en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • twelvebarblues
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 203

    #241
    Re: en we zijn weg...

    zo mooi!

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #242
      Re: en we zijn weg...

      thx mannen!

      de plant die rechts langs die joekel staat heeft een paar takken die gisteren tegen de grond lagen(doorgescheurd)
      takken terug recht gezet en gespalkt en ze bloeit gestaag verder...

      binnen een paar dagen meer foto's...

      Comment

      • Dylero
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 280

        #243
        Re: en we zijn weg...

        Holy shit, kwijl
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #244
          Re: en we zijn weg...

          Prachtig om te zien hoe ze kunnen groeien in de vaste grond!
          Ik duim voor je dat je ze allemaal zelf kunt oogsten
          sigpic

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #245
            Re: en we zijn weg...

            nee cannavis,het is geen verspilling in de volle grond!
            mijn plant in de volle grond reageerd dus goed erop,en neemt alles op als ik het 5dagen niet doe zie ik ook geel komen,
            doe ik het wel is ze weer mooi groen met een gloed,en gaat ze wie een raket, en dan is ze nog een revergger ook, die tot de allermooiste plant van ze allemaal is geworden.

            en ook vol in de bloei staat.

            ziet er goed uit.

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #246
              Re: en we zijn weg...

              Budshots!!

              [ATTACH=CONFIG]198738[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198746[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198745[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198744[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198743[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198742[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198741[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198740[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198739[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]198747[/ATTACH]

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              dag mensen!


              2 weken geleden vanaf de laatste update!!!
              heb de gebruikelijke dingen ook al moeten doorstaan maar al bij al valt het nog mee.
              her en der een plukje rot verwijderd,klein beetje stamrot behandeld met chloor.
              takken die afgescheurd zijn onder het gewicht.

              maar al bij al ruiken ze allemaal overheerlijk en barsten van de THC...
              de ene is verder dan de andere maar ik verwacht de eerste te oogsten achter een 4tal weken...
              staan vanaf eind augustus ergens zichtbare bloei als ik mij nie vergis...
              maar we gaan natuurlijk mooi tricho's checken!!

              1 ding staat vast en dat is dat het een helse knippartij gaat worden!!!


              pics :IMG_1008.jpgIMG_0987.jpgIMG_0988.jpgIMG_0989.jpgIMG_0990.jpgIMG_0991.jpgIMG_0993.jpgIMG_0994.jpgIMG_0995.jpg

              Comment

              • berry ryder
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 2666

                #247
                Re: en we zijn weg...

                Tering vis. Dat gaat wat werk worden met knippen straks.
                5 man in 3 ploegen dienst.
                Mooi die paarse. Die ziet er heel smakkelijk uit.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #248
                  Re: en we zijn weg...

                  hehe thx berry,die paarse ziet en ruikt idd lekker,lijkt wel een binnenplant

                  Comment

                  • Cookaap
                    Elite Grower
                    • Dec 2011
                    • 2730

                    #249
                    Re: en we zijn weg...

                    Wat een mooie krengen zeg, dit zijn echt mooie fotos ook.

                    man man man

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #250
                      Re: en we zijn weg...

                      Wauw, Wauw, Wauw!
                      Geweldig!

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #251
                        Re: en we zijn weg...

                        ik begon je al te missen, keep up this good work.

                        zie je nu dat alles goed kwam

                        herriner je nog ons gesprek ik krijg gelijk,
                        volgend jaar ben je niet meer zo onzeker he erover

                        ziet er echt super uit kerel

                        respect

                        gr staff

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #252
                          Re: en we zijn weg...

                          hehe thx mannen!! doet me goed!!

                          zijn echt 2 planten bij waar fucking VEEL af gaat komen als alles goed gaat...
                          als de kwaliteit dan oko nog top is is mijn winter al bezegeld en naar alle waarschijnlijkheid mijn lente en zomer ook nog

                          volgend jaar ga ik op dezelfde plaats doorgaan al ga ik de grond wel opwaarderen in het voorjaar...
                          dan komen er 12 te staan met iets meer ruimte tussen de planten nog...
                          ook ben ik er aan aant denken om volgend jaar de helft in ingegraven metskuipen te zetten. maar hierover kan ik nog de hele winter denken

                          Comment

                          • Feyenoord1908
                            Chronic Stoner
                            • Feb 2013
                            • 163

                            #253
                            Re: en we zijn weg...

                            Netjes man dikke planten !
                            Keep em green

                            Goetjes,

                            Comment

                            • Smokezaza
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Apr 2013
                              • 77

                              #254
                              Re: en we zijn weg...

                              Potverdomme haha wat een vet grote planten , super man! Wat voor een soort is dat sexy paarsje dametje?

                              Zo te zien ben je der bijna, echt mooi hoor! ga de schaartjes alvast maar slijpen en reinigen .

                              fijne dag!

                              Comment

                              • CannaVis
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 845

                                #255
                                Re: en we zijn weg...

                                die paarse is een OG KUSH

                                Comment

                                Bezig...