3x +speed Autoflower - Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #31
    Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

    Da's voorbloei eh..
    Maar leuk plantje inderdaad. Nog een weekje of 7, minstens.
    Wel een druppelaar-ding dat zichzelf regelt toch (Blumat ofzo), niet zo een die gewoon constant druppelt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • pastapoera
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2013
      • 32

      #32
      Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Da's voorbloei eh..
      Maar leuk plantje inderdaad. Nog een weekje of 7, minstens.
      Wel een druppelaar-ding dat zichzelf regelt toch (Blumat ofzo), niet zo een die gewoon constant druppelt.
      Jaja, niet heel de tijd water geven, kan niet goed zijn voor de plant. eentje die om de zoveel tijd zoveel water geeft is de bedoeling...

      Comment

      • Iemand uit de buurt
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Dec 2012
        • 545

        #33
        Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

        stop een vinger tot eerste kootje in de grond: voel je dat het nog vochtig is? Dan niets geven. Pas als je merkt dat het droog wordt, is voor mij een teken om weer wat bij te bewateren. Ook met voeding zit in ruim onder wat ze adviseren ( als voorbeeld 40ml op 10 liter water is 4 op 1 liter, dan gebruik ik maximaal 2ml )
        Je kunt beter zien dat er een gebrek is aan voeding, dan dat je overvoed... Vooral de eerste keer zit je met erg veel zaken en vragen, je wilt immer tot goed eind brengen...

        Afwateren van een plant is ook erg belangrijk. Ik doe na elke 2x voeding te hebben gegeven, 1x de grond doorspoelen met water. Je zit met zouten die zich anders op hopen en het te veel aan water tegen houden, waardoor wortel rot kan ontstaan.

        En als laatste tip: geniet er van:p

        Comment

        • Feyenoord1908
          Chronic Stoner
          • Feb 2013
          • 163

          #34
          Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

          Heej ziet er goed uit !


          Comment

          • pastapoera
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2013
            • 32

            #35
            Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

            17 Juni, Dag 65

            2 weken op vakantie geweest. Ik kom terug en kijk eens aan zeg Ze hebben niet stil gezeten :p

            foto 1-5.jpgfoto 2-5.jpgfoto 3-3.jpgfoto 4-1.jpg

            Comment

            • HR83
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 1046

              #36
              Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

              nice surprise!










              waarom stopt iedereen toch die vinger in de grond?
              waar heeft jou vinger gezeten?
              ben je te lui om de pot op te tillen, of heb jij vingers van 25 cm?
              Last edited by HR83; 17 June 2013, 11:44.
              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment

              • pastapoera
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2013
                • 32

                #37
                Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                Yes it is! Feestje!

                Comment

                • pastapoera
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Apr 2013
                  • 32

                  #38
                  Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                  Dag 68 (Juni 20)
                  Iemand een gokje hoe lang deze nog moeten staan?
                  Ik denk ongeveer nog 5 weken...

                  Greetings

                  Pasta



                  foto 1-6.jpgfoto 2-6.jpgfoto 3-4.jpg

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #39
                    Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                    Ze staan net twee weekjes in bloei aan de foto's te zien, dus 5-6 weken inderdaad.
                    't Is vooral afhankelijk van het weer.

                    * Herstel .. Ik dacht dat je buiten kweekte, omdat dit in het buitenkweek forum staat.
                    Waarom staan ze binnen ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • pastapoera
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Apr 2013
                      • 32

                      #40
                      Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                      * Herstel .. Ik dacht dat je buiten kweekte, omdat dit in het buitenkweek forum staat.
                      Waarom staan ze binnen ?
                      Ze stonden eerst buiten, maar heb ze wegens teveel bekijks naar binnen moeten brengen. Ze staan nu dus gewoon onder de Velux. Verder laat ik alles zijn gang gaan, geen lampen etc. dus beschouw ik het als een overdekte buitenkweek :p Volgende kweek dus beter op andere plaats binnen het forum posten?

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #41
                        Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                        Of de planten buiten zetten, haha...
                        Maarja, bekijks is ook niet goed eh..
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • pastapoera
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2013
                          • 32

                          #42
                          Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                          Hahaha, ja geen zin in ruzie met de buren en/of smurfen :p

                          Comment

                          • pastapoera
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Apr 2013
                            • 32

                            #43
                            Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                            Dag 77, 29 Juni

                            Enkele sfeerbeelden Ze kunnen weer op regelmatige basis buiten staan, veel minder regen (laatste dagen was echt zielig weertje)+ enkele maatregelen getroffen ivm nieuwsgierige buren :p:p
                            Ik ben toch redelijk tevreden met de voorziene opbrengst, de planten hebben enkel water en natuurlijk daglicht gekregen, het aftellen naar de oogst begint toch te kriebelen :p Nog een fijne avond iedereen!

                            Greetings,

                            Pasta

                            DSC05584.jpgDSC05585.jpgDSC05586.jpgDSC05589.jpgDSC05590.jpgDSC05591.jpgDSC05592.jpgDSC05593.jpgDSC05594.jpgDSC05595.jpg

                            Comment

                            • pastapoera
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2013
                              • 32

                              #44
                              Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                              Even geprobeerd met fototoestel naar trichomen te kijken. Jammer genoeg niet genoeg zoomkracht

                              Schermafbeelding 2013-07-01 om 21.28.32.jpg
                              Is een vergrootglas krachtig genoeg? microscoop is nogal duur vrees ik...
                              Attached Files
                              Last edited by pastapoera; 1 July 2013, 20:27.

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #45
                                Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                                Een microscoopje hoeft niet zo duur te zijn.
                                Met een vergrootglas zul je dit niet zo duidelijk kunnen zien denk ik..
                                IMG_0047.jpg
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...