Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

    Korting op 420shop
    Ik had bij mij vorige kweek een Northern Light Autoflower bestuift met (vrouwelijke) stuifmeel van een zaadje dat ik van Oost Turkije (IGDIR) had meegenomen,
    Ik heb deze IGDIR strain nooit volledig kunnen groeien , dus ik weet ook niet helemaal wat een pheno type het is ( buiten dat het een indica dominant is ) .

    Daarom maak ik deze verslagje zodat jullie kunnen zien wat het resultaat zal zijn ,

    op dit moment zijn er 2 die al ongeveer 2 weken oud zijn


    PEACE & LOVE !

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    hier zijn ze ongeveer 2 weken oud ( laten we zeggen 18 dagen oud )

    DSC07277.jpgDSC07275.jpgDSC07276.jpg zouden het nu autoflower zijn of niet ?? zoja dan zouden ze binnen enkele dagen beginnen bloeien .....
    Last edited by qorsan; 7 May 2013, 19:39.

    #2
    Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

    Ik hoop dat de planten elkaar niet in de weg gaan zitten..

    voor mij is het onmogelijk om te zien wat voor soort plant het is, laat staan of het een autoflower is.

    je zou de potten tot de rand kunnen vullen.

    ik denk dat de plantjes voorlopig nog geen bloei zullen laten zien, daar zijn ze nog wat jong voor.

    succes!

    hou ons op de hoogte
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

      Normaal gekruisd met autoflower geeft (in theorie) 0% autoflower. Als je deze zaden nog een rondje met elkaar kruist dan kom je uit een theoretische kans van 25% autoflower. Die autoflowers die daaruit komen kun je dan met elkaar kruisen, en zo 100% autoflower maken. Echter, je hebt stuifmeel van een vrouwelijke plant gebruikt? Dan kun je beter je ogen goed open houden, want dat betekent dat je een hermafrodiet hebt gebruikt, en die maken de soort ongeschikt voor de kweek van sinsemilla (gewoon zaadloze wiet).
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

        wat lr2 hier boven zegt heeft hij gelijk in waarom heb je hem bestoven door een herma?? apart
        Legalize it

        Comment


          #5
          Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

          OKey ,

          Nieuws .. ik heb deze zaadjes voorbije zomer door vrienden laten kweken buiten , en ze waren echt mooi en heeft lekker gesmaakt .

          Ik heb besloten om deze zaadjes nog eens te proberen in een klein tentje 60x60x160 met een 250 watt hps . ik ben ook benieuwd!!

          Peace & Love

          Comment


            #6
            Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

            succes ermee pik we zien t wel
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

              IMG_20131217_161415.jpg

              Daar gaan we dan ,,

              1 Northern light Autoflower , 1 x Starberry ( Hortilab seeds) , 1x Galaxy (Pyramid seeds) & 10 x Oosters.

              Luchtvochtigheid controleren word een probleem ... ik krijg het niet hoger dan 42% :/


              ik ga 12/12 van zaad proberen om te zien of het goed uitkomt

              Comment


                #8
                Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                42% moet goed komen hoor
                succes man gaat lukken

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                maar ze strkekken wel erg!!!
                hoe hoog heb je je lamp hangen?
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                  Moet gelijk weer aan spaghetti denken..hmm
                  250W moet op 30-40cm max. van de planten, zodat ze niet strekken.
                  Al die stengel komt niks aan, heb je niks aan dus.

                  Maarre..je hebt laatst 1x foto's gezet en daarna nooit meer.
                  Wat is het geworden ? Heb je foto's van de volwassen planten en/of oogst die eraf kwam ?
                  Ga je ons dit keer wel verwennen met een verslag tot het eind ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                    lamp hangde ongeveer 80 cm van ... ik heb ze vandaag ongeveer 40 cm van gezet .
                    Last edited by qorsan; 23 December 2013, 10:45.

                    Comment


                      #11
                      Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                      Ze zullen zeker en vast gestrekt blijven.
                      Indien je grotere potten heb kun je de grootste eventueel overplanten met de steel volledig in de aarde tot aan de lobblaadjes.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #12
                        Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                        IMG_20131222_225350.jpg
                        Zo staan ze er momenteel bij

                        Comment


                          #13
                          Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                          Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                          Maar ze strekken wel erg!!! hoe hoog heb je je lamp hangen?
                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Moet gelijk weer aan spaghetti denken..hmm 250W moet op 30-40cm max. van de planten, zodat ze niet strekken
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                          Ze zullen zeker en vast gestrekt blijven.
                          Indien je grotere potten heb kun je de grootste eventueel overplanten met de steel volledig in de aarde tot aan de lobblaadjes.
                          Ik heb maar even eea onderstreept, gewoon voor het geval dat je over iets heen gelezen hebt.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #14
                            Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                            Lamp nog steeds te hoog!
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              #15
                              Re: buitenkweek 2013 northern light autoflower X Oosterse strain ( igdir )

                              echt waar ?, hoe ver moeten ze dan best van het licht staan??

                              Comment

                              Bezig...
                              X