onder de Spaanse zon deel 4

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #91
    Re: onder de Spaanse zon deel 4

    Hahaha ik denk dat we in deze periode de enige zijn op het buitenkweek forum Inti.
    Trouwens staat inti voor die incagod of...
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #92
      Re: onder de Spaanse zon deel 4

      Met die temperaturen 40 graden boven maak je toch ook gebruik van de schaduw, geen idee wat het met je planten doet, weet dat ze best tegen goeie hittes bestendt zijn
      Kweekjes sept tm dec/jan tm apr is ook welkom tussen de vloeitjes inti, kijk uit voor de spaanse vlieg, hehe
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • inti
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1259

        #93
        Re: onder de Spaanse zon deel 4

        @ escargot het lijkt er idd soms op , en idd deze inca houdt wel van een zonnetje

        @ de oerhippie nee ze kunnen er wel tegen, er zijn nog wel warmere landen ( Uruguay here i come ) en kan moeilijk een parasol op mn terras kwijt tis alleen wat meer werk.
        Ik ben echt ongelofelijk blij met mn watersysteem echt superrrrrrrrrrrr voorheen 4 keer per dag met gieters slepen pfff zo ee 70 liter per dag.
        Enne spaanse vlieg is meer de afdeling van mn vriendin, ik heb meer problemen met wespen


        De extrema is echt super breed geworden kan er niet meer langs zonder naar wiet te ruiken


        DSC04366.jpg

        DSC04363.jpg DSC04364.jpg


        scrog die nu eindelijk eens moet stoppen met groeien voordat ik driedubbel dik moet binden.

        DSC04351.jpg DSC04350.jpg

        Kiekjes van de Herijuana die staat nog een beetje, heb in plaats van de hele plant te knippen een paar takjes geknipt kan de rest nog ff staan.

        DSC04362.jpg
        DSC04357.jpg DSC04359.jpg DSC04361.jpg
        sigpic

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #94
          Re: onder de Spaanse zon deel 4

          Uruguay, hmmm, Nog niet aan gedacht.
          Zat zelf te denken aan Panama, doesn't look bad there, for an old fart like me.
          Hmm Montevideo, ik ken het alleen van de film 25Watt een slechte remake van Kosovitz's "LA Haine" maar ondanks dat een aardige film.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #95
            Re: onder de Spaanse zon deel 4

            mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmm lekker inti
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #96
              Re: onder de Spaanse zon deel 4

              @ escargot ken er ook niet veel van Uruguay behalve suarez spaanstalig en super wiet beleid, volkomen legaal 6 plantjes.

              @ poepzak thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
              sigpic

              Comment

              • inti
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 1259

                #97
                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                extrema derde week bloei



                scrog



                Herijuana

                DSC04375.jpg
                Last edited by inti; 11 August 2013, 16:53.
                sigpic

                Comment

                • Smowkie
                  Elite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 2684

                  #98
                  Re: onder de Spaanse zon deel 4

                  Ik zie enkel de Herijuana en die ziet er prachtig uit, de rest zijn broken piccas bij mij :p

                  Comment

                  • CannaVis
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 845

                    #99
                    Re: onder de Spaanse zon deel 4

                    idd same here!. die heri ziet er goed uit btw.
                    zie ook al wat amber trichomen!
                    check mijn update ook eens!

                    Comment

                    • inti
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 1259

                      #100
                      Re: onder de Spaanse zon deel 4

                      ok nog een keer

                      extrema derde week bloei

                      DSC04373.jpg DSC04372.jpg DSC04381.jpg DSC04382.jpg DSC04380.jpg


                      scrog

                      DSC04369.jpg DSC04368.jpg DSC04371.jpg DSC04370.jpg

                      DSC04378.jpg DSC04375.jpg DSC04376.jpg DSC04377.jpg
                      sigpic

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #101
                        Re: onder de Spaanse zon deel 4

                        Mooie foto's!
                        Zou een heerlijk reisje Spanje zijn in zo'n verblijfje, met die tuin!
                        Echt een kanjer die extrema!
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #102
                          Re: onder de Spaanse zon deel 4

                          ghehehehe YEUHHHHHHHHHHHHHHHh

                          Comment

                          • de oerhippie
                            Ultra Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Aug 2011
                            • 2132

                            #103
                            Re: onder de Spaanse zon deel 4

                            Hoi Inti, je scrogg zit barstens vol man, ja, dat wordt binden, binden en nog eens binden over elkaar heen. Het meeste werk toch, je hebt in ieder geval een afwateringssysteem,
                            das beter als slepen met al die liters. Laat ze lekker gaan....
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment

                            • inti
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2009
                              • 1259

                              #104
                              Re: onder de Spaanse zon deel 4

                              @ de oerhippie haha je moet s weten hoeveel vrijheid dat water systeempje oplevert das zn geld dubbel waard. Kan inmiddels al topjes wegknippen onderaan de scrog want die krijgen geen zon meer.

                              De herijuana is nu helemaal geknipt, het toppie


                              DSC04387.jpg DSC04384.jpg DSC04386.jpg DSC04383.jpg
                              sigpic

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #105
                                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                                Zozo inti dat ziet er goed uit

                                Geniet ervan!

                                Gr stafford

                                Comment

                                Bezig...