Buiten kweek 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • airlessride
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 114

    #61
    Re: Buiten kweek 2013

    zonet de plantjes nog eens bekeken , ik moet zeggen omfg !!!! ze gaan zeer snel vooruit nu dat het terug goed weer is !

    ben super tevreden ! ik sproei ze om de 2 dagen met ER II , en ik geef ze om de 2 dagen water (met voeding)

    enkel de luchtvochtigheid zou een beetje omhoog moeten , deze schommelt rond de 30 a 40% , maar ik ga mij morgen hiermee eens bezig houden!

    paar pics

    IMG_1089.jpgIMG_1090.jpgIMG_1091.jpgIMG_1092.jpgIMG_1093.jpg

    tips ? comments ? altijd welkom !

    peace ! i'm out !
    oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

    Comment

    • aly
      Junior Stoner
      Member
      • May 2012
      • 19

      #62
      Re: Buiten kweek 2013

      lekker begin, hoop voor je dat het vrouwtjes zijn. wat is het aantal dagen van ontkieming tot hoe groot ze nu zijn? kweek zelf 3 green poisons auto voorgroei doe ik buiten en bloei ben ik van plan om in een tent te doen van desjop.nl met een hps lampje, succes!

      Comment

      • aly
        Junior Stoner
        Member
        • May 2012
        • 19

        #63
        Re: Buiten kweek 2013

        komt er nog een update van je plantjes, ben benieuwd

        Comment

        • Nicolasfvb
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 114

          #64
          Re: Buiten kweek 2013

          lookin good, ik ga deze regelmatig checken
          moet wel zeggen dat ze met dit weer echt wel vooruit gaan.

          CHeers
          Knowledge Speaks, Wisdom Listens

          Comment

          • airlessride
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 114

            #65
            Re: Buiten kweek 2013

            terug een kleine update , de bloei is begonnen , nu nog veel zon !

            alle plantjes doen het zeer goed , ook de tomaten , ik heb wel de 2 onbekende planten weg gedaan ik wist hier totaal niets over , ook een bloempot met tomaten , hok was al te klein aan het worden.

            even een paar pics

            IMG_1112.jpgIMG_1113.jpgIMG_1114.jpgIMG_1115.jpgIMG_1116.jpgIMG_1117.jpgIMG_1118.jpg

            meningen , tips en reacties altijd welkom !

            greetz en tot de volgende !
            oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #66
              Re: Buiten kweek 2013

              Wow deze gaan lekker man! Dikke stammen, zien er mooi uit !!

              Grtz

              Comment

              • phangngaone
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Apr 2013
                • 375

                #67
                Re: Buiten kweek 2013

                lekker bezig

                Comment

                • airlessride
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 114

                  #68
                  Re: Buiten kweek 2013

                  nog even een update . na een paar dagen goede zon gaan ze vooruit als een speer ! abnormaal .. er is iemand heel tevreden

                  enkel wat ik raar vind is , dat de Easy Bud's , nog geen buds krijgen , maar de rest wel , en nochtans zijn de Easy Bud's die de kortste bloei periode hebben..

                  iemand Easy Bud's al gehad ofzo ?

                  de tomaten doen het ook zeer goed , ik heb wel 2 bloempotten moeten wegdoen omdat het al redelijk vol begonnen te worden en het moeilijk bereikbaar was om ze water te geven , ze staan nu gewoon buiten , hopelijk komt het goed met die, die buiten staan.

                  een paar foto's

                  IMG_1119.jpgIMG_1120.jpgIMG_1121.jpgIMG_1122.jpgIMG_1123.jpgIMG_1124.jpgIMG_1125.jpgIMG_1126.jpg
                  oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

                  Comment

                  • CannaVis
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 845

                    #69
                    Re: Buiten kweek 2013

                    ziet er goed uit man.
                    die linkse vanvoor heeft die een beetje ondervoeding of is da de weerkaatsing van de zon?
                    check mijn verslagje ook eens!

                    later!

                    Comment

                    • airlessride
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 114

                      #70
                      Re: Buiten kweek 2013

                      ik denk weerkaatsing van de zon greetz !
                      oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

                      Comment

                      • airlessride
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 114

                        #71
                        Re: Buiten kweek 2013

                        bij deze nog een update , de Easy Bud's laten nog steeds niet van zich weten als ze mannelijk of vrouwelijk zijn , ik heb al een van de 2 weg gedaan , eentje die nog overblijft ga ik goed in de gaten houden.

                        de rest doet het zeer goed , nog een maandje te gaan !

                        een paar pics

                        IMG_1165.jpgIMG_1166.jpgIMG_1167.jpgIMG_1168.jpgIMG_1169.jpgIMG_1170.jpgIMG_1171.jpg
                        oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

                        Comment

                        Bezig...