Bangbang's wiettuintje 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bangbang10
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2012
    • 62

    #31
    Re: Bangbang's wiettuintje 2013

    Tussendoor weer even een kleine update.

    Vandaag heb ik er voor gekozen om mijn lieve White Widow te verhuizen van zijn kleine appartement naar een grote villa.
    Daarom hoop ik echt dat hij het er lekker naar zijn zin gaat krijgen.
    11052013075.jpg11052013077.jpg11052013076.jpg
    + een foto van de 15 andere zaailingen met de gekregen en de gekregen van max390.11052013078.jpg
    Buitenkweek 2013:
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

    Comment

    • pablo13
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2013
      • 50

      #32
      Re: Bangbang's wiettuintje 2013

      Vervelend van de zaadjes en reactie van de site waar je besteld hebt zeg. Ik zou ook flink balen. Succes met je wel uitgekomen zaadjes! Hopen dat deze goed gaan groeien!

      Comment

      • max390
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 350

        #33
        Re: Bangbang's wiettuintje 2013

        Hoe gaat het met de plantjes?

        Comment

        • pastapoera
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2013
          • 32

          #34
          Re: Bangbang's wiettuintje 2013

          Update bigbang?

          Comment

          • max390
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 350

            #35
            Re: Bangbang's wiettuintje 2013

            Hmm...
            Er kunnen verschillende mogelijkheden zijn dat hij/zij niet meer post ergste zal politie zijn, daarnaast zou ook kunnen dat de medebewoner het niet meer wil of schimmel planten die op de grond zijn gevallen en onherstelbaar kapot zijn(kan zo nog veel meer bedenken maar laat het hierbij).

            Eigenlijk best wel jammer omdat ik wou zien hoe de zaden die ik heb gestuurd presteren.

            En had niet verwacht dat je alles wat ik had gestuurd ook zou zaaien, je kan de zaden ook nog wel een jaartje bewaren in een kast.

            Comment

            Bezig...