1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SpaceMountaineer
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2013
    • 176

    #46
    Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

    Ha! ik heb je verslag gevonden. Ze zien er inderdaad goed uit je planten. Ben erg benieuwd naar wat er af komt
    Terminate the hate and spread the positive

    Comment

    • HOMMEL
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 229

      #47
      Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

      Ok,

      Gisteren de rest van de plant geknipt.
      Ik heb het in 2 dagen moeten doen want jeezes, dat knippen onderschat ik elke keer.

      Alles hangt netjes omhooog.

      TADAAAAAA !!!!!!!
      IMG_20130911_194650.jpg

      Ok, het is geen superkwaliteit, maar het is een foto met de GSM genomen.
      Ik ben even benieuwd naar de opbrengst als jullie (waarschijnlijk nog meer)

      Dit is 1 plant... er volgen er nog 3.

      Nog heeeeeeeel even geduld.

      Greetz
      HOMMEL
      Leren = Experimenteren

      Comment

      • HOMMEL
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 229

        #48
        Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

        Gisteren een heel klein beetje rot moeten wegnkippen.
        Hoop dat dat niet elke dag wordt.

        keep you posted.
        Leren = Experimenteren

        Comment

        • HOMMEL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 229

          #49
          Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

          Hey fellows,

          gisteren nog maar is gecheckt buiten want met het weer van de afgelopen dagen....
          Trichomenmicroscoopke erbij gehaald...
          Effe tricho-spotten

          Tricho's nog milky.

          Dan maar wat foto's :

          Deze eerste slaagt paars uit. Vind ik best knap.
          Is misschien door de stress, dat is diegene die slaag gekregen heeft...
          IMG_1558.jpg IMG_1561.jpg

          De rest ,.... stelt wat teleur.
          Het is alsof de toppen maar niet willen aandikken.
          Ik vermoed een tekort aan direct zonlicht door overhangende takken.

          IMG_1559.jpgIMG_1560.jpg

          De opbrengst van de eerste plant droogt lekker verder.
          Tot nu toe nog maar 1 keer een beetje rot moeten wegknippen.
          Ziet (en ruikt) er verder goed uit.
          Nog een weekje of twee en de test-smoke is een feit.

          greetz
          HOMMEL
          Leren = Experimenteren

          Comment

          Bezig...