en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #166
    Re: en we zijn weg...

    yeah berry. ik voel me nu al precies of ik loop door een mini oerwoud.
    die machete ga ik toch achterwege laten.
    miss gebruiken om wat klein grut weg te dieven

    ik hoop toch dat nu de meeste groei eruit is of gaat dit nog wel ff doorgaan?

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #167
      Re: en we zijn weg...

      Wau ik wil ook wel zo bos hebben dat gaat goed bij jou
      God was never on your side..

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #168
        Re: en we zijn weg...

        Mooi!
        Meeste planten groeien tot ongeveer 2de week bloei.

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #169
          Re: en we zijn weg...

          Mooie planten man, echt lekker betakt enzo. Daar kom veel wiet aan.

          Ik denk dat ze nog wel zoon 10+ cm gaan groeien

          ps metro is moeilijk!

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #170
            Re: en we zijn weg...

            Die worden gerust nog 15 20 cm zelfs hoger

            Gaat goed nu hopen dat het in de bloei ook zogoed blijft gaan.

            Greetzz staff

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #171
              Re: en we zijn weg...

              Jups gaat lekker hier, heb al zeker een week of twee niet gekeken.
              Dat gaat als een speer daar.
              Als je een Carterpillar nodig hebt, laat me het even weten, of een hoogwerker om bij de toppen te komen.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • inti
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 1259

                #172
                Re: en we zijn weg...

                ziet er weer mooi uit, recht zo die gaat
                sigpic

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #173
                  Re: en we zijn weg...

                  Die staan als een huis cannavis, dat zijn pickies
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • CannaVis
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 845

                    #174
                    Re: en we zijn weg...

                    thx dude's.

                    had nooit gedacht dat het zo goed zou gaan op die ene mongool na dan.
                    nog altijd heb ik geen venten mogen tellen en de teller staat op 8 van de 12 vrouwen.

                    ik hoop dat er van de OG's nog 2 vrouwen overblijven dan zit ik op 10 chick's.
                    die hoogwerker kan miss nog goed van pas komen want de grootste begint richting de hemel te groeien en ik ben zelf maar 1.73m

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #175
                      Re: en we zijn weg...

                      ze gaan lkkr zo te zien :p

                      volhouden zou ik zeggen !!

                      groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #176
                        Re: en we zijn weg...

                        Oh in dat geval heb ik nog wel een krukje staan
                        Wat ben je klein joh ik bedoel voor een Hollander.
                        Gelukkig steek je hier in Frankrijk nog wel boven de mensen uit
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #177
                          Re: en we zijn weg...

                          haha,ik ben een belg escargot...
                          heb thans genoeg schoppen onder mijn reet gehad vroeger dus daar kan het niet aan liggen.
                          denk dat ik mij te jong met allerhande genotsmiddelen heb bezig gehouden...

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #178
                            Re: en we zijn weg...

                            Ja dat is veel beter als terug schoppen in ieder geval.
                            Beter dan die kloterige alcohol, wordt een mens niet wijzer van.
                            Zit nu heerlijk mee te genieten van een Guerre Domestique, mijn buurtjes breken weer eens de boel af.

                            Zo zie je maar alcoholisme komt voor in alle kringen, zucht, houd het liever bij een stick.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • SweetMango
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1252

                              #179
                              Re: en we zijn weg...

                              Nooit de dwang gehad als je daar bent om te zingen.. In the jungel, the mighty jungel. Ect..

                              Eerste keer dat ik er naar keek ik iig. wel :p

                              Succes.
                              sigpic

                              Comment

                              • El Plantos
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 1609

                                #180
                                Re: en we zijn weg...

                                Heerlijk hoe ze er bij staan! Ga deze maar eens volgen! Succes!!
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...