en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tinustussengas
    Advanced Stoner
    • May 2013
    • 55

    #151
    Re: en we zijn weg...

    Dikke planten cannavis! 1,75 hoog al.. Wordt een beste boom als het weer je een beetje blijft ondersteunen�� succes met je verdere kweek.

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #152
      Re: en we zijn weg...

      @ cookaap...
      geen idee...oftewel heb ik helemaal geen mannetje dat kan ook.
      dat zou pas super zijn
      ik ben begonnen met de gedachte de helft over te houden.
      is toch even anders uitgedraaid
      maar mij hoor je nie klagen

      Comment

      • Sebboz
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2012
        • 126

        #153
        Re: en we zijn weg...

        Mooi tuintje heb je daar als het zo'n weer blijft zal je ook wat kunnen oogsten !!

        ziet er wel nogal droge grond uit .. goed bewateren !

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #154
          Re: en we zijn weg...

          @ sebboz : het heeft dan ook lange tijd niet geregend...
          planten krijgen (bijna) elke dag water

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #155
            Re: en we zijn weg...

            Dat heeft psy ook gedaan en volgens mij mag er geen wiet worden weggeven op JD.
            Maar altijd leuk hoor een spelletje.
            1500 gram gehehe
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #156
              Re: en we zijn weg...



              Ik hoop dat je alles zelf kunt oogsten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • birdie71
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 156

                #157
                Re: en we zijn weg...

                zo dat gaat goed.. dat gaat lekker
                nog 3 maandjes vol houden zo
                en dan heel wat uurtjes knip werk voor je

                ga zo door... ga zo door..

                Comment

                • inti
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2009
                  • 1259

                  #158
                  Re: en we zijn weg...

                  wow mooi mooi mooi jaloursssssssss
                  sigpic

                  Comment

                  • mattiethijs
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2013
                    • 67

                    #159
                    Re: en we zijn weg...

                    Damn dat ziet er goed uit! Ik schaar mij onder de jaloerse mensen. Fikse oogst voor jou dit jaar zoals het er uit ziet.

                    Trouwens, is er hier iemand die me een antwoord kan geven op een vraag die ik net in mijn kweekverslag stelde? (gaat over fotos bekijken omdat ik kleurenblind ben) tnx alvast!

                    Comment

                    • HOMMEL
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 229

                      #160
                      Re: en we zijn weg...

                      Hey Cannavis, dat gaat stevig...
                      Hoe houd je dat daar allemaal onkruidvrij ?
                      Als het hier geregend heeft staat er na een week overal groen...
                      Leren = Experimenteren

                      Comment

                      • CannaVis
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 845

                        #161
                        Re: en we zijn weg...

                        hmmz,doe er niks aan daar hommel...
                        daar hebben vetplanten gestaan die we weggedaan hebben.
                        daarmee miss dat er geen onkruid groeit.
                        planten gaan fokking hard man!
                        zijn onwijs hard uitgeschoten met het weer van afgelopen week.
                        die grote is meer als 2 meter...
                        zal morgen es nieuwe foto's schieten.

                        adios

                        Comment

                        • berry ryder
                          Special member
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2012
                          • 2666

                          #162
                          Re: en we zijn weg...

                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #163
                            Re: en we zijn weg...

                            moehaha foto's zijn geschoten.
                            straks update van cannavis's marihuana forest

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #164
                              Re: en we zijn weg...

                              yoyo ppl...
                              hier de beloofde update!
                              heb niet heel veel te melden buiten dat de planten als een speer gaan...
                              de grootste is u 2.10m en de kleinste een 30cm(OG KUSH)

                              degene met haar ijzertekort lijkt stil te staan maar ik laat ze gewoon staan.
                              is het aan te raden de necrose plekken er af te knippen of gewoon laten hangen?

                              de foto's zijn deze keer niet van geweldige kwali aangezien deze met mijn gsm getrokken zijn.
                              volgende keer maak ik terug foto's met mijn fototoestel.

                              dan de picca's :
                              IMG_0325.jpgIMG_0333.jpgIMG_0332.jpgIMG_0331.jpgIMG_0330.jpgIMG_0329.jpgIMG_0328.jpgIMG_0327.jpgIMG_0326.jpgIMG_0334.jpg



                              zo my 2 cents voor deze week.
                              let it grow let it grow let it grow

                              Comment

                              • berry ryder
                                Special member
                                420 MemberLucky Member
                                • Dec 2012
                                • 2666

                                #165
                                Re: en we zijn weg...

                                Wat een mooie bomen en struiken heb je daar.
                                Nog even en je heb een machete nodig om bij de achterste te komen.

                                Keep it up m8
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...