onder de Spaanse zon deel 4

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: onder de Spaanse zon deel 4

    Sodeju wat een uitzicht ! Wat doe ik hier ?
    Ohja, lieve plantjes ook.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #17
      Re: onder de Spaanse zon deel 4

      thanks all

      hier nog de beloofde foto's van de bijna klaar top.
      DSC04153.jpgDSC04150.jpg
      sigpic

      Comment

      • poepzak200
        Cronic Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 3081

        #18
        Re: onder de Spaanse zon deel 4

        ga me ook eens voor een huisje in spanje kijken
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #19
          Re: onder de Spaanse zon deel 4

          Ik weet niet of het mag maar hier een link over de wetten en regels rond cannabis in Spanje
          Het lijkt inmiddels wel toleranter in Spanje dan in Nederland, dat had ik echt nooit gedacht. Ik kan in Nederland niet eens een wietje halen !!

          sigpic

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #20
            Re: onder de Spaanse zon deel 4

            ziet er goed uit die wet!!
            nog even over je planten: welke soort is die december wiet?
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #21
              Re: onder de Spaanse zon deel 4

              Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
              ziet er goed uit die wet!!
              nog even over je planten: welke soort is die december wiet?
              He poepzak200
              Dat waren zaadjes van een Extrema die in de wiet zaten het waren er 4.
              2 waren mannelijk en 2 vrouwelijk, het andere vrouwtje hangt nu te drogen
              sigpic

              Comment

              • WinterWolf
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2010
                • 108

                #22
                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                Oorspronkelijk geplaatst door inti
                Ik weet niet of het mag maar hier een link over de wetten en regels rond cannabis in Spanje
                Het lijkt inmiddels wel toleranter in Spanje dan in Nederland, dat had ik echt nooit gedacht. Ik kan in Nederland niet eens een wietje halen !!

                http://spanje.blog.nl/noticias/2013/...abis-in-spanje
                Ziet er inderdaad goed uit! Maar goed ook hoor. Veel Spanjaarden roken het. Beter zelf groeien dan kopen op straat denk ik zo.

                Comment

                • inti
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2009
                  • 1259

                  #23
                  Re: onder de Spaanse zon deel 4

                  UPDATE

                  Na een week slecht weer zijn de plantjes toch lekker gegroeid.
                  Gemiddeld 8 cm omhoog.
                  Druppel systeem werkt naar behoren, ben benieuwd of het goed gaat in augustus.

                  nl auto 1

                  DSC04189.jpg van 10 naar 18 cm

                  nl auto 2

                  DSC04190.jpg van 6 naar 10 cm deze blijft wat achter bij nr1

                  Herijuana

                  DSC04191.jpg van 18 naar 25 cm

                  Extrema 1

                  DSC04192.jpg van 15 naar 23

                  Extrema 2

                  DSC04193.jpg van 22 naar 30 cm

                  Extrema 3

                  DSC04194.jpg gaat weer gelijk op met nr 2 van 22 naar 30. Ook kan ik goed zien wat het gevolg is van iets te lang in een klein potje. Veel meer vertakkingen en blad onderop, in verhouding verder ontwikkeld dan de rest.

                  December plantje

                  DSC04199.jpgDSC04195.jpg DSC04196.jpg
                  sigpic

                  Comment

                  • inti
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1259

                    #24
                    Re: onder de Spaanse zon deel 4

                    UPDATE WEEK 4

                    Planten zijn lekker gegroeid, zo goed dat ze binnenkort alweer te lang worden.
                    Het laatste december plantje vandaag geknipt en opgehangen.
                    Het is een geslaagd probeersel geweest wat ik dit jaar zeker weer ga doen, want er zit vast wel weer wat zaad tussen de wiet en ik had nog over. En de opbrengst is toch leuk.

                    DSC04227.jpg DSC04225.jpg


                    Autoflower 1

                    DSC04229.jpg van 18 naar 34 cm

                    af 2

                    DSC04230.jpg van 10 naar 20 cm

                    Herijuana

                    DSC04231.jpg van 25 naar 39 cm

                    Extrema 1

                    DSC04232.jpg van 23 naar 40 cm

                    Extrema 2

                    DSC04233.jpg van 30 naar 47 cm

                    Extrema 3

                    DSC04234.jpg van 30 naar 40 cm
                    Last edited by inti; 26 May 2013, 13:52. Reden: oepsie
                    sigpic

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #25
                      Re: onder de Spaanse zon deel 4

                      gaat heel lekker
                      mooie oogst man
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • phangngaone
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2013
                        • 375

                        #26
                        Re: onder de Spaanse zon deel 4

                        viva espania;

                        dikke shit man, gaat lekker

                        Comment

                        • whorled phyllotaxy
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 128

                          #27
                          Re: onder de Spaanse zon deel 4

                          die shit ziet er goed uit en de andere planten ook lekker weertje daar vergeleken met dit hier
                          Legalize it

                          Comment

                          • Taart
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Apr 2013
                            • 67

                            #28
                            Re: onder de Spaanse zon deel 4

                            Ik krijg hier een harde ... van

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #29
                              Re: onder de Spaanse zon deel 4

                              Oorspronkelijk geplaatst door Taart
                              Ik krijg hier een harde ... van
                              ghehehe ja van het warme weer daar

                              Comment

                              • inti
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2009
                                • 1259

                                #30
                                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                                Bedankt voor de reakties.
                                Ik ga van de week nog ff wat hogere rietschermen halen en op t balkon zetten, kunnen ze wat langer door groeien.
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...