buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #31
    Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

    swag g
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #32
      Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

      Te nat waardoor stikstoftekort ontstaan is.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • qorsan
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2012
        • 31

        #33
        Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

        hmmm , okey bedankt Gamm , ik waardeer je feedback !

        Comment

        • qorsan
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2012
          • 31

          #34
          Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

          salut !

          ze staan bijna allemaal in bloei nu ,( op een paar na )
          Ik heb nu een lamp van 400 , maar ik weet niet of ik hem zou gebruiken , ik wilde eerst wat horen van jullie voor ik een actie zal ondernemen

          in zo'n tent van 60x60 ......
          IMG_20140118_110750[1].jpgIMG_20140118_110939[1].jpg

          Comment

          • qorsan
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2012
            • 31

            #35
            Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

            een weekje weggeweest naar buitenland ..........., planten hadden dorst , 2 waren te dicht bij d lamp waardoor de toppen van 2 zijn uitgedroogd (deze stukjes heb ik weggeknipt)

            maar ze gaan weer goed ,

            IMG_20140202_101347[1].jpg

            peace & love !

            Comment

            • ROEG
              Wicked Stoner
              420 MemberMemberLucky Member
              • Nov 2012
              • 201

              #36
              Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

              hey zie ik daar 13,5 graden celcius staan op je meter? of is het 19.5?

              veel succes!!

              Comment

              • poepzak200
                Cronic Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2011
                • 3081

                #37
                Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                ziet er lekker uit!!
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment

                • qorsan
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2012
                  • 31

                  #38
                  Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                  @ ROEG : dat is 13.5 ja :/ Mijn verwarming & lamp stond niet aan :/ , dan is het meestal rond d 15°C ,

                  thanx !!

                  Comment

                  • poepzak200
                    Cronic Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 3081

                    #39
                    Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                    rond de 15 graden... dat moet toch wat hoger man daar krijg je geen dikke toppen mee, ik zou rond de 20 graden gaan zitten als ik jou was
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment

                    • qorsan
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2012
                      • 31

                      #40
                      Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                      @poepzak200 : okey ik zal proberen rond de 20 te komen , Thanx

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #41
                        Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                        succes man komt goed
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • qorsan
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2012
                          • 31

                          #42
                          Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                          toen ik deze morgen mijn zakdoekje open deed zag ik 3 wortel groeien uit 1 zaadje , heel raar vind ik , ben ik nog nooit tegengekomen ,IMG_20140216_145053[1].jpg



                          ik denk niet dat dit erg is , maar wel bizar ,

                          en de plantjes zijn vollop bezig met hun thc productie , IMG_20140215_225404[1].jpgIMG_20140215_231130[1].jpgIMG_20140215_224149[1].jpg

                          ik schat nog een 3 weken te gaan

                          PEACE!

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #43
                            Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                            Wat vet een drieling!!! Nik op het forum had dit volgens mij ook.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            dus 3 planten uit 1 zaadje!
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • qorsan
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jun 2012
                              • 31

                              #44
                              Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                              Nog een update voor ik het vergeet .

                              Ze zijn nog steeds niet klaar :/
                              Ik stop nu met d voeding . en heb ze al geflusht ..
                              Hoelang ng ? Iemand een gedachte ?

                              IMG_20140226_102240.jpgIMG_20140226_102240.jpgIMG_20140225_234050.jpgIMG_20140225_115215.jpg.

                              Peace and love !

                              Comment

                              • poepzak200
                                Cronic Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2011
                                • 3081

                                #45
                                Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                                mooi man!!!
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...