en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • plushke
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2013
    • 25

    #76
    Re: en we zijn weg...

    al een mooie weg afgelgd ik hoop dat de rest van de weg even vlot afgelgd wordt

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #77
      Re: en we zijn weg...

      @ staff,
      wa bedoel je met rondvluchten?
      vluchten als in politie met heli's?
      dat doen ze in ons belgenlandje niet

      Comment

      • mattiethijs
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2013
        • 67

        #78
        Re: en we zijn weg...

        Knappe jongen ook die dit vanuit een helikopter herkent als een paar wietplantjes.

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #79
          Re: en we zijn weg...

          Oorspronkelijk geplaatst door mattiethijs
          Knappe jongen ook die dit vanuit een helikopter herkent als een paar wietplantjes.
          Die drones zijn ind knappe jongens helaas ja, en ook die zijn in belgen landje helaas....
          helicopters is zo 2000 die tijd zijn we gepaseerd.

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #80
            Re: en we zijn weg...

            zo, das boter bij de vis man ..

            leuk dat je verschillende soortjes staan hebt.

            und nur sonne ..

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #81
              Re: en we zijn weg...

              thx dude's...
              aangezien de grootste de meter aantikt heb ik de straatkant afgemaakt.
              dus geen pottekijkers meer!

              let the sun shine

              Comment

              • thegod
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 212

                #82
                Re: en we zijn weg...

                Ja idd je bent een beetje laad ze zijn nog best klein maar omdat je er zo veel hebt staan zal je tog wel echt een flinke wiet tuin krijgen suc6

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #83
                  Re: en we zijn weg...

                  best klein?
                  ik vind dat iedereen zijn planten dit jaar best "klein" zijn.
                  op een paar uitschieters na dan!
                  zal toch vol komen te staan met dit weer!

                  Comment

                  • thegod
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 212

                    #84
                    Re: en we zijn weg...

                    Ja dat vind ik ook hier op forum veel kleine plantjes/autoflowers maar ik heb tog echt wel 5 huge biches staan:p 1 week in de bloei alweer zal voor de gein ergens is wa foto's posten een verslag heb ik de tijd niet voor vandaar

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #85
                      Re: en we zijn weg...

                      1 week in de bloei? wa voor planten zijn da dan?

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #86
                        Re: en we zijn weg...

                        grote planten zijn mooi voor de sier,niet voor de bloei
                        er gaat veels te veel energie verloren,in de plant en het blad zelf,mensen denken dat bomen de dragers zijn,alles is behalve waar.

                        je hoeft geen bomen in de lucht te hebben, om een flinke mooie oogst te kunnen hebben, die term heeft zich al vaak bewezen!

                        maar ik ben het wel eens dat erg veel mensen met aufoflowers te werk gaan waar ikzelf niet warm van loop.

                        Comment

                        • rbgrower
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Jul 2011
                          • 9

                          #87
                          Re: en we zijn weg...

                          Cannavis! Mooie planten heb je daar. Dat gaat een flinke bushbush worden.

                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #88
                            Re: en we zijn weg...

                            nee idd staff,dat is ook zo...
                            sommige autoflowers blijven mij net iets te klein om mee rond te komen.
                            maar snap best dat mensen die niet zo veel roken die plantjes houden!

                            Comment

                            • berry ryder
                              Special member
                              420 MemberLucky Member
                              • Dec 2012
                              • 2666

                              #89
                              Re: en we zijn weg...

                              Ik wou wat zeggen maar hou wijselijk mijn mond
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment

                              • CannaVis
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 845

                                #90
                                Re: en we zijn weg...

                                zeg maar berry...

                                Comment

                                Bezig...