Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kruidentuin 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kruidentuin 2013

    Het zit allemaal in de weckpot! 1 weckpot helemaal vol en nog een beetje, heb het niet kunnen wegen.
    Ook nog flink wat zaden van (danish passion x nepal) x grapefruit er tussen dus als iemand wil ruilen laat maar wat weten

    En dan de uiteindelijke beoordeling van de outdoor grapefruit!
    20131030_115915.jpg
    Geur: 7,5 Lekker fris, ruikt echt naar grapefruit of sinaasappel ofzo.
    Smaak: 8 Erg lekker, heel fruitig en opvallend zacht op de keel. Ook in de bong.
    Effect: 8 Erg stoned na het roken van een jointje of bong hit, echt sativa-high en trippy
    Compactheid: 5 Niet erg compact, maar dat zal ook komen omdat ze regelmatig uit de zon heeft gestaan ivm regen.. (afdak)
    Schimmelbestendigheid: 6 Niet de meest schimmelbestendige soort, maar geen echt probleem, is goed in de hand te houden.

    Ik ben heel tevreden met deze soort, het is niet de beste buitensoort (bloeit vrij laat af) maar het is goed te doen.
    Als je naar het resultaat kijkt is het het zeker waard. Ik zal deze soort waarschijnlijk niet meer zetten, wel mijn eigen kruising ervan (die is hopelijk vroeger klaar).
    Dit was de laatste plant van dit jaar, dus tot volgend jaar
    Last edited by poepzak200; 2 November 2013, 12:55.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      Re: Kruidentuin 2013

      goed gedaan man, toch een leuk resultaat.
      Laat t je smaken
      sigpic

      Comment


        Re: Kruidentuin 2013

        Helaas, bijna op... LEKKER WIETJE!!
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          Re: Kruidentuin 2013

          Zag er idd wel lekker uit.. misschien wat te goed dan
          Hoeveel grammen heeft die dan gegeven?

          Comment


            Re: Kruidentuin 2013

            hallo, effe wat info.
            heb 5 zaadjes laten ontkiemen. ze zitten nu in een kweekbox. welke merk of soort wortelstimulator moet ik dan hierna gaan gebruiken.
            heb een ph meter maar deze werkt volgens mij niet.

            Comment

            Bezig...
            X