3x +speed Autoflower - Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pastapoera
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2013
    • 32

    #1

    3x +speed Autoflower - Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hey hey,

    Ben nieuw op het forum, en voor de eerste keer van start gegaan met +speed autoflower van sweet seeds.
    Ze zijn nu 11 dagen jong. Zie foto's. Ik laat alles zijn natuurlijke gang gaan en zet ze zoveel mogelijk in natuurlijk daglicht.
    Wanneer het te bewolkt is (wat wel vaker zo is in dit Belgenland :p) gaan ze onder 2X22 watt spaarlamp 6400 Kelvin. (inbouw lamp geplaatst op gyproc plaat)
    Zoals je kan zien heb ik momenteel maar 1 lamp, dus maar plaats voor 1 plant. (afwisselen is de boodschap) Afstand tussen lamp en plant is momenteel 12cm.
    Dit weekend ga ik aan het werk en ga voor elke pot een 2X22Watt voorzien.

    Nu mijn vraag: is dit niet te stresserend voor de planten? Van de natuurlijke zon, onder de lamp, terug op de vensterbank, terug onder de lamp, etc...

    Ik probeer hier om de paar dagen het verslag up to date te houden! Alle info of tips zijn welkom!


    Greetings,

    Pastapoera


    foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 1-1.jpgfoto 2-1.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

    Dat is nogal stressverwekkend voor zowel jezelf en de plant. Vaak is het licht sterker buiten zelfs als het bewolkt is, zet buiten die 22w lamp maar eens aan en kijk hoeveel extra licht dat geeft, waarschijnlijk zie je geen verschil. Aan de zon valt niet te tippen!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • pastapoera
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2013
      • 32

      #3
      Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

      Dus gewoon permanent buiten in de tuin dus? Geen extra licht nodig?

      Comment

      • poepzak200
        Cronic Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 3081

        #4
        Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

        precies
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment

        • pastapoera
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2013
          • 32

          #5
          Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

          Update Vandaag exact 2 weken nadat ik de zaadjes in de grond heb gestopt.
          Zien ze er goed uit volgens jullie? Ik laat ze nu gewoon permanent op de vensterbank, ze gaan niet meer onder de lamp.



          foto 1-2.jpgfoto 2-2.jpgfoto 3.jpgfoto 4.jpg

          Comment

          • lyra49
            Expert Stoner
            Member
            • Mar 2013
            • 78

            #6
            Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

            Vensterbank en straks zoveel mogelijk buiten zetten ookal is het bewolkt.....snachts gewoon weer voor het raam ivm nachtvorst

            Komt goed! succes met de kweek

            grt
            sigpic

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #7
              3x +speed Autoflower - Eerste kweek

              Ziet er gezond en mooi groen uit!! Succes

              Comment

              • p4r3
                Advanced Stoner
                • May 2012
                • 60

                #8
                Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                idd gwn buiten zetten, ff zeiltje o.i.d spannen tegen de regen (:

                Comment

                • pastapoera
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Apr 2013
                  • 32

                  #9
                  Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                  en laat nu die zon maar schijnen

                  Comment

                  • bangbang10
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2012
                    • 62

                    #10
                    Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                    De zon laat zich goed zien de komende dagen (als je piet moet geloven)
                    Buitenkweek 2013:
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ettuintje-2013

                    Comment

                    • pastapoera
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Apr 2013
                      • 32

                      #11
                      Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                      Even update, de plantjes zijn nu 3 weken jong.
                      De belofte van 7 weken na zaaien oogsten lijkt mij toch flink overdreven.
                      Misschien onder 22/2 HPS 600W, maar toch niet op mijn Belgisch terras
                      Laat ons hopen op iets rookbaars binnen enkele weken...


                      foto 1-3.jpgfoto 2-3.jpgfoto 3-1.jpg

                      Comment

                      • wwhitewwidoww
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Mar 2013
                        • 58

                        #12
                        Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                        zien er leuk uit! ik doe het op dezelfde manier en je plantjes zien eruit hoe de mijne er 2-3 weken geleden uitzagen haha ! succes!

                        Comment

                        • Big Buddha
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2013
                          • 42

                          #13
                          Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                          Hallo Pastapoera,

                          Ze zien er gelikt uit! Ze strekken niet en ze maken genoeg blad aan al.
                          Komt zeker goed met je plantjes, ga zo door.

                          Gr. BB
                          The question isn't who is going to let me; it's who is going to stop me.

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                            verpakkingstijden moet je ook niet geloven, die zijn altijd op zijn kortst genomen. Tel daar buiten gerust een week of 3, misschien vier bij.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • pastapoera
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2013
                              • 32

                              #15
                              Re: 3x +speed Autoflower - Eerste kweek

                              Even een foto (dag 29 - 12/5 ) we keep on going...
                              Niet echt veel speciaals, ze groeien gewoon rustig verder.

                              foto-5.jpg

                              Comment

                              Bezig...