te laten bestuiven door een andere sativa.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #32
      Re: Kruidentuin 2013

      Maar die grapefruit was toch al ernstig laat vorig jaar? Dan hoop ik voor je dat je óf een leuke binnentent hebt, of een extreem vroege sativa. Want kruisen is leuk en al, maar je moet er wel wat mee kunnen vind je niet?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • poepzak200
        Cronic Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 3081

        #33
        Re: Kruidentuin 2013

        Jaa maar ik kies ook een deense sativa oid zodat het wel een leuke buitensoort wordt, dat is de bedoeling
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #34
          Re: Kruidentuin 2013

          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #35
            Re: Kruidentuin 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
            Maar die grapefruit was toch al ernstig laat vorig jaar? Dan hoop ik voor je dat je óf een leuke binnentent hebt, of een extreem vroege sativa. Want kruisen is leuk en al, maar je moet er wel wat mee kunnen vind je niet?
            dat is nu precies de reden waarom er zoveel rotzooi in omloop is!!!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #36
              Re: Kruidentuin 2013

              Ik kruis ook met een vroege soort angel, en het is vooral om volgend jaar (en eventueel volgende jaren) mezelf te kunnen voorzien van een lekker plantje die ik zelf heb gemaakt
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #37
                Re: Kruidentuin 2013

                Zal ik ook een duit in 't zakje doen ;
                deze planten zijn zo klein dat ik hier niet veel rookbaars af krijg waarschijnlijk
                daarom ga ik ze laten bestuiven!
                Da's een reden om er juist niet mee verder te gaan.
                Zoals je al zei, wil je wat leuks voor jezelf maken, dan pak je natuurlijk de beste, en niet de slechtste.

                Maar verder succes, en dat je maar veel rookwaar mag kweken deze zomer.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • m1k3yzz
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2012
                  • 149

                  #38
                  Re: Kruidentuin 2013

                  mooie foto! en succes met de kweek

                  Comment

                  • poepzak200
                    Cronic Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 3081

                    #39
                    Re: Kruidentuin 2013

                    beide bedankt
                    heb de mannen al lang weggegooid
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment

                    • inti
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 1259

                      #40
                      Re: Kruidentuin 2013

                      Succes met je kruiden, ziet er wel schattig uit die mini bloeiende bonsais
                      Ik heb er hier in spanje ook wat mee gespeeld in de winter periode, maar meestal meer blad dan bloem
                      sigpic

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #41
                        Re: Kruidentuin 2013

                        bedankt inti!!

                        nog even een update:
                        ik heb vandaag 3 nadias gezaaid, er van uit gaande dat ik 1 vrouwelijke overhoud.
                        als ik er meer heb kijk ik wel wat ik ermee doe, misschien laat ik ze staan, misschien guerilla, ik zie wel.
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • m1k3yzz
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2012
                          • 149

                          #42
                          Re: Kruidentuin 2013

                          klinkt spannend! en succes!

                          Comment

                          • poepzak200
                            Cronic Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2011
                            • 3081

                            #43
                            Re: Kruidentuin 2013

                            Ik heb hier een paar amnesia zaadjes van een vriend, die liggen nu tussen de watten.
                            ik ben van plan om ze op te kweken en er dan 3 in de tuin te zetten, waarvan er uiteindelijk 1 overblijft.
                            de rest gaat guerrilla of naar vrienden
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment

                            • vapoman
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2010
                              • 751

                              #44
                              Re: Kruidentuin 2013

                              he zal mijn stoeltje maar eens zetten ik loop achter haha succes m8.

                              Comment

                              • bangbang10
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • May 2012
                                • 62

                                #45
                                Re: Kruidentuin 2013

                                Succes poepzak! Ik ga je volgen
                                Buitenkweek 2013:
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

                                Comment

                                Bezig...